טיפים לבחירת מתקני חצר

טיפים לבחירת מתקני חצר

מתקני חצר לילדים צריכים להתאים למגוון גילאים, לייצר עניין ואתגר לאורך זמן, וכמובן, להיות בטיחותיים. קבלו כמה טיפים שידרגו את חוויית המשחק בכל חצר

מתקני חצר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

פעילות בחצר ממלאה את זמן ההפסקה, מעשירה את שעות אחר הצהריים ומאפשרת לילד להתאוורר ולפרוק אנרגיות עם עצמו, עם אחים ועם חברים. כדי שהמתקנים יהיו מוצלחים ויגרמו לילד לצאת לשחק בהם, חשוב לבחור אותם בחכמה. כאן אתם מקבלים טיפים שיעזרו לכם לבחור את מתקני החצר. קראו, הבינו וצאו לבחור את המתקנים שיפארו את החצר שלכם.

אם תבחרו נכון, הילדים יודו לכם על מתקנים מיוחדים שממלאים את הזמן בפעילות מהנה ומפתחת.

כך בוחרים מתקני חצר מוצלחים

התאמה לגיל

מתקני חצר צריכים להתאים לגילאי הילדים. יש מתקני חצר לפעוטות ומתקנים לילדים גדולים יותר. תמיד חשוב לזכור שהמתקנים צריכים מצד אחד לאתגר ולמשוך את הילדים, אך מצד שני אסור להם להיות גבוהים או קשים מידי. כאן צריך לחשוב היטב על הגיל ועל היכולות, ולכוון את עצמכם למתקנים שמתאימים במדויק. בהתאמה כזו המתקנים מעוררים עניין ומאתגרים ברמה סבירה, זאת בלי לסכן את הילדים ולגרום להם לבצע פעולות מסוכנות מדי.

התאמה לשטח

חשוב לזכור שמתקני חצר צריכים להתאים לשטח הקיים. ככל שיש לכם חצר גדולה יותר, כך ניתן לבחור מתקנים גדולים יותר. במידה ומדובר על שטח מוגבל המתקנים גם הם יהיו קטנים יותר. שימו לב שעליכם להגדיר מהו האזור בו מציבים את המתקנים. לא כל החצר מיועדת עבור מטרה זו. בנוסף יש להתייחס להצללה שתהיה מעל לאזור המתקנים – כדי לאפשר לשחק ללא חשיפה לשמש.

תו תקן

ודאו כי אתם בוחרים מתקנים לחצר שיש להם תו תקן. כלומר, מתקנים שנבדקו על ידי מכון התקנים ונמצאו ראויים לשימוש. הדבר חשוב מאוד כדי למנוע סכנות וחשיפה לנזקים פיסיים במהלך המשחק.

מראה ועיצוב

המראה של המתקן משמעותי אף הוא. ניתן לשים לב שילדים בוחרים להשתעשע במתקנים מרשימים וצבעוניים יותר, כאלו שמזמינים אותם לטפס וליהנות. אותו מתקן בדיוק שכבר לא נראה מרשים עשוי להישאר מיותם.

מי היצרן?

יש חברות מוכרות ומובילות בענף משחקי החצר. חשוב לכם לבחור בשימת לב את החברה. כי חברות מובילות ונחשבות לרוב מציעות מתקנים מתקדמים ועכשוויים יותר. כאלו שמאתגרים ומעוררים עניין.

מגוון

בחרו מתקנים מגוונים. לא את אלו שהילד פוגש בכל פינה ובכל גינת שעשועים. מתקן מקורי יפתח לו את עולם הדמיון ויגרמו לו לנצל את המתקנים במשחק מהנה ומרתק.

יציבות

מתקני חצר צריכים להיות יציבים מאוד. זאת כדי שלא ייווצר מצב של סכנה או נפילה מחמת רוחות או טיפוס של ילדים על גבי המתקנים.

בחרו מתקנים לחצר בעזרת ייעוץ מקצועי

ההמלצה היא לשמוע איש מקצוע שמכיר את האפשרויות ויודע להציע את המתקנים המתאימים בהתאם לדרישות הלקוח. במהלך הבחירה תוכלו לבחון קטלוגים ולראות תמונות של מתקנים, כך תצליחו לבחור מתוך המוצע לכם את המתקנים הכי מתאימים. אלו יזמינו את הילדים לשחק, יגרמו להם לסקרנות ויתנו להם שעות של פעילות והנאה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות