הטיפים המשתלמים ביותר לבחירת מתנות לחג פסח לעובדים

הטיפים המשתלמים ביותר לבחירת מתנות לחג פסח לעובדים

יש לפחות שני מועדים בשנה שבהם מצופה מחברות ועסקים לתת מתנות לעובדים – פסח וראש השנה. אז מה כדאי לדעת לפני שבוחרים מתנה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לבחור מתנות לעובדים לקראת החגים זו משימה לא פשוטה. ככל שהחברה ותיקה יותר, כך צריך למצוא רעיונות חדשים שלא הענקתם להם בשנים הקודמות.

חברות שמעריכות את העובדים שלהן, נותנות מתנות בחגים בכל שנה. מחקרים רבים מראים כי עובדים שמרגישים כי הבעלים והמנהלים מעריכים אותם, חשים יותר שייכים. תחושת השייכות יוצרת מחויבות גבוהה יותר בקרב העובדים. בעלי עסקים רבים מבינים כי לא משנה מה גודלה של החברה או העסק שלהם, בחגים הגדולים חשוב להעניק מתנת חג לעובדים שלהם.

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להזמין מתנות לעובדים לקראת חג הפסח, כך שהעובדים יתרשמו מן המתנה שבחרתם עבורם וייהנו ממתנה ייחודית ומרשימה.

טיפים להזמנת מתנות לחג פסח לעובדים:

מגוון מוצרים

בכל שנה רשימת המוצרים המומלצים לקנייה עבור עובדי החברה הולכת וגדלה. על המשימה אמון בדרך כלל צוות משאבי אנוש. בחברות קטנות, שאין בהן מחלקת משאבי אנוש, המשימה מוטלת על עובד או עובדת בחברה שדואגים למצוא את המתנה המתאימה ביותר לפי התקציב שניתן לכך. כדי לצלוח את המשימה בקלות רבה חשוב לפנות לחברה מקצועית המספקת מתנות לעסקים לאורך כל השנה, ובכלל זה בחגי ישראל ובאירועי חברה. הם יוכלו לסייע לכם למצוא את המוצר המתאים ביותר עבור העובדים, ולגייס את ניסיונם כדי להציע פתרונות יצירתיים שיקלו עליכם את כל התהליך.


רוצים לפרסם בפואנטה? צרו קשר >


הזמנה מוקדמת

קל לשכוח להזמין מתנות לעובדים בזמן המתאים, היות שלאורך השנה בעל העסק מתמקד בניהול ושיפור העסק, העובדים עסוקים, וכך יוצא שעד לרגע האחרון אף אחד לא חשב על הנושא. כדי להימנע ממצב מביך שכזה, כדאי להפוך את לנוהג קבוע לטפל בנושא כחודשיים מראש. חשוב לפנות לחנויות מקצועיות בשלב מוקדם, כך אתם מבטיחים לעצמכם מבחר מוצרים עשיר ומגוון, היות וכל המוצרים נמצאים עדיין במלאי וגם אתם מבטיחים אספקה לבית העסק בזמן.

לוגו החברה

לא משנה איזו מתנה מבין מתנות לחג פסח לעובדים תבחרו לתת השנה, אתם רוצים שהלוגו של החברה יתנוסס על המתנה. חלק מהמתנות ניתן להדפיס את הלוגו על גבי האריזה, בחלק מהמקרים ניתן להטביע את הלוגו על המוצר עצמו כמו על קרש חיתוך מעץ וכן הלאה. כדי שהלוגו שלכם יוצג בצורה איכותית ומקצועית, פנו לחברות המתמחות בכך.

התאמה אישית

בתי עסק רבים בוחרים לעשות התאמה אישית למתנת החג עבור העובדים בחברתם. למשל שילוב של בקבוק יין עם עציץ ירוק ומרענן או עם פירות יבשים. כך ניתן לעשות הרכבות המתאימות יותר לאופי העובדים בחברה וליצור מתנה שונה וייחודית לעובדים בחברה.

1
נגישות