בקרוב תתלבטו אם לשלם בכרטיס אשראי של פרטנר או של חברת האשראי - פואנטה

בקרוב תתלבטו אם לשלם בכרטיס אשראי של פרטנר או של חברת האשראי

מחזיקי כרטיס אשראי של פרטנר יהיו חלק ממועדון צרכנות שהחברה מקימה עם אחת מחברות האשראי, בדומה למועדון של רמי לוי עם ישראכרט, שופרסל עם כאל ופוקס עם לאומי קארד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא רק רמי לוי ולא רק רשת פוקס – גם חברת פרטנר רוצה שהלקוחות ישלפו מהארנק כרטיס אשראי שנמצא בבעלותה ומציע גם הטבות מועדון. נכון לעכשיו, התהליך בשלבי התחלה בלבד – אך יש להניח שבתוך שנה בערך, יתווסף למועדוני הצרכנות מועדון של פרטנר עם אחת מחברות האשראי. אתמול בבוקר יצאה פרטנר למכרז לקראת השקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי באמצעות אחת מחברות כרטיסי האשראי. זאת, באמצעות פנייה שנשלחה לחברות האשראי הפועלות בישראל, שבה היא מבקשת לקבל הצעות לקבלת שירותים מחברת אשראי אחת, ומציינת כי מועדון הלקוחות שיקום יתבסס על תשתית כרטיס אשראי בינלאומי (ויזה או מאסטרקארד) ו/או מותג פרטי בינלאומי (אמריקן אקספרס או דיינרס).

כאמור, פרטנר היא ממש לא החברה הראשונה שרוצה לנצל את מאגר הלקוחות הגדול שלה לצורך יצירת מועדון צרכנות מבוסס כרטיס אשראי, רק שבדרך כלל אנו רגילים לכך מענפים אחרים – כמו רשתות השיווק, הפארם והאופנה. עם זאת, כשכחושבים על זה – מבחינת פרטנר זה רק הגיוני להתרחב אל הכיוון הזה. לפרטנר מיליוני לקוחות פעילים, פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום יומי ברשת הסלולר, שירותי ספק ותשתית של אינטרנט, שירותי טלוויזיה, טלפוניה ושיחות בינלאומיות מישראל ובחו"ל, ועוד. לצד זאת, לחברה מערך שירות ומכירה נרחב בפלטפורמות הדיגיטליות, במוקדים טלפוניים ובעשרות מרכזים, חנויות ודוכנים הפרושים ברחבי הארץ.


נזכיר כי לפני כחצי שנה פרטנר ביקשה לרכוש את חברת האשראי לאומי קארד מידי בנק לאומי וקבוצת עזריאלי – וזאת כחלק מהרפורמה שמאלצת את הבנקים לאומי ופועלים להיפרד מחברות האשראי לאומי קארד וישראכרט (בהתאמה). המהלך כשל, לאומי קארד נמכרת לקרן האמריקנית ורבורג פינקוס, אבל התוכניות של פרטנר נותרו בעינן. פרטנר, שנמצאת בבעלות חיים סבן ומנוהלת ע"י המנכ"ל איציק בנבנישתי, מקימה זרוע פעילות פיננסית ששמה Partner Finance, תחת ניהולו של המשנה למנכ"ל פרטנר, יובל קינן.

לדברי בנבנישיתי, פרטנר מצפה להרחיב את התחרות בתחום הפיננסי: "הרחבת הפעילות של פרטנר לתחום הפיננסים היא ראשונה עבור חברת תקשורת בישראל. כפי שידענו לחולל שינוי בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ובתחום תשתיות האינטרנט על גבי סיבים אופטיים, אני בטוח שנצליח להרחיב את התחרות גם בתחום הפיננסי, ולהשיא ערך אמיתי ללקוחות ולמשקיעים".



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. אין לפרטנר שום הצעת ערך ללקוח בכרטיס אשראי. נהפוך הוא, פרטנר רוצה למכור את הלקוחות שלה וכך להפוך אותם למזומנים – כמו שופרסל/כא"ל, Fox/לאומי קארד ורמי לוי/ישראכרט: תקבל מענק חתימה מחברת האשראי, דמי-כרטיס חודשיים שיהיה יותר קשה לבטל וריביות אשראי גבוהות יותר מכרטיס מקביל שלא ממותג. שום בשורה לצרכן.
    אגב, הייתי מציע לה לצורך בידול לבחור במותג כרטיסי אשראי שלא קיים בינ"ל בישראל – Discover (כא"ל/Diners), JCB או Eurocard (שניהם קב' ישראכרט) – המיתוג הבינ"ל רלוונטי לערכי המותג Partner והולם גם את ההכנסות משירותי נדידה כחלק מרכזי בהכנסה החודשית הממוצעת ללקוח (ARPU) שהחברה מסתמכת עליה.

נגישות