תיק לכיתה א' - ילקוט ספיידרמן של מודן. סקירה

תיק לכיתה א': בדקנו ילקוט ספיידרמן של מודן

תיק לכיתה א' חייב להכיל הרבה אבל להיות קל, להיות מבד עמיד אבל בעיצוב אופנתי. לקחנו לסקירה תיק ספיידרמן. הנה המסקנות

תיק לכיתה א ספיידרמן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה אנחנו בסך הכול רוצים מילקוט לכיתה א'? שיהיה איכותי. שתהיה לו תמיכה לגב. שהרצועות יהיו נוחות. שיהיה קל. שיהיו בו הרבה תאים. שיהיה מקום לאוכל. וגם לבקבוק. שתהיה חלוקה פנימית נוחה. שיהיה עמיד. תכל'ס, יש לנו לא מעט דרישות. אז לקחנו לסקירה ילקוט ספיידרמן לכיתה א' של מודן, ובדקנו אם הוא עומד בדרישות האלה. השורה התחתונה היא שזה אחלה תיק, אבל הוא יקר. הנה הסקירה

סקירה – ילקוט ספיידרמן לכיתה א' של מודן

ילקוט לכיתה א' הוא לא סתם ילקוט. זה התיק הראשון של הילד שלנו, שבגילו הצעיר צריך להתחיל לסחוב על גבו לא מעט ציוד. הוא צריך להיות מאוד נוח, הוא צריך לפזר את המשקל, והאמת היא שהוא צריך גם לעזור לילד שלנו להתמודד עם כל המשימות המבלבלות שניחתו עליו, באמצעות חלוקה פנימית לתאים ולכיסים שיאפשרו לו למצוא בקלות כל מה שהוא מחפש.

תיק לכיתה א' – מודן: מגוון תאים, כולל תא עם בידוד תרמי

תיק לכיתה א' של מודן מגיע במגוון דוגמאות. אנחנו קיבלנו לסקירה ילקוט ספיידרמן לכיתה א', אבל יש כמובן ילקוטים בהרבה מאוד עיצובים. חוץ מהעיצוב החיצוני, רוב תיקי מודן לכיתב א' זהים בדרך כלל מבחינת החלוקה הפנימית.

> למגוון ילקוטים לבית הספר לכיתות נמוכות: לחצו כאן

לתיק יש תא גדול, תא גודל נוסף ותא בינוני עם בידוד תרמי. בתא הזה אפשר לאחסן את האוכל גם בימים חמים שבהם אתם שולחים עם הילדים כריך עם גבינה, חומוס, נקניק או אפילו מעדן חלב. בתוך התא יש גם כיסים פנימי לאחסון פריטים קטנים, כמו הטלפון ומקום לעטים ועפרונות. יש אפילו לולאה ייעודית למפתח, כדי שהילד לא יאבד אותו בתיק כל יום מחדש. ויש מקום לכתוב את השם.

יש כמובן גם תאים צדדיים שמיועדים לבקבוק.

תיק לכיתה א' של מודן: תמיכה לגב ולכתפיים

מן הסתם, אחד הדברים הכי חשובים בתיק לכיתה א' הוא שזה יהיה ילקוט אורתופדי. הילדים בגיל הזה מצד אחד קטנים וחלשים, ומצד שני לוקחים איתם המון ציוד כל יום.

ילקוט לכיתה א' של מודן מגיע עם תמיכה מצוינת לגב. הגב קשיח ומרופד, עם כריות בחלק הסמוך לשכמות. הכתפיות מרופדות היטב, כך שיש חלוקה טובה. כמובן, צריך להקפיד ללמד את הילדים ללכת עם שתי הכתפיות ולא עם אחת בלבד.

אגב, במודן באמת חשבו על הכול, ובכל כתפיה יש מקום וו ייעודי שאליו אפשר להצמיד את יתרת הבד, כך ששום דבר לא נגרר על הרצפה.

ילקוט לכיתה א' – בד איכותי ועמיד – אך מנדף

ילקוט לכל גיל צריך להיות מיוצר מבד עמיד וחזק, שהרי הילדים זורקים אותו בפראות על הרצפה, באוטובוס וגפם בבית. ילקוט לכיתה א' של מודן מיוצר מבד עבה ואיכותי שעומד בתלאות הללו. יש להניח שבסוף השנה הוא ייראה ממש כמו בתחילת השנה, ללא קרעים, ותוכלו להשתמש בו גם בשנה הבאה.

הבד של הכתפיות והגב מנדף זיעה.

תיק לכיתה א' – משקל נמוך וידית אחיזה

כאמור, מאחר שהתיק מכיל בכל יום הרבה ספרים ומחברות, לצד קלמר (לפעמים שניים) בקבוקי שךייה ואוכל, חשוב שהתיק עצמו לא יהיה כבד. התיק של מודן אכן קל משקל – וזה יתרון גדול. בנוסף, יש לו כמובן ידית אחיזה בחלק העליון.

מחיר תיק ספיידרמן

כ-220 ש"ח.

 

 

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות