6 מוצרי איפור בסיסיים שיעזרו לך לתקתק לוק מושלם

6 מוצרי איפור בסיסיים שיעזרו לך לתקתק לוק מושלם

לא צריך להיות מאפרת מקצועית וגם לא צריך מגוון עצום של תכשירי איפור כדי לצאת מהבית עם מראה מתוקתק. אלה מוצרי האיפור הבסיסיים שכל אישה צריכה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

נשים אוהבות להיראות זוהרות ומטופחות כל הזמן, ובצדק. מראה אסתטי פותח לא מעט דלתות, ולא פחות חשוב, משפר את הביטחון העצמי וגורם לאישה להרגיש יפה ושלמה עם עצמה. יש רק בעיה אחת: לא תמיד יש זמן או כוח לבצע רוטינת איפור שלמה. כשאת ממהרת להוציא את הילדים מהגן, או מאחרת לפגישה חשובה, כשהדייט שלך כבר מחכה למטה או כשפשוט קמת בלי אנרגיות, אין לך פניות להתחיל להתעסק עם כל תיק האיפור שלך. האמת היא שגם לא חייבים… אספנו בשבילך את ששת המוצרים המנצחים שאת זקוקה להם כדי להיראות נהדר, במהירות שיא. עבודה של כמה דקות ואת מוכנה לצאת ולכבוש את העולם.

1. פריימר

מיועד להחלקת העור והכנת הפנים לקליטת האיפור. פריימר בדרך כלל מגיע בגוון שקוף או לבן והוא מסייע לאיפור להישאר זמן רב יותר על העור. בנוסף, הוא מנטרל את השומניות של העור, מחליק קמטים וקימטוטים וממלא את הנקבוביות. כל הפעולות האלו יוצרות מראה מט יפהפה וישנם גם פריימרים בגווני ירוק או סגול, שמטרתם להקנות מראה אחיד ולטשטש אדמומיות, כתמי פיגמנטציה ועוד.

2. מייק אפ

כשזה נוגע לאיפור, מייק אפ הוא חברה הטוב ביותר של האישה. מייק אפ איכותי מסתיר פגמים בעור, סימני אקנה, צלקות, אדמומיות ושטחים לא אחידים. המייק אפ מעניק לך מראה מוקפד ומטופח וכשמדובר במוצר ברמה גבוהה, מספיקה כמות קטנה ממנו כדי להיראות נהדר.

3. פודרה

פודרה היא עוד מוצר חשוב. היא סופחת שאריות שומן מהעור ומסייעת למייקאפ להתקבע במקומו ולהישאר על פנייך במשך שעות ארוכות, גם כשאת מזיעה או נחשפת לשינויי טמפרטורות. פודרה היא בדרך כלל בגוון ניוד או שקוף, לשילוב טבעי עם המייק אפ.

4. מסקרה

הגענו לאחד המוצרים שיכולים לעשות מהפך בכל רוטינת האיפור שלך – מסקרה. אם תהית לעצמך עד כמה מסקרה חשובה, אז נספר לך שיש נשים שמוותרות על כל שאר המוצרים האחרים, אבל בלי מסקרה הן פשוט לא יוצאות מהבית. מסקרה טובה מעגלת את הריסים, מעבה אותם ומעניקה לך מבט מפתה ועיניים שנעים לצלול בהן. את יכולה לבחור בין מסקרה בצבע טבעי, כמו חום או שחור בהיר, מסקרה בצבע שחור כהה או שחור-כחול, למראה דרמטי ואפילו יש מסקרות בצבעים שובבים כמו ירוק, סגול ועוד.

5. סומק

אם את רוצה להתארגן בזריזות אך עדיין להיראות נהדר, אל תוותרי על סומק. סומק מעניק לך צבע ואור, מדגיש את עצמות הלחיים ועוזר ליצור מסגרת לפנים. אין צורך למרוח הרבה סומק – משיכה קלה עם המברשת מספיקה בהחלט.

6. שפתון

כשחושבים על שפתון, בדרך כלל עולה אסוציאציה של אדום בוהק אבל למעשה, שפתון מגיע בשלל גוונים, חלקם עדינים מאוד. את יכולה לבחור בצבע אדום נועז אבל אם את מעדיפה את המראה הטבעי, פשוט משחי שפתון בגוון בהיר או ניטרלי.

רכשי רק מוצרים ממותג אמין ומוכר

ניתן למצוא כיום כל מיני חנויות "ביוטי" המוכרות מוצרי איפור כגון מסקרה ושפתונים, במחירים נמוכים מאוד. אך שימי לב – כשזה נוגע לאיפור, הרבה פעמים המחיר מעיד על האיכות. רק מסקרה ואיפור של מותג הידוע באיכות הגבוהה שלו, יחזיקו מעמד שעות רבות ויאפשרו לך להיראות מטופחת כמו שאת חולמת.

לכן, אל תתפתי לרכוש מוצרי איפור במחיר זול מחנויות מפוקפקות המציעות מותגים לא מוכרים. השקיעי באיפור שלך וכך גם הזמן אותו את מקדישה להתארגנות, יקוצץ משמעותית.

 

נגישות