קידום אתרים לעורכי דין: איך עושים את זה הכי נכון

קידום אתרים לעורכי דין: איך עושים את זה הכי נכון

איך מקדמים אתרים של עורכי דין ולמה זה חשוב בכלל?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מאפשרת למשרדי עורכי דין להגיע אל הלקוחות האיכותיים ביותר, בעלות הנמוכה ביותר בהשוואה לכל ערוץ שיווקי אחר. הנתון הזה לא אמור להפתיע, מכיוון שרוב הצרכנים מתחילים בחיפוש אחר עורך דין ברשת.

השוק קיים, אנשים רק צריכים למצוא אתכם. שירותי קידום אתרים לעורכי דין מאפשרים לעורכי דין לבנות את הפירמות שלהם, פשוט כי זה עובד. אבל יש צורך ביותר ממילות מפתח. אתם צריכים שצרכנים ימצאו אתכם, ואז אתם צריכים להמיר את התנועה הזאת. זה מה שחברת קידום אתרים עושה כשהיא מקדמת משרדי עורכי דין בגוגל, ועל זה נדבר במאמר זה.

קידום אתר עורכי הדין שלכם

איך מתחבר אתר משרד עורכי הדין שלכם לעניין של קידום אתרים?

האתר שלכם משרת שתי ישויות: את הגוגל ואת האנשים שמקלידים בגוגל חיפושים שקשורים למשרדי עורכי דין.
למרבה המזל, חברת גוגל מתמקדת בהגשת התוצאות הטובות ביותר למחפשים, מה שאומר שמה שטוב לבני אדם טוב גם לגוגל. כך תוכלו לגרום לאתר שלכם לעבוד עבור משרד עורכי הדין שלכם בשנת 2020.

התמקדות בלקוחות

האתר שלכם אמור לדבר ישירות אל הצרכים והחששות של הלקוחות שלכם. בין אם הלקוחות שלכם הם תאגידים, זוגות שמתגרשים, אנשים שעוברים הליכי פשיטת רגל, אנשים שעברו פגיעה אישית, מבקשי הגנה בתיק פלילי, רצון להבטיח את העתיד של אדם אהוב באמצעות תכנון צרכים מיוחדים – האתר שלכם אמור לדבר עם תקוותיהם, פחדיהם, והציפיות שלהם.

קידום אתרים לעורכי דין מותאם אישית באמצעות ארגון קבוצות מיקוד לאתרים מותאמים אישית. חברה שמתמחה בקידום אתרים מפגישה אנשים שמחפשים עורך דין בתחום העיסוק שלכם באזור שלכם, ומאפשרת להם לקיים אינטראקציה עם האתר שלכם. כך מתקבלות תובנות לגבי האופן שבו האתר שלכם מדבר אל הציפיות של קהל היעד שלכם.

איך עושים קידום אתרים לעורכי דין?

הנה כמה שיטות של קידום אתרים לעורכי דין:

חשיבות ההמלצות

אנשים רוצים לדעת שיש לכם לקוחות שהתמודדו עם בעיה דומה לבעיה שאיתה הם מתמודדים, ושהם קיבלו מכם שירות נהדר.

סמכותיות חשובה יותר מאתר נוצץ

תאמינו או לא, אנשים נוטים להעריך עסקים כמקצועיים, על סמך התרשמות מאתר עם אורות מהבהבים, תמונות קופצות וסלוגנים מפוצצים. הם מתרשמים במידה פחותה מהשבחים הספציפיים כמו למשל דירוג טוב מלשכת עורכי הדין או פרסים על אמון הציבור.

אבל חשוב להציג את כל אלה באתר האינטרנט שלכם, ובהבלטה, כך שלא יהיה ספק באשר לאמינות והמצוינות המקצועית שלכם.

אף אחד לא רוצה לנחש שום דבר

הניווט של אנשים שמגיעים לאתר שלכם צריך להיות קל, ידידותי ופשוט, החל מההיכרות עם המשרד שלכם ועד לתהליך צריכת השירותים שלכם.

כל שלב במעבר בין הדפים באתר שלכם צריך להיות שקוף, כי אנשים רוצים לדעת בדיוק למה לצפות אם הם ינקטו צעד וייצרו קשר עם המשרד שלכם.

שיווק מדויק

אנשים רוצים לקנות, והם מגיבים טוב לגישות מכירה חזקות

צריך סיבה משכנעת ליצור קשר עם משרד עורכי הדין. אתר האינטרנט שלכם צריך להיות מקודם במקצועיות, כדי למשוך את תשומת ליבם של המבקרים לנקודות המכירה החזקות שלכם.

מבחן התוצאה

בסופו של דבר, אתם רוצים קידום אתרים שמדבר במונחים של תוצאות. בעוד שכל משרד עורכי דין מתמקד בתוצאות, אנשים שמחפשים עורכי דין בתחומי עיסוק כמו דיני עבודה, נזקי גוף והגנה פלילית, מחפשים תוצאות מוחשיות. חברת קידום אתרים לעורכי דין מציגה תוצאות אלה באופן בולט בכל אתר האינטרנט שלכם.

בתחומים כמו דיני עסקים, ניתוחי מקרים ומאמרי הסברים יעניקו לקהל שלכם את התובנות הנחוצות להם על מנת לראות שלמשרד עורכי הדין שלכם יש מוניטין ללא דופי.

קראו עוד כתבות בפואנטה חדשות צרכנות

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





1
נגישות