כל מה שצריך לדעת כשרוצים לפנות אל עורך דין תאונות עבודה - פואנטה

כל מה שצריך לדעת כשרוצים לפנות אל עורך דין תאונות עבודה

תאונת עבודה יכולה להתרחש לא רק במקום העבודה, אלא גם בדרך אליו או ממנו. מה עוד כדאי לדעת ואיך בוחרים עורך דין המתמחה בתאונות עבודה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

עבור רובנו, פרנסה היא הדרך לממן מה שאנחנו רוצים ואפילו לקנות בית או דירה. לכן, אדם שכושר העבודה שלו נפגע, נמצא במצב פגיע מאוד וחשוף לירידה משמעותית ברמת החיים שלו. קשה עד בלתי אפשרי להמשיך להחזיק בדירה יקרה וברכב פרטי, אם בבת אחת אנחנו כבר לא יכולים לעבוד כי עברנו תאונה קשה, כאשר לא פעם מדובר בתאונת עבודה. כמובן, יש אנשי מקצוע שמתמחים בטיפול במצבים כאלה, ומי שנקלע לסיטואציה כזו מומלץ שייצור קשר עם עורך דין לענייני תאונות עבודה. עורך דין תאונות עבודה הוא האדם שיוכל לבדוק, לפני הכול, אם אכן מדובר בתאונת עבודה והוא גם האדם שיעזור לכם לתבוע את מה שבאמת מגיע לכם. אמנם, הפיצויים שתקבלו בסוף התהליך ככל הנראה לא ישיבו לכם את בריאותכם, אך הם כן יעזרו לכם לחיות בשלווה רבה יותר לפחות מבחינה כלכלית, ולכן זה כדאי.

מה עושה בפועל עורך דין תאונות עבודה?

לכל עורך דין שעוסק בתחום של תאונות עבודה יש דרך עבודה שונה, אך רוב עורכי הדין יזמינו את הלקוחות למשרדם לפגישה ראשונית, שמטרתה להבין במה דברים אמורים, מה בדיוק קרה ועל איזו תאונה מדובר. אם מדובר באדם שעובד המפעל למשל, העו"ד יברר אם התאונה התרחשה במפעל עצמו ובאילו נסיבות. עם זאת, חשוב לדעת כי תאונות עבודה מוגדרות לא רק כתאונות שהתרחשו במפעל או במקום שבו נמצאת העבודה, אלא גם בדרך לעבודה, בדרך חזרה ממנה או בשליחות מטעמה.



למעשה, בנסיבות מסוימות, גם אירוע מוחי או אירוע לבבי עשויים להיות מוכרים כתאונת עבודה – ולכן חשוב כל כך לבחור עו"ד שיוכל לזהות נכון את הנסיבות ואת סיכויי התביעה.

עורך דין תאונות עבודה הוא איש מפתח בכל התהליך שאתם עומדים לעבור, משום שהוא יידע לעזור לכם להוכיח שאכן מדובר בתאונת עבודה שבגינה מגיעים לכם פיצויים.

מי הוא עורך הדין הנכון לכם?

מן הסתם, אם נפגעתם בתאונת עבודה, אתם עומדים בפני דילמה לאיזה עורך דין לענייני תאונות עבודה ומי ייתן לכם את השירות הכי טוב. כפי שלא קל לבחור עורך דין לענייני רשלנות רפואית, כך גם לא פשוט לבחור עורך דין תאונות עבודה. לכן, הנה כמה שאלות שכדאי שתענו עליהן בתהליך בחירת איש המקצוע שלכם:

• כמה שנים הוא עובד בתחום?
• האם הוא זמין לטפל בצורה מלאה, יעילה ומהירה במקרה שלכם?
• האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו?
• האם הוא עושה עליכם רושם טוב?

כמובן, חשוב לבדוק מראש כמה צפויים לעלות לכם שירותיו של העו"ד ואיך מחושב שכר הטרחה. אמנם אתם זקוקים לעזרה ובוודאי תרצו לבחור עו"ד מוכר, אך אין זה אומר שחובה לשלם כל סכום שכל עו"ד מרשה לעצמו לדרוש ויש מקום להשוות מחירים.



1
נגישות