טיסות ישירות לברזיל: טיסה ראשונה של LATAM Airlines נחתה בישראל - פואנטה

טיסות ישירות לברזיל: טיסה ראשונה של LATAM Airlines נחתה בישראל

טיסות ישירות לברזיל ומשם טיסות המשך לצ'ילה – זו הבשורה שמביאה איתה חברת התעופה לאטאם, שהחלה לפעול לראשונה בישראל

טיסות ישירות לברזיל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי מהפכת טיסות הלואו קוסט שפרצה לחיינו לפני מספר שנים, המהפכה הנוכחית מבחינת התיירים הישראלים היא מהפכת הטיסות הישירות ליעדים רחוקים. בחודשים האחרונים התבשרנו, בין היתר, שאל על משיקה טיסות ישירות ללאס וגאס ולסן פרנסיסקו, שחברת יונייטד הודיעה על טיסות ישירות לוושינגטון, ושאפילו טיסה לאמריקה הלטינית כבר לא מצריכה חניית ביניים – וזאת בזכות הטיסות הישירות לברזיל שמשיקה חברת LATAM Airlines.

הטיסה הישירה הראשונה של LATAM Airlines מברזיל נחתה היום אחה"צ לראשונה בישראל, ומעתה יפעל הקו שלוש פעמים בשבוע, בימי שלישי, חמישי וראשון.




הקו החדש אינו מסיים את דרכו בברזיל – אלא ממשיך משם לסנטיאגו שבצ'ילה – כך שמבחינת הטסים לאמריקה ללטינית, בהחלט מדובר בבשורה.

LATAM Airlines תפעיל את טיסותיה מישראל במטוסי בואינג 787 דרימליינר, כאשר הטיסות הן בשירות מלא כולל ארוחות, שתייה, מערכות בידור וסרטים, שתי מזוודות לתא המטען עד 23 ק"ג כל אחת וטרולי עד 8 ק"ג. אורך הטיסה הוא כ-15 שעות מת"א עד סאו פאולו ובחזור כ-13 שעות מסאו פאולו לת"א.

משרד התיירות מעוניין בתיירים מדרום אמריקה

פתיחת הקו של חברת LATAM היא תוצאה של מאמץ אשר משקיע משרד התיירות בהגדלת מספר חברות התעופה שטסות לישראל מיעדים שונים. כחלק מהמאמץ הזה, משרד התיירות הישראלי מעניק תמריץ כספי של מאות אלפי שקלים בעבור פתיחת אותם קווים.

קבוצת LATAM Airlines היא חברת התעופה הגדולה באמריקה הלטינית. החברה פעילה בששה שווקים מקומיים במדינות באמריקה הלטינית: ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור ופרו, זאת בנוסף לפעילות הבינלאומית שלה באמריקה הלטינית, אירופה, ארצות הברית, הקאריביים, אוקיאניה ואפריקה.

במשרד התיירות אומרים היום כי הטיסות החדשות של לאטאם יגבירו את מגמת הגידול במספר התיירים מאמריקה הלטינית: "מתחילת השנה ועד לחודש נובמבר הגיעו לישראל 146 אלף תיירים, כאשר כ-32.5 אלף מהם מארגנטינה וכ-58 אלף מהם מברזיל. מדובר בעלייה של 62% במספר התיירים מאמריקה הלטינית, לעומת התקופה המקבילה ב-2016. בברזיל נצפתה עלייה גדולה של 87% במספר התיירים, לעומת התקופה המקבילה ב-2016".

השיאניות – ברזיל וארגנטינה

עוד לפי נתוני משרד התיירות, בשנת 2017 חלה עלייה של 40% במספר התיירים מאמריקה הלטינית, לעומת שנת 2016. בשנת 2017 הגיעו לישראל כ-138 אלף תיירים מאמריקה הלטינית, לעומת כ-98 אלף בשנת 2016.

ברזיל וארגנטינה הן השיאניות בכניסת תיירים לישראל מארצן, כאשר כ-55 אלף הגיעו מברזיל וכ-35 אלף הגיעו מארגנטינה בשנת 2017.

מסקר תיירות נכנסת 2017 שערך משרד התיירות עולים מספר נתונים מעניינים לגבי התיירים הברזילאים שמבקרים בישראל:

  • תייר ברזילאי שוהה בישראל 8.5 לילות בממוצע.
  • תייר ברזילאי מוציא כ-2,095 דולר בביקורו (הממוצע לתייר הוא 1,421 דולר).
  • 75% מהתיירים הברזילאים המגיעים ארצה מזדהים כנוצרים, ו–48% מכלל המבקרים העידו כי הגיעו למטרות צליינות.
  • פחות מ-14% ציינו ששילבו ארצות אחרות בביקור עם ישראל.
  • המקומות הפופולריים ביותר שבהם מבקר התייר הברזילאי הם ירושלים, תל אביב-יפו וים המלח.

נתונים נוספים על תיירים מאמריקה הלטינית

  • תיירים מאמריקה הלטינית מוציאים בביקורם בישראל סכומי כסף גדולים, הרבה מעל הממוצע: התייר הארגנטיני, הקולומביאני והפרואני מוציאים 2,585 דולר, 2,238 דולר ו-2,169 דולר בהתאמה.
  • התייר הקולומביאני כמעט ולא משלב ארצות נוספות בביקורו בישראל (2.2%).

 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות