הכירו את מעבדת LEM

הכירו את מעבדת LEM

החל מבדיקות דם, דרך צילומי רנטגן ועד ביופסיה – אל תחכו חודשים בתור, הכירו את מעבדת LEM שחוסכת זמן יקר ומעניקה יחס אישי

מעבדת LEM
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כשמדובר בבריאות שלנו, יש חשיבות למהירות שבה אנחנו יכולים לבצע בדיקות ולאיכות הביצוע כמובן. רבים מחפשים מקום שאפשר לבצע בו את כל הבדיקות שעליהם לבצע ללא תורים ארוכים, ללא חוסר ודאות, מבלי להמתין זמן רב לתוצאות ומבלי להיות מטורטרים ממקום למקום. אם אתם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר, כדאי שתכירו את מעבדת LEM, המספקת מגוון רחב של שירותי רפואה – החל מביצוע בדיקות שונות שמתרחשות במעבדה עד ביצוע בדיקות על ידי רופאים מומחים ומתן שירותי ניתוח תוצאות מעבדה ושאר שירותים רפואיים.

L.E.M היא מעבדה רפואית לפתולוגיה וציטולוגיה, הפועלת ברישיון משרד הבריאות, ובהתאם לנהלים ותקנים בינלאומיים. המעבדה מספקת שירות של אבחון בתחומים שונים תוך בקרה ואיכות קפדניים ושימוש במכשירים המתקדמים בעולם. היא מתמחה בבדיקות משטח צוואר הרחם, PAP, PAP דק ובדיקה לנוכחות וירוס HPV על ידי סריקת HPV typing.

מעבדת L.E.M נותנת שרות למרפאות ברחבי הארץ, לקופות החולים, שרות הביטחון, ביטוחים רפואיים, תיירות מרפא, רופאים פרטיים ועוד.

מה צריך לדעת על מעבדת LEM?

מעבר למידע האינפורמטיבי, חשוב לדעת שמדובר במקום מקצועי בכל ההיבטים. שירותי המעבדה ניתנים על ידי לבורנטים, טכנאים ורופאים מומחים.

המעבדה מציעה מגוון רחב של בדיקות, שכל אחד ואחת יכולים לבצע באופן פרטי, החל מבדיקות דם שגרתיות עד שירותי פתולוגיה ולקיחת ביופסיה או בדיקות CT ראש, רנטגן, אולטרסאונד, בדיקות בזמן הריון ושאר פרוצדורות רפואיות.

אנשי המקצוע במעבדת LEM הם רופאים, לבורנטים, מומחים בניתוח בדיקות ומומחים בתחום הפתולוגיה. במקום תוכלו לפגוש גם שאר בעלי מקצוע בתחום הרפואה שיכולים לייעץ לכם או לבדוק אתכם בקפדנות, החל מבדיקות מישוש עד בדיקות אולטרה סאונד.

מדובר בצוות רפואי שלם אשר פועל למען הענקת שירות אישי, חיוני ויעיל.

למה זה כדאי?

הקו המנחה של מעבדת L.E.M הוא לעשות את כל הדרוש כדי לשמור על בריאות המטופל, ולעשות זאת במהירות המירבית ובנוחות המירבית. המעבדה מבטיחה קבלת תוצאות בדיקות מכול סוג שהוא במהירות האפשרית, למשל ביצוע בדיקות שגרתיות, בדיקות בהריון או מעקבים במקרים של מחלות כרוניות. בנוסף לכך, לאחר קבלת התוצאות, המומחים מכוונים את המטופל אל טיפול מתאים.

למה כדאי לבחור מעבדה פרטית?

אם נמאס לכם מהבירוקרטיה של קופות החולים, אם די לכם בימי ההמתנה או בשעות ההמתנה הארוכות גם בקופה וגם במרפאות של בתי החולים הציבוריים, אם לא ברור לכם מה הרופאים מסבירים לכם ואתם ממתינים זמן רב לתוצאות בדיקות – תוכלו למצוא פתרון הולם ויעיל באמצעות שימוש במעבדות פרטיות כמו מעבדת lem.

באמצעות שירותי המומחים, אפשר לבצע כל בדיקה, החל מצילומי רנטגן עד לקיחת ביופסיות, דם ושאר פרוצדורות. באמצעות מעבדת LEM אפשר לקצר תורים. המומחים ואנשי הצוות של המקום יספקו לכם יעילות, שירות ודיוק, לצד יחס  אישי והסברים על כל סוג של בדיקה.

יתרון נוסף הוא ריכוז כל הסידורים הרפואיים שאתם צריכים לבצע במקום אחד. זה הזמן לא לוותר על עצמכם ולבדוק את כל מה שקשור לבריאות שלכם.

1
נגישות