מיתוג חדש להוט, וגם הבטחה: בקרוב נטפליקס בכל הממירים המתקדמים
מדוע להחליף מיתוג כל כך מזוהה ומה המשמעות של הוספת נטפליקס לחלק מממירי הוט?
לקוחות הטלוויזיה של הוט שמחזיקים בממירים המתקדמים של החברה, יוכלו בקרוב לצפות גם בנטפליקס דרך הממיר. זאת, לאחר שלפני מספר חודשים השירות הזה הושק רק בממיר Fiber 4k של הוט.
מה המשמעות? האם הכוונה היא שעכשיו כלול השירות של נטפליקס בהוט? התשובה היא לא.
לאחר השדרוג, גם בעלי הממירים Fiber Fox ו-Mini Fiber יוכלו לצפות בנטפליקס דרך הממיר, אך התשלום לנטפליקס מתבצע בנפרד ואין להוט שום הטבה שמוצעת בשיתוף נטפליקס, כך שמדובר בעיקר בעניין של נוחות הצפייה.
הוט משנה את הלוגו
הלוגו של הוט מוכר וידוע בכל בית ולכל צרכן ישראלי, אבל הוא עומד להשתנות. אמנם כבר לפני כשנה וחצי התבשרנו שלוגו תחליף את ההוט ותשתמש בלוגו של ALTICE – הקבוצה שאליה היא שייכת – אבל כעת מודיעה הוט שהלוגו החדש יהיה שונה מהמתוכנן.
המיתוג החדש של הוט ככל הנראה די נכפה עליה, משום שהוט היא חלק מקבוצת Altice והקבוצה החליטה להאחיד את השפה המיתוגית שלה ולכנס את כל חברות הקבוצה תחת מותג יחיד משותף.
במסגרת שינוי המותג, תשנה החברה את פניהם של כלל ערוצי החברה שימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ. כל מותגי הבת של הקבוצה, בהם הוט, הוט נט, הוט מובייל, הוט עסקים והוט 017 יקבלו גם הם מותג עדכני המדבר את השפה החדשה.
לרגל המהלך, החברה מעלה קמפיין בהשתתפות 30 כוכבים שלקחו חלק בהפקות המקור של הוט לאורך השנים, כמו שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד.
השקה מחודשת של ערוצי סרטים בהוט
הוט חבילת ערוצי הסרטים של הוט מושקת מחדש ותכלול מגוון רחב וחדש יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. שירות ה-VOD של HOT, יעודכן ויורחב, אך הוט לא משנה את מדיניות התמחור שלו למרות התחרות העזה בענף הטלוויזיה.
קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:
- תלונות על שירות לקוחות באיקאה: מה קורה ברשת הריהוט החביבה על הישראלים?
- כואב לכם כל הזמן? נסו את בי קיור לייזר – מכשיר לטיפול ביתי בכאב
- הוכרז גלקסי נוט 9: מה חדש וכמה הוא עולה?
- פרסום באתר חדשות הצרכנות פואנטה: תוכן שמייצר לידים ונוכחות ברשת
שינוי הלוגו של HOT במקום. הקודם קיים למיטב זכרוני מרגע שאוחדו כל חברות הכבלים האזוריות לחברה אחת (HOT) ב-2005 והוא כבר היה מיושן. זה הנוכחי עדכני ומשרת מסר כזה לחברה. השאלה היא מה ההבטחה המוצרית של החברה, ובמקרה הזה חוששתני שזו אותה הגב' בשינוי אדרת.