רשת הולמס פלייס לא סוגרת את מכוני הכושר. כך היא תעמוד בהנחיות הקורונה

רשת הולמס פלייס לא סגרה את מכוני הכושר. האם היא עומדת בהנחיות הקורונה?

רשת מכוני הכושר הולמס פלייס אמנם נאלצת לסגור את הבריכות, אבל עדיין מקיימת אימונים תוך הקפדה על התו הסגול. איך זה עובד? פואנטה עם חדשות הכושר

הולמס פלייס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הנחיות הקורונה החדשות כוללות באופן עקרוני סגירה של חדרי הכושר, אבל מכוני הכושר מחפשים פרצות, ולאחר קריאת ההנחיות הם החליטו לבצע התאמות שיוכלו למיטב הבנתם לעמוד בדרישות משרד הבריאות. לאור זאת, קבוצת הולמס פלייס הודיעה על מתכונת פעילות חדשה שלהערכתה תאפשר לה להמשיך ולהפעיל את מועדוניה בהתאם להגבלות החדשות.

הרשת מחלקת את החללים בתוך מכוני הכושר ומתקינה מחיצות, כך שנוצרים מספר מתחמים. בכל מתחם יוכלו להתאמן עד 20 איש בו זמנית. זאת, בהתאם להנחיות התו הסגול.

במקביל, כחלק מההתמודדות עם ההנחיות החדשות קבוצת הולמס פלייס החלה בתהליך לשינוי שמה המסחרי ל"סטודיו". מהרשת נמסר כי היא החלה לפעול אל מול רשם החברות על מנת להוסיף את המילה "סטודיו" לשמה המסחרי, מה שיאפשר לה לעמוד בהנחיות של משרד הבריאות ולהמשיך לפעול.

הרשת ביררה מול משרד הבריאות, וכך נמסר לה: "אסור להפעיל חדר כושר, וחדר כושר לא יכול לטעון שהוא סטודיו. אם לא מדובר בחדר כושר, אלא רק סטודיו, מותר לו לפתוח אבל חלות עליו ההוראות של "מחזיק מקום הפתוח לציבור", כולל המגבלות מספר השוהים במקום (עד 20 אנשים או אדם לכל 7 מ"ר, לפי המקל)".

הולמס פלייס
הולמס פלייס מבצעת התאמות

לאחר השינוי, הרשת תהיה סטודיו שבו יפעלו כמה מתחמים:

  • מתחם כח
  • מתחם פונקציונאלי
  • מתחם אירובי

בהודעה שהוציאה הקבוצה למנוייה כתבה: "חברי מועדון יקרים, בהתאם להנחיות שפורסמו, מתחמי הסטודיו יכולים להמשיך ולפעול.
החל מהיום ועד להודעה חדשה חדר הכושר יחולק לסטודיו כושר וסטודיו אירובי. כמובן ששיעורי הסטודיו במתחמי הסטודיו ימשיכו לפעול כרגיל. הבריכות, בשלב זה, ייסגרו".

 

משרד הבריאות: אימון סטודיו הוא אימון לכל דבר

האם המהלך הזה, שלא רק הולמס פלייס מאמצת, עולה בקנה אחד עם הנחיות משרד הבריאות? היועץ המשפטי של משרד הבריאות, עו"ד אורי שוורץ, אומר שלא. "חדר כושר הוא חדר כושר הוא חדר כושר, זה לא משנה אם כתוב עליו 'סטודיו'".

אגב, גם חדרי כושר בבנייני מגורים צריכים להיות סגורים.

עם זאת, מה שמותר עדיין לעשות הוא לבצע אימון משותף בחוץ בהרכב של עד 20 איש ובמרחק של שני מטרים זה מזה.

הולמס פלייס נגד הממשלה

מהולמס פלייס נמסר כך: "אתמול הוצא בפתאומיות ובחופזה צו ממשלה שקבע כי ״מכוני כושר אינם רשאים לפעול״. מכוני כושר כוללים חלקים רבים וביניהם חדר כושר, חדרי סטודיו, מסעדה, ספא ועוד. בו בזמן למקומות הקרויים סטודיו הותר להמשיך ולפעול, במגבלה של עד 20 איש לכל מתחם. ההגדרות בחוק לגבי מכון כושר, חדר כושר וסטודיו אינן ברורות ולעיתים אינן קיימות ולא בכדי, בפועל יש כיום טשטוש רב בין הפעילויות ובכל המתחמים מתבצעת אותה פעילות – אימון ספורט, עם או בלי מתקנים ואביזרים, בקבוצה או באופן פרטני. למעשה כל הבהרה שתינתן לא תקלע למצב בפועל בשל הגיוון הרב בפעילויות ובמכשירים.

"אחרי שביצעה התאמות להנחיות החדשות באמצעות חלוקת חדרי הכושר למתחמי סטודיו קטנים, הבהירו במשטרה לרשת הולמס פלייס כי "חדר כושר לא יכול לטעון שהוא סטודיו" והחברה כאמור בתגובה החלה בימים אלה בתהליך אל מול רשם החברות לשנות את שמה המסחרי".

 

היה לכם מעניין? איזה יופי, פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה >

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

  1. ואחרי זה כולם בהלם למה מחמירים את ההגבלות.
    כשמותר 250 בחתונה מוצאים קומבינה בשביל להכניס 1000. כשמותר 50 מכניסים 100. אז עכשיו מצאו קומבינה אחרת שתגרום לכך שיסגרו גם את כל מתמחי הסטודיו בארץ.

נגישות