איזה פרי הכי בריא

איזה פרי הכי בריא?

מי שמחפש תשובה אחת לשאלה איזה פרי הכי בריא, יגלה שאין כזאת… כמעט כל פרי מציע ערכים תזונתיים, מה שהופך כל סלסלת פירות למתנה גם יפה וגם מזינה

איזה פרי הכי בריא

ׁ(תוכן מקודם)

עוד מהילדות מעודדים אותנו לאכול פירות למען הבריאות שלנו. יש בהם הרבה ויטמינים ונוגדי חמצון, והם הרבה יותר טובים מהחטיפים והשוקולדים שאנו טוחנים ללא הפסקה. אבל חשבתם פעם איזה פרי הוא הכי בריא לנו? האמת היא שהשאלה הזאת לא הוגנת ואין עליה תשובה חד משמעית. יש פירות המכילים יותר סיבים תזונתיים מפירות אחרים, יש פירות שמכילים ויטמינים שונים – ולכן התשובה היא שצריך לגוון בין הפירות, לאכול פירות בכמה צבעים ובכל מקרה כדאי לדעת עליהם מעט יותר.

בין הפירות היותר בריאים אפשר למצוא את הרימון – בזכות נוגדי החמצון הטבעיים שיש בו וכמות הקלוריות הלא גבוהה ל-100 גרם. מחקרים מצביעים שמרכיבי הרימון פועלים נגד סוגי הסרטן וששתיית כוס מיץ רימונים ביום מסייעת למנוע התפתחות של סרטן הערמונית.

פרי בריא נוסף, שיש מי שחושב שהוא בכלל ירק – הוא האבוקדו. הוא אמנם מכיל יותר קלוריות מפירות אחרים, אבל יש לו יתרונות עצומים, ביניהם העובדה שיש בו שומן בלתי רווי, ויטמין E, כמות גבוהה של אשלגן ומעט נתרן. יש בו ברזל, מגנזיום, סידן, וכל חומצות האמינו החיוניות, שהופכות אותו לבעל חלבון מלא.

פרי בריא אחר הוא החמוציות – אשר לפחות בקרב הנשים מוכר מאוד כדרך טבעית להתמודד למשל עם דלקות בדרכי השתן.

גם קיווי הוא פרי בריא מאוד, ואם פירות ההדר מפורסמים בגלל כמות הוויטמין סי שלהם, הרי שהקיווי מכיל הרבה יותר ויטמין סי מהם. בנוסף, יש בו כמות גבוהה של סיבים וכמות נמוכה של סוכר – מה שמייצר "נוסחה" נהדרת גם למי שנמצא בדיאטה…

פירות נוספים שכדאי להכיר

רוצים לבצע הזמנה של סלסלת פירות מיוחדת לאנשים שאתם אוהבים, אך חשוב לכם שהפירות יהיו לא רק טעימים אלא גם בריאים? אתם מכינים סלט פירות מרענן לקיץ ורוצים שהוא יהיה גם צבעוני, גם מיוחד וגם מזין? כך או כך, הציצו ברשימת הפירות הטעימים הבאה והכירו את התרומה הבריאותית שלהם לתזונה:

1. תפוח

התפוחים הם ללא ספק מבין הפירות הנפוצים ביותר. כולנו אוהבים לנשנש תפוח בין ארוחת הצהריים במשרד או כקינוח לאחר ארוחה. לתפוחים יש שפע של ויטמינים להציע: ויטמין C, ויטמין K, אשלגן, פקטין המסייע למערכת העיכול ועוד.

2. תות שדה

תותים הם בין הפירות האהובים ביותר על כולנו, ומסתבר שהם בריאים לא פחות. התותים מכילים חומצה פולית, אשלגן וכן ויטמין C. כמו כן, יש להם אינדקס גליקמי נמוך, כך שאף על פי שמדובר בפירות מתוקים, הם אינם גורמים להשמנה.

3. אננס

האננס נחשב לפרי טרופי פיקנטי ויש לו טעם מיוחד. האננס מכיל כמות נכבדה של ויטמין C, לצד מרכיבים נוספים החיוניים להתפתחותו של האדם כמו ברומלין או מנגן.

4. אבטיח

האבטיח מורכב ברובו ממים, כ-92%, ולכן הוא גם מאוד מרווה. לצד זאת, הוא גם מכיל נוגדי חמצון, ויטמין A, ויטמין C ועוד.

5. תפוז

התפוז הוא מקור לשפע של ויטמינים כמו ויטמין B, C ואשלגן, וזאת לצד רכיבים משמעותיים אחרים כמו חוצמת לימון, קרוטנואידים וכדומה.

6. בננה

הבננות מספקות שפע של ויטמינים ומינרלים ומכילות גם כמות נכבדה של אשלגן. בננה היא רכה ומתוקה ואהובה במיוחד על ילדים.

7. דובדבן

עונת הדובדבנים קצרה יחסית, וכולנו אוהבים לקנות את הפירות הנהדרים האלה כדי ליהנות מהם עד כמה שניתן. הדובדבנים לא רק מתוקים, אלא גם מציעים ערכים תזונתיים גבוהים. הם מכילים חומרים נוגדי חמצון, אשלגן, ויטמין C ועוד.

סלסלת פירות – המתנה הכי טובה שאפשר לבקש

אז אמנם אי אפשר לקבוע איזה פרי הכי בריא, אבל בהחלט אפשר להתרשם מהתרומה האדירה שיש לפירות לתזונה שלנו.

זה מוביל אותנו למתנה מיוחדת שכל אחד ישמח לקבל: סלסלת פירות מיוחדת ומעוצבת. סלסלות הפירות מגיעות בשלל עיצובים וצבעים, בייחוד בזכות העובדה שהפירות עצמם מגיעים בצבעים וגדלים שונים, כך שאפשר לחתוך אותם ולשלב אותם באין ספור שילובים.

מגש הפירות מתאים כמתנה לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, מסיבות בר מצווה ובת מצווה ואחרים. הזמינו משלוח של מגש פירות ותגלו עולם שלם של יופי, עיצוב, טעם טוב והרבה בריאות.

***רוצים לקבל 10% הנחה לקנייה באתר? הוסיפו את הקוד preoff10 בעגלת קניות ותיהנו מהנחה על כל המוצרים!***

1
נגישות