תוספת קטנה ושדרוג גדול לעיצוב הבית – ידיות לדלתות וארונות

תוספת קטנה ושדרוג גדול לעיצוב הבית – ידיות לדלתות וארונות

לא חייבים לקנות ארון חדש – אפשר לשדרג את המראה עם ידיות לארונות. ולא חייבים לשפץ את המטבח – ידיות בעיצוב כפרי יעשו את העבודה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)
על מנת להוסיף ולשפר את העיצוב של הבית – את הסגנון העיצובי ואת האסתטיקה הכללית באזורים וחדרים מסוימים, אין צורך להוציא סכומי עתק או לרכוש אביזרים גרנדיוזיים במיוחד. באמצעות בחירה נכונה וחיפוש אחר האביזרים המתאימים לסגנון העיצוב בו אנו מעוניינים, ניתן להוסיף המון לנראות ולעיצוב הבית, בהשקעה מינימלית וזניחה ממש. ידיות לארונות ודלתות, מסוגים שונים ומגוונים, מהוות דוגמה מצוינת לכך.

אילו סוגי ידיות לדלתות (הן דלתות כניסה לבית ולחדרים והן דלתות של ארונות, בפרט ארונות מטבח) יכולות לשדרג עבורנו משמעותית את עיצוב הבית ולאפשר לנו ליצור סגנון אלגנטי מסוים, במינימום השקעה של כסף, זמן ומאמץ?

ידיות למטבח כפרי, ידיות לדלתות כניסה מעוצבות ועוד

על מנת לסקור את המגוון הרחב והעשיר של אפשרויות העומדות לרשותנו עבור ידיות לדלתות ולארונות, מומלץ כמובן להיכנס לקטלוג מוצרי פרזול ולקטגוריות ספציפיות אלו, ולעבור לאט ובסבלנות על האפשרויות הרבות.

צילום: האחים ביטר

כדי לסבר את האוזן ולתת מושג מסוים בנוגע לאפשרויות לשדרוג עיצוב הבית באמצעות משהו קטן אך ניכר לעין כמו ידיות מעוצבות, ניתן כמה דוגמאות מעניינות (אך כלל לא ממצות את התחום, כמובן…).

בבתים רבים אחד האזורים המעוצבים, המעניינים והאלגנטיים ביותר הוא המטבח כמובן, החדר בבית המהווה מוקד התרחשות יומיומי מרכזי. ידיות למטבח כפרי מהוות דוגמה לאופן בו ניתן לקנות פריטי פרזול קטנים ופשוטים יחסית (ידיות), וכך לתרום משמעותית למראה של המטבח ולסגנון בו הוא מעוצב. עוד כמה פריטים קטנים בסגנון זה, ויש לכם מטבח המעוצב באווירה כפרית נעימה ופסטוראלית, בלי שהשקעתם בכך כמעט כל מאמץ או משאבים אחרים. בקטגוריה של "ידיות למטבח כפרי" תמצאו מבחר אפשרויות שונות, מפני שגם מראה כפרי ניתן ליצור במגוון דרכים שונות, אך ברגע שתיכנסו לעמוד זה ותיווכחו בשלל האפשרויות, שאר התהליך כבר יהיה הרבה יותר קל ואינטואיטיבי.

דוגמה נוספת לאופן שבו ניתן לתרום משמעותית לעיצוב הבית באמצעות פריטי פרזול קטנים יחסית היא ידיות לדלתות כניסה. דלת הכניסה לבית היא אחד האלמנטים הבולטים הראשונים שרואה (ומרגיש) כל מי שנכנס לבית. ידיות לדלתות כניסה מרשימות ומעוצבות משאירות רושם ניכר כבר מהרגע הראשון. דוגמאות לידיות שכאלו לא חסר – ידיות מעוצבות מברזל נפחות, ידיות זהב יוקרתיות, ידיות פלדלת מעוצבות ואלגנטיות וכיוצ"ב.

קטגוריה נוספת שכדאי להכיר היא של ידיות לארונות, המתאימות לחדרים ואזורים שונים בבית. לדוגמה – ידיות לארונות בגדים לחדרי ילדים אשר מעוצבות כמו משחקים קטנים ובצורות חמודות שילדים אוהבים, כפתורים מעוצבים לדלתות ארונות מטבח, ידיות מקריסטל, ידיות בסגנון קלאסי, ידיות קבועות מפרזול מתכת עדין ועוד ועוד…

לסיכום, שדרוג משמעותי של עיצוב הבית אינו מצריך הוצאה משמעותית או השקעה ניכרת של זמן ומאמץ. באמצעות חיפוש במקומות הנכונים ובחירה של אלמנטים קטנים אך משמעותיים, דוגמת ידיות לדלתות וארונות, ניתן להוסיף המון "צבע" וסגנון לבית, בקלות וכמעט ללא כל מאמץ.

1
נגישות