מה צריך לדעת לפני שקונים ערסלים לחצר הבית?

מה צריך לדעת לפני שקונים ערסלים לחצר הבית?

ערסלים לחצר הם מסוג הפריטים שמצליחים לשלב הכי טוב בין תחושת חופש לבין עיצוב. קבלו כמה טיפים לפני שאתם קונים ערסל

ערסלים לחצר הבית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

החלטתם לשדרג את חצר הבית? אחת הדרכים הכי מהנות היא באמצעות ערסל מיוחד. ערסלים הם בין הרהיטים היותר שימושיים ומיוחדים שאפשר לשים בחצר. מצד אחד הם משדרגים את הנראות ומקנים לגינה מראה פסטורלי. מצד שני הם מאפשרים לארח משפחה וחברים באווירה משוחררת. בחירת ערסלים לחצר הבית היא לא כזאת בחירה פשוטה כמו שנראה בתחילה, מפני שערסל חייב להיות איכותי ואמין, כדי שיעמוד גם בלחות ובשמש וגם יישא משקל כבד מבלי להישבר או להיקרע. רכישה של ערסל לא איכותי היא לא רק מקור לעוגמת נפש, אלא עלולה להיות גם מסוכנת. עומדים לרכוש ערסל לחצר הבית? הינה כמה דברים שאתם מוכרחים לשאול את עצמכם לפני שתבצעו את הרכישה.

היכן תרצו למקם את הערסל בחצר?

השאלה הראשונה שתצטרכו לשאול את עצמכם היא איפה תרצו למקם את הערסל בחצר. הרי ערסלים לחצר יכולים להיות ממוקמים בכל מיני אזורים – וכדאי לבחון אם יש מספיק מקום, אם נוח לשבת באותו אזור, אם יש שם צל ועוד.

הערסל צריך להיות בגודל הנכון, ולהגיע עם אפשרויות תלייה מתאימות. אם תרכשו סתם ערסל מבין האפשרויות הקיימות זה עלול להגביל אתכם מאוד. קחו לעצמכם את הזמן לסקור את הדגמים כדי לתכנן את המיקום ואת אופן התלייה טרם הרכישה, כך שיהיה לכם הרבה יותר קל בביצוע ההתקנה עצמה ביום שאחרי.

עבור מי מיועד הערסל שאותו תתקינו?

יש הבדל בין ערסלים לחצר המיועדים למבוגרים לבין ערסלים המיועדים לילדים, בין היתר גם מבחינת המשקל שהערסל יכול לשאת. אם הערסל מיועד עבורכם המבוגרים, תוכלו למצוא ערסל מתאים, ואם תרצו לרכוש את הערסל עבור הילדים, יהיה עליכם לחפש ערסל שמתאים להם. יש כמובן ערסלים שמתאימים גם למבוגרים וגם לילדים. אם תבחנו את העניין הזה מראש, תימנעו מעצמכם מצב שבו תרכשו מוצר שלא יעמוד בציפיות שלכם.

היכן כדאי לרכוש ערסלים לחצר הבית?

החנות שבה תרכשו את הערסלים אמורה להיות כזו שבה תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים ושל דוגמאות, וכן כזו שתעניק לכם שירות ביום שאחרי הרכישה עצמה. כמו בכל מוצר, גם ערסל הוא מוצר שמגיע לכם לקבל עבורו שירות מקיף ואחריות מלאה. ז הדרך שלכם להיות בטוחים כי אתם רוכשים מוצר איכותי ובטיחותי. אל תרכשו ערסל לחצר מכל חנות שמציעה ערסלים שונים למכירה, מבלי שאתם בטוחים באיכות המוצרים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות