לקוח גולן טלקום נפטר, החברה המשיכה לחייב - אבל שיא האטימות הגיע בהמשך

לקוח גולן טלקום נפטר, החברה המשיכה לחייב – אבל שיא האטימות הגיע בהמשך

לא ייאמן אילו תשובות ואילו דרישות שמעה הלקוחה מנציגת שירות הלקוחות

הסיפור הבא שובר את שיאי האטימות שלקוחות נתקלים בהם בשירות לקוחות.

מדובר בלקוחת גולן טלקום, אם לארבעה, אשר בעלה נפטר באוגוסט האחרון, וכחודש אחר כך היא פנתה למוקד החברה ועדכנה את החברה.

אלא שבחודש מרץ 2017 היא גילתה שלאורך כל אותה חצי שנה היא שילמה על הקו של בעלה ז"ל למרות שביקשה לנתקו.
חרף בקשותיה, החברה לא היתה מוכנה להחזיר לה את הכסף שגבתה בכל התקופה הזו על הקו של בעלה. זאת, למרות שיחת העדכון בספטמבר ולמרות שלמרבה הצער, כמובן שלאורך אותם חודשים לא יצאה מהקו הזה ולו שיחה אחת.

הלקוחה, שכזכור התאלמנה רק חצי שנה קודם לכן והייתה טרודה בשיקום חייה וחיי משפחתה, ספגה את התשלום משום שלא היו לה כוחות להתמודד עם החברה.

היא עדכנה את החבילה שלה ל-4 קווים במחיר של 206 שקל בחודש, והמשיכה בחייה.

בתחילת מאי גילתה שירד לה מהחשבון סכום של 565 שקל – ואז נשבר שיא חדש של אטימות.

כאשר היא התקשרה לברר מדוע חויבה בסכום כה גבוה שאינו הולם את התוכנית, הנציגה לא הסכימה לתת לה את הפרטים כי טענה שהיא לא בעלת החשבון. לדברי הנציגה, בעל החשבון היה בעלה – שכזכור, הלך לעולמו. 

תחנוניה לא עזרו. הנציגה סירבה לתת פרטים, והציעה לאלמנה לעשות העברת בעלות של הקווים בתשלום של 50 שקל לכל קו, כלומר, 200 שקל – רק כדי שתוכל לקבל את המידע. 

לאחר שדבר לא עזר והכסף לא הוחזר לה, הלקוחה נואשה סופית מהחברה ועזבה אותה אל חברת סלולר אחרת. 

לאחרונה היא פנתה אליי, ובעקבות פנייתי לחברת גולן טלקום – הכסף יושב לה. 

תגובת גולן טלקום:  "בחודש ספטמבר 2016 פנתה הלקוחה לחברה כדי לעדכן על פטירת בעלה וביקשה לשנות את אמצעי התשלום בחשבון, מבלי לציין כי ברצונה לבטל את הקו. במרץ 2017 פנתה הלקוחה שוב וביקשה אז לנתק את הקו.

"במעמד אותה הפנייה ביקשה הלקוחה גם להעביר את שאר הקווים בחשבון לחבילות אחרות. נמסר לה כי הדבר כרוך בעלות של דמי מעבר לכל חבילה – ומכאן החיוב בחשבון אפריל 2017. 

"לאור המקרה המצער ולפנים משורת הדין, הודיעה גולן טלקום ללקוחה כי החליטה לזכות את חיובי הקו ע"ש המנוח בתקופה שלאחר פטירתו ועד שנתבקשה החברה לבטלו".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות