יום גיבוש והווי מושלם - יום כיף לעובדים בנהריים בגשר

יום גיבוש והווי מושלם – יום כיף לעובדים בנהריים בגשר

מחפשים רעיונות או אתרים ליום גיבוש לעובדים? אתר נהריים בגשר נותן את המענה המושלם: שילוב בין טבע, היסטוריה ופעילות מעשירה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כמעט בכל ארגון וסביבת עבודה דואגים אחת לתקופה להוציא את העובדים ליום כיף וגיבוש. מדובר לא רק בפעילות שתורמת למורל במקום העבודה, אלא גם תורמת ליצירת קשרים בינאישיים טובים בין העובדים לבין עצמם ובין הדרגים הניהוליים השונים. אתר "נהריים בגשר" שבעמק המעיינות ובסמוך לקיבוץ גשר, בין בית שאן לכינרת, מציע את הסביבה האידיאלית עבור יום גיבוש לעובדים ולחברות.

מה ניתן למצוא באתר נהריים בגשר ומה מציע המקום בתור יום כיף לעובדים וחברות? מדובר במקום ששווה להכיר ולבקר בו, עם ובלי קשר לימי כיף, גיבוש והווי…

שילוב מושלם בין היסטוריה, תרבות, הפעלות קבוצתיות ועוד – נהריים בגשר

אתר "נהריים בגשר" שוכן בסמוך לקיבוץ גשר, ומציע היכרות מפורטת ומרתקת עם ההיסטוריה של הקיבוץ והסביבה כולה. בשנות השלושים של המאה הקודמת הקים פנחס רוטנברג תחנת כוח הידרו אלקטרית אשר עשתה שימוש בזרימת הנהר על מנת לספק חשמל לכל ארץ ישראל. במקום ניתן לחוות מיצג אור קולי ייחודי ומרתק המציג את סיפורה של תחנת כוח אגדית זו, בצורה קולחת אשר שובה את תשומת ליבם של המשתתפים.

יום גיבוש לעובדים באתר נהריים בגשר
צילום: נהריים בגשר

המקום מציע מגוון סיורים מודרכים מיוחדים, הכוללים כאמור גם את המיצג האור קולי, הכל בעזרתם של מדריכים מקומיים מנוסים ומקצועיים אשר מכירים את ההיסטוריה המקומית על בוריה ומחזיקים בניסיון רב בהדרכת קבוצות מסוגים שונים.

סיורים אלו ניתן לשלב כאמור גם במסגרת יום כיף לחברות ולעובדים במקום, כתוספת לפעילויות המודרכות השונות. האתר מציע פעילויות מסוגים שונים לקבוצות, כולל פעילויות גיבוש מיוחדות המותאמות לעובדים וחברות. לדוגמה – פעילויות גיבוש T.D.O למיניהן, טיולים משותפים של נהיגה עצמית ברכבי שטח ועוד.

את כל זה ניתן, ומומלץ בחום, לשלב עם ארוחה טובה ב"אגדת לחם" – מאפיית הבוטיק של הקיבוץ אשר עדיין עושה שימוש בתנור הלבנים המיתולוגי הקיים במקום כבר כמעט מאה שנים, ומציעה ארוחות משובחות גם לקבוצות (הן ארוחות בוקר והן ארוחות צהריים).

להוציא את העובדים ליום כיף בעל ערך מוסף של ממש

טיילת גאון הירדן. צילום: נהריים בגשר

אתר "נהריים בגשר" הוא יעד עבור יום כיף לחברות או יום גיבוש לעובדים מומלצת במיוחד לא רק מכיוון שהמקום מיועד לקבל קבוצות ומנוסה בהעברת פעילויות גיבוש וכיוצ"ב, אלא גם ובעיקר בזכות הערך המוסף המשמעותי המוצע כאן לכל המשתתפים. מדובר בהזדמנות מצוינת ללמוד קצת על ההיסטוריה החשובה והמרתקת של ההתיישבות היהודית בישראל בתחילת המאה הקודמת, לקבל השראה של ממש מהסיפור המופלא של פנחס רוטנברג ותחנת הכוח האגדית, לראות את הטבע המקומי המרהיב של עמק המעיינות וליהנות מתצפיות מרהיבות אל עבר הרי גלעד והסביבה, הכל כאמור בהדרכה מקומית מקצועית ומפולפלת.

והכי חשוב – לא תצטרכו לדאוג בעצמכם לשום דבר. סוגרים את יום הכיף עם האתר, ואנשי המקצוע מטעמו כבר ירכיבו עבורכם (ויחד אתכם) את יום הגיבוש והכיף. קל ומושלם…

רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר >

1
נגישות