עכשיו יש גם אימוג'י בזום - וזה לא הכול. אילו פיצ'רים הוסיפו ל-ZOOM?

עכשיו יש גם אימוג'י בזום – וזה לא הכול. אילו פיצ'רים הוסיפו ל-ZOOM?

הגרסה החדשה של ZOOM מלאה הפתעות: אימוג'י בזום מאפשר להגיב כמו בוואטס אפ, ויש גם שיפור תאורה, הפחתת רעשי רקע ועוד. חדשות טכנולוגיה בפואנטה

אימוג'י בזום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




כמה פעמים רציתם לסמן לייק למישהו בפגישת זום, ואז נזכרתם שזה בלתי אפשרי? אז עכשיו זה אפשרי. אם מתחשק לכם לבטא את עצמכם בעזרת אימוג'י, עכשיו יש גם אימוג'י בזום, ואפילו יכולת להוסיף אביזרים וירטואליים – החל מקרן של חד-קרן ועד אוזניים של חתול… עד לפני כמה חודשים, רובנו לא ידענו מה זה בכלל ZOOM. עכשיו, בעידן הקורונה, אין כמעט מי שלא עובד מהבית בעזרת זום, לומד מרחוק, שומע הרצאות בזום או לומד קורס אונליין. לכן, החברה משיקה גרסה חדשה שכוללת מספר תכונות שהופכות את השימוש לחווייתי יותר ודומה יותר לתקשורת ברשתות חברתיות. בין התכונות: אימוג'י בזום, פילטרים שמזכירים את התוספות בסנאפצ'אט ויכולת לשחק עם התאורה ואיכות התמונה. אפשר גם להציג מצגת בתור רקע (Slides as Virtual Background).

אימוג'י בזום: לעשות לייק ולמחוא כפיים כמו בוואטס אפ

 

אימוג'י בזום

אימוג'י בזום

 

בשנים האחרונות אנחנו רגילים לבטא יותר ויותר רגשות שלנו באמצעות אימוג'י. יש שיגידו שזה טוב, יש שיגידו שזה מדלדל את השפה – אבל זו המציאות. מי מאיתנו לא שולח אימוג'י של פרצוף שמח, מחיאות כפיים או סוג של "לייק" כדי להביע רגשות בוואטס אפ או בפייסבוק?

זה היה רק מתבקש ש-ZOOM תצטרף לרשתות החברתיות, וכאמור, בגרסה החדשה כעת יש גם אימוג'י בזום. אם אתם מתלהבים ממשהו שהעמיתים שלכם, אתם יכולים פשוט לבטא את זה באימוג'י.

לא רק אימוג'י בזום, גם שיפור תאורה

מכירים את זה שאתם מצטרפים לשיחת זום ומגלים שהתאורה בחדר ממש גרועה ורואים אתכם לא טוב? אחד השיפורים המשמעותים בגרסת הזום החדשה הוא היכולת לשפר את התאורה באופן מלאכותי, כלומר, לשפר את התאורה בתמונה שלכם בזום גם אם לא הדלקתם שום מנורה בחדר.

הכלב נובח באמצע פגישת זום? כך לא ישמעו אותו הפחתת רעש בזום

אחת הבעיות שמאפיינות שיחות זום היא הרעש ברקע. במסגרת השיפורים בגרסה החדשה, אפשר לשלוט בסינון הרעשים, כך שאם למשל יש כלב נובח או מקדחה מהבית של השכנים, הרעש יופחת ולא יפריע להתנהלות השיחה.

כדי לעשות זאת, יש להיכנס להגדרת ה-AODIO ולבחור שם בקטגוריה המתאימה את ההגדרה HIGH.

קצת הומור לשיפור האווירה

אמנם פגישות זום הן לעתים קרובות פגישות עבודה רציניות, אבל למה לא להכניס פילטרים שיכניסו קצת הומור? בין השיפורים בגרסה החדשה, יש לא רק אימוג'י בזום, אלא גם פילטרים שמזכירים את אלה שיש ברשתות חברתיות כמו סנאפצ'אט.

פילטרים בזום

 

יש לכם מצגת? הקרינו אותה ברקע

אם תמיד חלמתם להיות חזאים בטלוויזיה, עכשיו אתם כמעט מגשימים את החלום. מעבר להפחתת רעשים, אימוג'י בזום ופילטרים משעשעים, בכרסה החדשה יש אפשרות גם להקרין את המצגת ברקע. המשתמש יכול להגדיל ולהקטין אותה, ולהציג את הדברים באופן שמזכיר את האופן שבו מציגים חזאים את התחזית בטלוויזיה.

"ZOOM רוצה שתרגישו במיטבכם בפגישות הווירטואליות, תבטאו את הייחודיות שלכם ותכניסו רגעים מהנים לתוך היום שלכם. זאת, באמצעות כמה פיצ'רים חדשים שמשדרגים את חוויית הווידאו: פילטרים, תגובות, יכולות תאורה משופרות וביטול רעשים משודרג", אומרים בחברה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות