אל על מאפשרת שינוי טיסה ליפן ולתאילנד ללא קנס

אל על מאפשרת שינוי טיסה ליפן ולתאילנד ללא קנס

משבר הקורונה ממשיך לאלץ את אל על להתאים את עצמה למצב. כל הפרטים הרלבנטיים לשינוי טיסה באל על למזרח ולאירופה – בכתבה בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בהמשך לאזהרת המסע ליפן ולאזהרת המסע לתאילנד, אל על מוצאת את עצמה נאלצת להתאים את עצמה לגל פניות של צרכנים שמבקשים מענה לביטול החופשות שלהם בשל בהתפרצות הקורונה. החברה מאפשרת כעת שינוי טיסה באל על לתאילנד ושינוי טיסה באל על ליפן, ללא תשלום דמי ביטול – למי שטיסותיו אמורות לצאת עד תאריך 30.4.20. כזכור, רק לפני מספר ימים הודיעה אל על כי תאפשר שינוי טיסה ליעדים באירופה ללא דמי ביטול עד לסוף חודש זה, וכעת היא מרחיבה את המדיניות.

עוד נזכיר כי השקת קו טיסות ישירות ליפן הייתה אמורה להיות אירוע חגיגי שאל על תכננה זמן רב. רק באוגוסט פרסמנו כאן באתר הצרכנות פואנטה כי אל על פותחת את מכירת הכרטיסים לטיסות לטוקיו, וכעת היא נאלצת לדחות את ההשקה.

שינוי טיסה באל על – מה צריך לדעת?

כאמור, בנוסף לאפשרות לשנות טיסות שאמורות לצאת עד 31.3.20 ליעדים באירופה, אל על מודיעה כעת כי מחזיקי כרטיסי טיסה לתאילנד ויפן יוכלו לשנות את כרטיסי הטיסה עד לתאריך 30/4/20 (כולל). מדובר באפשרות להחלפת מועד יציאה ולהחלפת יעד עד 31/7/20 (כולל), ללא תשלום דמי שינוי או טיפול (בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו).

ביטול כרטיסי קלאסיק לאירופה – מה כולל המבצע?

באל על אומרים כי החברה אינה יכולה לעמוד מנגד, לאור אזהרת המסע של משרד החוץ ושל משרד הבריאות לגבי היעדים שהוזכרו, ובמיוחד לאור המלצת משרד הבריאות להימנע מטיסות לחו"ל באופן כללי.

נזכיר כי באל על גם יצאו במבצע המאפשר לרכוש כרטיסי טיסה מסוג "קלאסיק" לאירופה לשנה הקרובה ולשנות או לבטל ההזמנה עד 6 שעות לפני מועד ההמראה, ללא תשלום.

"אל על מסייעת לנוסעים שטיסותיהם בוטלו ומציעה להם חלופה הממזערת השינוי ככל הניתן", נמסר מהחברה. " יחד עם זאת, אנו מתנצלים בפני הלקוחות המושפעים מהשינוי בלוח הטיסות ומקווים, מאוד, כי שינויים אלו יתקבלו בהבנה. באופן טבעי, מוקד השירות והמכירות של החברה עסוק בימים האחרונים במענה לעשרות אלפי פניות והחברה עושה כל שביכולתה להשיב לכל הפונים ומתנצלת על זמני ההמתנה הארוכים. תקוותנו, כי עם חלוף המשבר, נהייה לבחירה הראשונה של הישראלים ונעשה הכל כדי שיבחרו בנו, בכל פעם, מחדש".

הפסדים ופיטורים באל על

בימים האחרונים דיווחה אל על לבורסה על צפי להפסדים של עד 70 מיליון שקל, והחלה בתהליך של פיטורים. בהסתדרות מוטרדים מאוד מהמשבר באל על, ארקיע וישראייר, וקוראים לממשלה להעביר סיוע כספי מיידי שיסייע להן להתמודד עם משבר הקורונה.

תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות