טיסות לאנגליה: אל על תפעיל טיסות למנצ'סטר, איזי ג'ט החלה לטוס גם לנמל סטנסטד - פואנטה

טיסות לאנגליה: אל על תפעיל טיסות למנצ'סטר, איזי ג'ט החלה לטוס גם לנמל סטנסטד

למשחק כדורגל או לנסיעת עסקים, לטיול או לביקור משפחתי… מגוון הטיסות ללונדון גדל

טיסות לונדון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

התחרות על הטיסות לאנגליה מתחממת. חברת אל על הודיעה כי החל מחודש מאי 2019 תחל לטוס למנצ'סטר, לאחר כ-18 שנות הפסקה, וחברת הלואו קוסט איזי ג'ט (EasyJet) החלה לטוס לנמל התעופה סטנסטד, בנוסף לנמלי התעופה לוטון וגטוויק.

אל על: 3 טיסות שבועיות למנצ'סטר במחירי השקה נמוכים

טיסותיה של אל על למנצ'סטר יחלו ב-26.5.19, והן ייצאו בימים א', ג' ו-ה'. לרגל ההשקה, מוצעים כעת הכרטיסים במחירים אטרקטיביים: החל מכ-380 דולר לכרטיס הלוך-חזור במחלקת תיירים, והחל מכ-1,200 דולר לטיסות הלוך-חזור במחלקת עסקים.

מחירים אלה רלבנטיים רק למי שיזמין עד 26.11.18, והם לא מיועדים לטיסות ברוב ימי חופש הגדול, אלא ליציאות בתאריכים: 26/5/19-11/7/19 וב-26/8/19-24/9/19.

הטיסות ימריאו מטרמינל 3 בנתב"ג במטוסי בואינג 737.

נזכיר כי לאחרונה שינתה אל על את מודל התמחור שלה, כך שכל הכרטיסים לטיסות באירופה נמכרים במודל דומה לטיסות לואו קוסט, כלומר, אפשר לבחור לטוס ללא מזוודה וללא מזון, ולהוזיל את המחיר, או לחילופין לרכוש את השירותים הללו בתשלום.

פרטים נוספים אפשר לקרוא בכתבה שפורסמה בפואנטה בנושא המחירים החדשים של אל על.



איזי ג'ט: החלו הטיסות לסטנסטד

אל על לא החברה היחידה שטסה למנצ'סטר, ולמעשה היא מצטרפת לאיזי ג'ט שטסה לשם מישראל כבר שנים. מעבר לכך, כאמור, איזי ג'ט הרחיבה את מספר נמלי התעופה שאליהם היא מגיעה בלונדון, ובשבת האחרונה החלה להפעיל טיסות גם משדה התעופה סטנסטד, שהוא שדה התעופה הבינלאומי השלישי בגודלו בלונדון.

הקו פועל במתכונת של שתי טיסות בשבוע, בימים שלישי ושבת, ובאיזי ג'ט צופים לו 37,000 נוסעים בשנה.

נמל סטנסטד, הממוקם כ-70 ק"מ בצד הצפוני מזרחי ממרכז לונדון, מתווסף לשני נמלי תעופה נוספים בלונדון שאליהם מפעילה החברה טיסות מתל אביב: לוטון וגטוויק. בסה"כ מספר היעדים שאיזי ג'ט טסה אליהם מישראל מגיע כבר ל-16, שלושה מהם בלונדון. האחרים הם מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות