משרד הבריאות משיק את CoronApp - אפליקציה למידע בנושא קורונה

משרד הבריאות משיק את CoronApp – אפליקציה למידע בנושא קורונה

אפליקציית CoronApp היא פיתוח ישראלי שמטרתו לסייע לציבור בישראל לקבל מידע אמין ישירות ממשרד הבריאות – החל מהנחיות לבידוד ביתי ועד עדכונים שוטפים

מחדלי הקורונה בצה"ל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

האם אתם צריכים להיכנס לבידוד? האם יש דרך להתגונן מקורונה? אפליקציה חדשה ששמה CoronApp עלתה לחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, ובה אפשר לקבל הדרכה בכל נושא שקשור לקורונה. האפליקציה עלתה לאוויר על-ידי משרד הבריאות וחברת בילונג לייף.

איזה מידע תמצאו באפליקציית CoronApp?

האפליקציה כוללת הדרכה לאופן ההתגוננות בפני וירוס הקורונה, הודעות ועדכונים שוטפים ישירות מחמ"ל משרד הבריאות, מסלולי חשיפה לקורונה, דיווח על בידוד בית, הדרכה לגבי אופן השהייה בבידוד וקהילות לתמיכה וחיזוק החוסן.

קורונה אפליקציה

קורונה בישראל – תזכורת

נכון לעכשיו מאובחנים בישראל 15 חולי קורונה, הנמצאים בבידוד. נזכיר כי חלה עליית מדרגה בצעדי הזהירות שהוחלט לנקוט בהם בישראל, וזאת לאור אבחון של מספר חולי קורונה שהיו במקומות הומי אדם כמו בתי ספר, אצטדיון כדורגל, תחבורה ציבורית וכו'. כך למשל, נסגר לחלוטין בית ספר תיכון גבעת ברנר בשל תלמיד כיתה יא' שנדבק בקורונה מזכיין הפיראט האדום באור יהודה.

כחלק מאמצעי זהירות, הורחבו הנחיות הבידוד לעוד מדינות באירופה – כך שכעת כל מי שמגיע לארץ מגרמניה, צרפת, ספרד, אוסטריה, שווייץ, יפן, סין, דרום קוריאה, הונג קונג וסינגפור, חייב להיכנס לבידוד ביתי ולדווח על כך למשרד הבריאות. בנוסף, כל מי שחזר מכנס רב משתתפים בחו"ל צריך להיכנס לבידוד וחל איסור לקיים אירועים שבהם משתתפים יותר מ-5000 איש. ההמלצה היא להימנע מלחיצות ידיים באופן גורף.

משרד הבריאות: "הקורונה בישראל עדיין בשליטה"

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, אמר היום כי הקורונה בישראל עדיין בשליטה, לאור העובדה שידוע בדיוק כיצד נדבק כל אחד מהחולים ומתי. עם זאת, במשרד נערכים למצב של התפשטות נרחבת, וכבר עכשיו בר סימן טוב מעריך כי מספר הישראלים שצריכים לשהות בבידוד עומד על כ-70,000 איש, לאור העובדה שאלפי ישראלים צפויים לחזור מכל המדינות שיש לגביהן הנחיות בידוד.

לאור הצורך לתת מענה לעשרות אלפי ישראלים בבת אחת, משרד הבריאות חבר לחברת בילונג לייף כדי לפתח את האפליקציה ולאפשר לכל מי שמתעניין או דואג – לקבל מידע ישירות ממשרד הבריאות. זו גם הדרך של המשרד לוודא שהציבור צורך מידע אמין ולא פייק ניוז.

אפליקציית קורונה

בילונג לייף הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם לניהול מחלות. ברשת חברים מאות אלפי חולים עם קבוצות לסיוע בניהול המחלה. כעת, עם שיתוף הפעולה עם משרד הבריאות, הפלטפורמה של החברה משמשת את המשרד לתכלול המידע הרחב שמפרסם המשרד, להדרכה ולסיוע בהתמודדות עם החשיפה לנגיף הקורונה.

״אנחנו גאים שנעשה שימוש ביכולות הטכנולוגיות שלנו. בקרוב יתווספו טכנולוגיות חדשניות נוספות", אומר רצוני להודות לצוות המדהים של משרד הבריאות, שפועל ללא לאות מסביב לשעון בכדי לתת מענה הולם יעיל ואיכותי לציבור תוך אימוץ יכולות וטכנולוגיות חדשניות ועוד שיתווספו בקרוב", אומר אלירן מלכי, מנכ״ל בילונג.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 1

נגישות