ביט לעסקים - יותר ויותר לקוחות משלמים ב-bit

ביט לעסקים – יותר ויותר לקוחות משלמים ב-bit

אפליקציית התשלום bit היא שיטה נוחה ומאובטחת לתשלום, אז ברור מדוע ביט לעסקים תופסת תאוצה גם היא כשיטת תשלום מועדפת

ביט לעסקים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

ביט לעסקים היא פלטפורמת תשלום מאובטחת המאפשרת לשלוח ולקבל כסף באמצעות אפליקציה המותקנת בטלפון הסלולרי. פלטפורמה זו השתלבה נהדר אצל בעלי עסקים העושים שימוש ב-כמו Shopify, WooCommerce ו-Stripe, לאור העובדה שניתן להתקין תוסף של ביט בחנות וירטואלית. ביט לעסקים הוא מעבד התשלומים הראשון שמשתלב עם שירותי צד שלישי אלה על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחות. עם שילוב השירותים הללו של ביט לעסקים, סוחרים יכולים כעת לקבל כסף מכל אתר או אפליקציה מבלי צורך בצ'קים, מזומן או כרטיסי אשראי. החברה מספקת גם ארנק מקוון המאפשר למשתמשים לשלוח ולקבל תשלומים בקלות, תוך שהיא מציעה כלים לסוחרים כגון תוכנת חשבוניות וחשבונאות.

ביט לעסקים – כל מה שחשוב לדעת

התשלום באמצעות פלטפורמת ביט לעסקים הוא כמובן תשלום מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, כאשר השימוש באפליקציה מתאים לעסקים בכל הגדלים. החברה מספקת ממשק קל לשימוש שבו סוחרים יכולים לקבל תשלומים. בתכנון הממשק הושקעה מחשבה כיצד להפוך את מערכת התשלום ליעילה.

אחת המטרות הייתה לייצר תשלום ישיר ללא תיווך של חברות כרטיסי אשראי. מטרה נוספת הייתה זמינות ומיידיות. שימוש בביט לעסקים מאפשר למשתמשים להעביר כספים תוך שניות באמצעות הטלפון הנייד, מבלי להזדקק לכסף מזומן או לאמצעי תשלום אחר. ניתן להוריד את האפליקציה לכל טלפון חכם ולבצע עסקאות בכל זמן. מעבר לתשלום עצמו, האפליקציה מספקת למשתמשים את כל התכונות שהם צריכים כדי לנהל את הכספים שלהם, לעקוב אחר התשלומים, לוודא שהתשלום אכן עבר ולעקוב אחר הרגלי ההוצאות שלהם.

יתרונות ביט לעסקים

באמצעות אפליקציית ביט לעסקים, כל עסק יכול כיום לקבל תשלומים באופן מיידי, ללא כל טרחה מצד הלקוח, מבלי לעבור דרך צד שלישי ובאופן מאובטח בעזרת חברת שירותי סליקה. היתרונות רבים. הנה כמה מהם:

  • עמלת עסקה נמוכה.
  • אישור מיידי של עסקאות.
  • היכולת לקבל תשלומים בכל מטבע.
  • מתאים גם לתשלום בטלפון: הלקוח מעביר לכם את מספר הטלפון ואתם שולחים להם לינק לתשלום ב-bit.
  • אפשר לשלם בהצמדת הנייד לקופה עם bit.

כאמור, השירות נועד להקל על עסקים קטנים ופרילנסרים לקבל תשלומים מלקוחותיהם. הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לעסקים וספקים, כולל הנחות, מנויים ותרומות.

למה טוב לעסק לאפשר תשלום עם bit?

בעידן שבו תשלום מקוון הוא הדרך הטבעית והמהירה לשלם בעסקים קטנים וגדולים כאחד, אין פלא שתשלום בביט צובר פופולריות. זה כבר לא העתיד, זה ההווה. יותר ויותר אנשים מוותרים על הצורך להסתובב עם ארנק ומסתובבים כעת רק עם הסמארטפון שלהם. מן הסתם, באופן טבעי יותר ויותר עסקים מתקדמים גם הם אל עבר פתרונות דיגיטליים.

1
נגישות