מוצרי תינוקות שכדאי להכיר

מוצרי תינוקות שכדאי להכיר

מוצרי תינוקות נעים בין צעצועים מעודדי התפתחות ועד אבזרים שימושיים כמו אסלת גמילה. בעידן השפע של היום, כדאי לחפש את המוצרים האיכותיים והשימושיים ביותר, ולא לרכוש ללא אבחנה

מוצרי תינוקות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשיתוף דן דיל

רק כשהופכים להורים (או מסייעים מקרוב לאנשים אשר זה עתה הפכו להורים…) מגלים כמה סוגים שונים של חפצים ופתרונות שונים מצריך גידול נכון ובריא של תינוקות. יש אינספור מוצרי תינוקות חשובים, אך נרצה להתמקד כאן דווקא במספר מוצרי תינוקות שאינם מוכרים לכל ההורים למרות שהם שימושיים לא פחות ממוצרים אחרים.

צעצועי התפתחות לתינוקות וילדים

אחד התחומים של צעצועים לתינוקות וילדים שמתרחב כל הזמן הוא זה של צעצועי התפתחות. יש מגוון גדול מאוד של צעצועים מיוחדים שמגרים את התינוקות/פעוטות לפתח מיומנויות שונות ומסייעים באופן אקטיבי להתפתחותם התקינה והבריאה.

גם ספרים כלולים ברשמית צעצועי התפתחות לתינוקות, שהרי ספרי ילדים מסייעים להם ללמוד אודות דברים בסיסיים, בעלי חיים, תחושות ועוד. דוגמאות נוספות הן הליכון פעלול, הכולל הפעלות ופעולות שונות לפעוט, סוגים שונים של "אוניברסיטה לתינוק" (הכוללת מתקנים מתקפלים שונים שמגרים את התינוק לבצע תנועות שונות) ועוד.

קיים מגוון רחב ביותר של צעצועי התפתחות לתינוקות וילדים, ואם אתם מתלבטים מה לקנות, כדאי לברר מראש כדי לבחור בצעצוע מיוחד. חשוב כמובן גם לשים לב לטווח הגילאים עבורו מיועד אותו צעצוע, ולוודא כי הוא מתאים לתינוק/פעוט/ילד הרלבנטי.

קערות וכוסות מיוחדות לילדים

כוסות פלסטיק צבעוניות לילדים, קערות וצלחות – החשיבות של כלי אוכל ושתייה רב פעמיים המותאמים לילדים נובעת לא רק מהצורך לפתח את המיומנות של לאכול לבד בקרב הילדים, אלא כדי להפוך את חוויית האכילה למזמינה עבורם. לא בכדי, הכלים הללו בדרך כלל מגיעים עם ציורים והדפסות של דמויות, צבעים וכדומה, המושכים את תשומת ליבם של הקטנים. כאשר הפעוט/ה מתחברים לכלים מסוימים ואוהבים אותם במיוחד, קיים סיכוי טוב יותר כי הם יסכימו ואף ירצו לאכול ולשתות מאותם כלים. מאחר ושכנוע תינוקות, פעוטות וילדים קטנים לאכול ולשתות את הדברים ה"נכונים" הוא אתגר וותיק ומוכר של כל הורה כמעט, כל כלי שעשוי לסייע לנו להצליח בהקשר זה הוא כלי ששווה להכיר…

גרביים נגד החלקה

אין צורך לפרט יתר על המידה מדוע לבוש המסייע למנוע מהקטנים להחליק וליפול הוא חשוב ושימושי ביותר, כאשר הדוגמה המתבקשת ביותר להכיר כאן היא זו של גרביים המונעות החלקה. במיוחד עבור פעוטות אשר עושים את צעדיהם הראשונים בימים אלו ויציבותם עדיין לוקה בחסר, "תמיכה" שכזו מצד הלבוש ובפרט הגרביים יכולה לסייע להם להימנע מנפילות מתסכלות (וכואבות לפעמים) ולהצליח להיעמד וללכת ביציבות מהר יותר.

אסלת גמילה

אסלה קטנה מפלסטיק, צבעונית, מצוירת ומקושטת, המשמשת לשלב הגמילה מהחיתולים והמעבר לשימוש בשירותים "רגילים". בעוד שלב זה בעייתי ומאגר עבור ילדים (והורים) רבים, אסלת גמילה ומעבר יכולה לסייע משמעותית ולקצר את התהליך.

מחפשים מוצרי תינוקות לרכישה אונליין? היכנסו לאתר דן דיל למבחר מוצרים לתינוקות במחיר שאסור לפספס.

1
נגישות