סקירת מותג הנרגילות Amy Deluxe

סקירת מותג Amy Deluxe

מי שמבין בתחום, יודע שכשמדברים על נרגילות, מדברים על Amy Deluxe. לא תאמינו מאין מגיע המותג הזה, שחתום על פטנט מפתיע במיוחד

נרגילות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חברת Amy Deluxe היא בין המובילות וגם החלוצות בתחום הנרגילות האיכותיות והיוקרתיות. החברה נוסדה והוקמה בשנת 2008, ומאז ועד היום דגמי הנרגילות השונים מבית המותג מכתיבים סטנדרטים גבוהים לכל המתחרים בשוק.
מקור החברה הוא במדינה הידועה היטב בשל הייצור האיכותי והקפדני שלה במגוון תחומים, לא אחרת מאשר גרמניה שבאירופה. לנרגילות של Amy Deluxe ישנים מאפיינים רבים המייחדים אותן מאוד מנרגילות אחרות בשוק, רובם פרי המצאתם של המומחים בחברה ועל חלקם אף רשום פטנט רשמי.

במהלך 14 השנים שבהן פועלת החברה ומשווקת מוצריה לקהל הרחב, החדשנות תמיד עמדה לנגד עיניה ולפיכך מידי שנה חידשה, שדרגה ולעיתים אף המציאה מחדש את הנרגילות האיכותיות אשר עליהן היא חתומה.

כמובן שאין על הנרגילות לבדן והחברה, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים נלווים רבים אשר הופכים את חווית המשתמש לנעימה וקלה מאי פעם. נוסף על כך, החברה ידועה בכך שהיא עושה שימוש אך ורק בחומרי גלם איכותיים ביותר, שנבדקו ועומדים בתקנים אירופאיים מחמירים.

לא תמצאו אצל אף מותג אחר

אחת מההמצאות הגאוניות בהן מתהדרת Amy Deluxe היא מערכת ייחודית המתחברת לצינור השאיבה ואינה קיימת באף נרגילה של מותג אחר המשווק נרגילות בעלות מיכל מים (פטנט, כבר אמרנו?). המערכת הינה מערכת רב תאית, אשר דרכה עובר האויר הנשאב מהנרגילה דרך מספר תאים שונים, בזה אחר זה, בטרם הוא מגיע לצינור – הנה סרטון שממחיש את הפטנט. בדגמים הפשוטים ביותר, למערכת ישנם ארבעה תאים וביוקרתיים אף יותר.

מטרתו של הפטנט הייחודי הוא להקל את זרימת האויר מהנרגילה ולעדן את התחושה שנוצרת בגרון בזמן השימוש. כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת זרימת אויר אידיאלית בגוף הנרגילה ומחוצה לו, ובנוסף, מיצוי מקסימלי של טעמים וארומות, תוך שמירה על תחושת מלאות נפלאה בכל שאיפה.

פטנט ייחודי נוסף מבית Amy Deluxe הוא ראשי הנרגילה היעילים והנוחים ביותר לשימוש, אשר עשויים מסיליקון איכותי ופותחו במיוחד על מנת להקל ולהנעים לצרכנים את החוויה. המאפיין הבולט ביותר של ראשי הסיליקון הוא עמידותם המדהימה לחום גבוה מאוד. כלומר, לא משנה לאיזו טמפרטורה יגיע נייר הכסף שיונח מעל הראש, הראש לא יושפע ולעולם לא תוכלו להיכוות ממגע עם הראש בלבד, גם מייד לאחר השימוש.

אם כל זה לא הספיק, למותג הגרמני ישנם גם ראשי נרגילה מיוחדים ביותר, בהם ניתן להניח מספר טעמים שונים בחלוקה נפרדת או לצורך רקיחת טעם חדש מערבוב אחרים.

הנרגילה המושלמת והתוספות הנלוות

Amy Deluxe מתהדרת בדגמי נרגילות שונים, אשר מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים ברמה הגבוהה ביותר ומחומרי גלם איכותיים ועמידים מאוד. מעבר לעובדה שהמותג שבר את השוק עם טכנולוגיות פורצות דרך ואף רשם על כמה מהם פטנטים, התחכום והיעילות המירבת שמספק כל אחד מהדגמים הוא בהחלט המאפיין הבולט ביותר של מוצריה של החברה.

אם כל זה לא הספיק, החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים משלימים לתפעול, שימוש ושדרוג החוויה החברתית או האישית שסביב תרבות הנרגילות. בין התוספות השונות לנרגילות היוקרתיות תוכלו למצוא חוטרים מדודים לחלקים השונים, ראשים מיוחדים, גחלים איכותיים ועוד רבים וטובים.

בין אם אתם צרכני נרגילה ותיקים ונוהגים לשבת בברי נרגילות או שרק נכנסתם לתחום לאחרונה, את השם Amy Deluxe והאיכות הגרמנית שבאה עם המותג, כדאי מאוד לזכור ואף לעקוב אחר החידושים המרעישים שהחברה מביאה אל השוק.

1
נגישות