אדידס ULTRA BOOST X: נעלי ריצה שמקנות תחושת ריחוף

אדידס ULTRA BOOST X: נעלי ריצה שמקנות תחושת ריחוף

מדובר בדגם לנשים בלבד, שמתאפיין באלסטיות ובעיצוב דמוי גרב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל

השבוע הושק בארץ דגם נעלי הריצה ULTRA BOOST X, המיועד לנשים בלבד. מועד ההשקה אינו מקרי, לפני מרתון סמסונג תל אביב.

כידוע, אדידס היא נותנת החסות הגדולה למרתון תל אביב, לצד סמסונג כמובן, ולרגל האירוע נפתחה בכיכר רבין חנות של המותג, שם גם נמכר הדגם.

דגם בוסט הוא בשנים האחרונות דגם הדגל של החברה, לאחר שב-2013 השיקה אדידס את פטנט קפסולות האנרגיה המשולבות בסוליות נעלי הריצה ומחזירות אנרגיה לרצים. הדגם הצליח מעל למשוער, ובשלב מסוים היה הביקוש גדול מההיצע.

את הדגם החדש, אדידס ULTRA BOOST X, עיצבו נשים והוא כאמור מיועד לקהל הרצות ומותאם לכף הרגל הנשית. העיצוב הצר מבטיח, לדברי החברה, תנועה וריצה חופשית בהתאם לצורתה המשתנה של הרגל בעת הריצה.

למי שלא נעלה בוסט בעבר, עלולה להיות תחושה שהנעליים צרות מדי, או אפילו לוחצות, אבל זה בדיוק הרעיון כאן: נעל שהיא כמעט כמו גרב, מתלבשת על הרגל, קלה ואנרגטית.

בניגוד לרוב נעלי הריצה, החלק העליון שלה עשוי בד אלסטי דמוי גרב. גם הסוליה שונה ואינה מיוצרת ממשטח רציף אחד, אלא מתאפיינת בחלק קעור מאוד שאינו נצמד לקרקע.

הדגם הזה הוא פינוק אמיתי למי שרוצה ויכולה לרוץ בנעל יותר מינימליסטית המאפשרת תנועתיות גדולה, ואילו למי שלא אוהבת סוליות גמישות – הנעליים פחות יתאימו. ייתכן שיש שיחושו שהיא מינימליסטית מדי, אולי על חשבון התמיכה.

לטעמי, מדובר הרבה מאוד בעניין של הסתגלות, ולכן המלצתי היא לרוץ איתה בהדרגה – כלומר להתחיל בריצות קצרות יותר ולהעלות את הנפח.

כמי שרצה והתאמנה עם דגמי בוסט קודמים, אין ספק שמדובר בנעל שונה, שמקנה תחושת ריחוף בכל צעד בריצה. יותר מזה, התחושה היא כאילו מישהו דוחף אותך קדימה בכל צעד.

את הבטחת החברה ל"תנועה וריצה חופשית ונטולת מעצורים בהתאם לצורתה המשתנה של הרגל בעת הריצה", היא מממשת באמצעות רשת הנמתחת לארבעה כיוונים. הרשת מייצרת גמישות ותנועתיות של כף הרגל, עד כדי כך שהזכירו לי את אותה תנועתיות שמאפשרות נעלי ריקוד/בלט.

כרגיל, גם מהעיצוב של הנעליים אי אפשר להתעלם. הנעליים פשוט יפהפיות, ומתאימות לא רק לאימון ריצה אלא גם לשימוש יומיומי בשילוב ג'ינס ומראה פחות ספורטיבי.

בשורה התחתונה, דגם ULTRA BOOST X מספק חוויה מומלצת לחובבות הריצה ולמי שאוהבת נעליים צרות (להערכתי, הוא פחות מתאים לבעלות כף רגל רחבה). לא פחות חשוב, הדגם הזה בהחלט יכול להשפיע על תוצאת הריצה הסופית.

לחובבות הכושר כדאי לדעת שהנעל מתאימה גם לאימוני HIIT ו-TRX ולאימוני סטודיו שונים.

מידות: 36-41.

מחיר: 850 שקל, החל מ-16.2 בחנות המרתון של אדידס בכיכר רבין.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות