הצרכנים הישראלים התרגלו לעבור מסכת תלאות עד שחברות התקשורת מואילות בטובן לבצע ניתוק של השירות, אבל האמת היא שאין שום סיבה להתרגל לכך.
היום הודיע משרד התקשורת שהוא קונס את חברת בזק בינלאומי בשל ההתנהלות הבריונית הזאת כלפי לקוחות, שבאה לידי ביטוי באיחור מכוון בניתוק מנויים.
סכום הקנס עומד על 156,790 שקל, כשהעילה הרשמית היא שבזק בינלאומי הפרה את רישיונה שקובע כי כאשר מנוי מבקש להתנתק מהאינטרנט, עליה להפסיק באופן מוחלט את השירות תוך יום עבודה אחד שלאחר יום מסירת ההודעה.
במשרד התקשורת אומרים כי הגיעו אליהם תלונות רבות של מנויי בזק בינלאומי על כך שהם נותקו לאחר פרקי זמן ממושכים.
במשרד אומרים כי הם רואים את ההתנהלות הזאת בחומרה, שכן במקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק.
בנוסף, מציינים שם כי המשרד עמד על כך שיוחזרו כספים למנויים אשר נפגעו, ומבדיקה שבוצעה אכן הכספים הושבו למנויים.
קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה
-
נטוויז’ן תשיב ללקוחותיה 3.66 מיליון שקל, אחרי שצירפה מנויים לשירות אנטיוירוס ומייל ללא ידיעתם
-
הר הכסף: אולי גם יש לכם כסף ששוכב בבנק ולא ידעתם? כך תבדקו
-
לא חייבים לנתח. אפוסתרפיה מבטיחה הקלה בכאבי ברכיים וגב ללא התערבות כירורגית
-
כך הפכו השתלות השיניים לפתרון המועדף על הישראלים