ניסיתם להתנתק מ-012 סמייל ולא הצלחתם? אתם לא לבד

ניסיתם להתנתק מ-012 סמייל ולא הצלחתם? אתם לא לבד

012 סמייל לא ניתקה מנויים שביקשו להתנתק – ותיקנס בכ-170,000 שקל

 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

העובדה שקל להצטרף לחברת תקשורת אבל קשה מאוד להתנתק אינה חדשה, וטוב עושה משרד התקשורת שהוא מעניש את החברות. הפעם מדובר ב-012 סמייל, השייכת לקבוצת פרטנר, שבאופן שיטתי ניתקה באיחור מנויים שביקשו להתנתק – למרות שהיא מחויבת לעשות זאת תוך יום אחד.

על כך נקנסת 012 סמייל ב-170,280 שקל, ובנוסף היא מחויבת להחזיר את הכסף למנויים.

במשרד התקשורת מציינים שלקוחות החברה התלוננו שהחברה ניתקה אותם לאחר פרקי זמן ממושכים, על אף שהיא הייתה מחויבת לנתק אותם לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה לחברה: "המשרד רואה התנהלות זאת בחומרה, שכן מדובר בפרקטיקה הפוגעת במנויים ובמקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק".

במשרד הדגישו היום שלא יתירו לחברה כלשהי לכבול מנוי בניגוד לרצונו, וקראו למנויים שנפגעו לפנות אליהם.

מפרטנר לא נמסרה תגובה.

לאחרונה: קנסות לסלקום

חברות התקשורת לא מפסיקות להערים קשיים על לקוחותיהן, ומשרד התקשורת מוצף בתלונות. כך למשל, לפני כשבועיים קנס משרד התקשורת את סלקום משום שהיא לא אפשרה למנוייה הוותיקים לעבור לתוכניות זולות יותר המיועדות למנויים חדשים – וזאת, בניגוד תקנות. משרד התקשורת הטיל עליה עיצום של כ-670 אלף שקל בשל כך.

כחודש לפני כן קנס המשרד את סלקום בכ-1.3 מיליון שקל, מאחר שהגדילה ללקוחות את נפח הגלישה באופן אוטומטי, מבלי לבקש את רשותם, תוך שהיא מחייבת אותם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות