איפה נפתחו הסניפים החדשים של רשת ביגה ומה מתכנן יאיר מלכה?

רשת ביגה תציע מוצרי מזון וקינוחים ללא גלוטן קפואים לקחת הביתה

באירוע להשקת סניף הדגל ביגה מודיעין, סימן מנכ"ל הרשת יאיר מלכה את היעדים הבאים – תפרט חדש, סניפים נוספים ומפעל פסטות ורטבים

סניף ביגה מודיעין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סניף דגל של רשת בתי הקפה ביגה נפתח לאחרונה בקניון עזריאלי מודיעין, וסניף דגל נוסף נפתח בקניון שער הצפון בקריית אתא. סניפי הדגל ביגה מודיעין וביגה שער הצפון מתאפיינים בעיצוב שמזכיר סגנון פטיסרי צרפתי, וברשת השקיעו בהם 4.5 מיליון שקל. מעבר לפתיחת סניפים, בביגה עומלים כעת על הקמת מפעל פסטות ורטבים שייפתח בקרוב, משיקים תפריט חדש, מרחיבים את מגוון המוצרים ללא גלוטן ומגדילים את המוצרים לרכישה הביתה – כך שהרשת נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות.

יאיר מלכה: "מחפשים מיקומים לפתיחת סניפים ב-2020"

יאיר מלכה, בעלי ביגה, ניצל את האירוע כדי לבשר על תוכניות רשת ביגה לעתיד הקרוב: "בעוד כ-3 חודשים המותג ביגה פותח מפעלים לייצור פסטות, רטבים ותיבול. המפעלים ייצרו מוצרים לרשת ולקהל הרחב", אמר.

לאחר מכן הבהיר כי הרשת מתכוונת להמשיך ולהתרחב: "בימים אלו אנו מחפשים מיקומים אסטרטגים נוספים לפתיחת סניפי ביגה נוספים, הצפויים להיפתח במהלך שנת 2020".

מלכה אף סימן כיוון נוסף: "עוד יציעו הסניפים החדשים ליין רחב של מוצרי מזון וקינוחים ללא גלוטן קפואים לקחת הביתה תחת מותג פרטי – ביגה. תוקפם של המוצרים הקפואים לחצי שנה. מוצרים אלו יוצבו בתוך מקפיא גדול הנמצא בתוך המעדנייה המשמשת "כחלון ראווה" לרשת".

רשת בתי הקפה ביגה – רקע

שני הסניפים החדשים של ביגה מצטרפים ל-35 הסניפים הקיימים ברחבי הארץ. ביגה, אשר הוקמה בשנת 2014, נמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד. מלכה הוא גם הבעלים של רשת בתי הקפה גרג.

מרגע ההקמה, הרשת התאפיינה בעיצוב ייחודי שמטרתו להעביר ניחוח של פטיסרי ובולנז'רי מצרפת. "רשת ביגה מציעה חוויה קולינרית בינלאומית", אומר מלכה. "הקונספט של בית קפה משלב בתוכו מעדניה המציעה לחמים, דברי מאפה, ממרחים ומוצרים לא גלוטן".

יאיר מלכה
מימין גלעד אלמוג, רן בן דוד, יאיר מלכה וניר אדרי. צילום: אסף לב

באירוע חגיגי לרגל השקת סניף ביגה מודיעין והשקת תפריט חדש שייכנס בקרוב לכל בתי הקפה, השתתפו בכירי רשת קפה ביגה: יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד. אליהם הצטרפו בכירי קבוצת קניוני עזריאלי, ביניהם ארנון תורן – מנכ"ל קניוני עזריאלי.

השף הראשי של הרשת, איתי שפיגל, הגיש באירוע את המנות מהתפריט החדש שיושק רק בסוף חודש פברואר ברחבי הארץ, ביניהן פולנטה, פיצות מיוחדות וקינוחים.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות