המלצות צפייה: סדרות וסרטים בסלקום TV במאי 2019 - פואנטה

המלצות צפייה: סדרות וסרטים בסלקום TV במאי 2019

החל מ"אור ירח", דרך "שוברי גלים" ועד מאחורי הקלעים של משחקי הכס – הצצה לסרטים בסלקום TV ולסדרות שישודרו במאי 2019

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הסרטים והסדרות בסלקום TV במאי 2019 כוללים מגוון רחב של סגנונות – החל מסרט הקולנוע "הכול אודות נינה" וסרט התעודה "שלושה זרים זהים", שישודרו בסינמה TV (שירות סרטי ה-VOD החדשים בתשלום), ועד המשך העונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס. חובבי "משחקי הכס" יוכלו גם לצפות בסרט מאחורי הקלעים שהפיקה HBO על צילומי העונה האחרונה של הסדרה.

בנוסף, בסוף החודש, בסמוך לשידור בארה"ב, תשודר גם העונה ה-14 של "אמריקה גוט טאלנט" (America’s Got Talent S14). העונה נרכשה  לשידור בלעדי בסלקום tv לפני מספר חודשים מבעלת הזכויות העולמית Fremantle.

סרטים בסלקום TV

משחקי הכס: המשמרת האחרונה (Game of Thrones: The Last Watch)

סרט תעודה חדש מבית HBO מביא את מאחורי הקלעים של העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס".

הכול על נינה (All about Nina)

דרמה קומית דיצאה לאקרנים בספטמבר 2018, המספרת על סטנדאפיסטית היוצאת לנסות את מזלה בלוס אנג'לס ומתעמתת עם עברה.

זמין בסינמה tv.

שלושה זרים זהים (Three Identical Strangers)

סרט דוקומנטרי מטלטל שמספר את סיפורם העצוב של שלושה אחרים זהיםשהופרדו בלידתם לשלוש משפחות מבלי שידעו זה על זה. הסרט, שנבחר לאחד מחמשת הסרטים הדוקומנטריים הטובים של השנה על ידי איגוד המבקרים בארצות הברית, מציף את סיפורם של שלושתם הצעירים היהודים בני ה-19 בניו יורק של 1980, אשר מגלים במקרה שהם שלושה אחים שנולדו כשלישיה זהה ומתוך מטרה לחקור מדעית מה משפיע על בני אדם – התורשה או החינוך – הופרדו בלידתם. האיחוד המשמח הופך את השלושה לסנסציה בינלאומית ומעלה שאלות נוקבות.

האישה (The Wife)

סרט דרמה אמריקני משנת 2017 בבימויו של הבמאי השוודי ביורן רונגה ובכיכובה של גלן קלוז. הסרט מגולל את סיפורה של ג'ואן קסטלמן, אשר מחליטה לעזוב את בעלה, הסופר הנודע ג'ו קסטלמן, ערב זכייתו של ג'ו בפרס נובל לספרות. זאת, אחרי שלכל אורך שנות נישואיה היא מילאה תפקיד אחד ויחיד: להיות יד ימינו של בעלה, בעוד היא מזניחה את כשרון הכתיבה יוצא הדופן שלה.

טרנזיט (Transit)

רגע לפני הפלישה הגרמנית, ז'ורז' לוקח את התיק שלו ונמלט מפריס למרסיי, כאשר הוא מסתיר בתיקו את יצירותיו של הסופר היהודי ויידל, אשר התאבד לא מכבר. ז'ורז' מתחזה לויידל, וממתין לאנייה הבאה שתפליג לעבר מקסיקו. בעודו ממתין, הוא פוגש במרי – אישה מסתורית שמשנה את תכנית ההימלטות שלו. הסרט בוים ע"י הבמאי הגרמני המהולל כריסטיאן פצולד, וקצר תשבוחות כיצירה אינטליגנטית ואנושית שמתארת עולם של פליטים, מהגרים ואנשים נרדפים.

אור ירח (Moonlight)

דרמת התבגרות זוכת שלושה פרסי אוסקר, כולל פרס הסרט הטוב ביותר לשנת 2017. מדובר בסרט אמריקאי משנת 2016, בבימויו של בארי ג'נקינס, המבוססת על המחזה In Moonlight Black Boys Look Blue מאת טארל אלווין מקראני. בסרט משחקים טרוונטה רודס, אנדרה הולנד, ז'אנל מונה, אשטון סנדרס, נעמי האריס ומהרשלה עלי.

הדינוזאור הטוב (The Good Dinosaur)

סרט האנימציה שובר הקופות האהוב מבית פיקסאר ישודר בסלקום TV גם בגרסה מדובבת.

שערוריית המתעמלות האמריקאיות (At the Heart of Gold: Inside the USA Gymnastics Scandal)

סרט התעודה מביא את שערוריית הניצול המיני על ידי ד"ר לארי נאסאר, שפגע בחברות נבחרת ההתעמלות של ארה"ב. נסאר היה הרופא האולימפי של נבחרת ההתעמלות, ובמשך עשרות שנים תקף מינית נערות שהגיעו אליו לטיפול.

ג'קי (Jackie)

דרמה ביוגרפית על ג'קלין קנדי, אשתו של הנשיא האמריקאי ג'ון פ. קנדי, שאותה מגלמת נטלי פורטמן. הסרט, שיצא לאקרנים בדצמבר 2016, נבחר להתחרות על אריה הזהב בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בוונציה.

נוסה צ'אפה (NossaChape)

סרט תעודה על נסיון השיקום של קבוצת הכדורגל הברזילאי, שמרבית שחקניה נהרגו בהתרסקות מטוס.

זמין בסינמה tv.

מהו שמי: מוחמד עלי (What's My Name: Muhammad Ali)

סיפורו המדהים של המתאגרף האגדי, שהיה לפעיל חברתי, עם חומרי ארכיון שטרם נחשפו. כזכור, עלי הלך לעולמו לפני 3 שנים, לאחר שסבל מפרקינסון במשך כ-3 עשורים, מאז 1984. בשנותיו האחרונות הוא נאבק גם בדלקת ריאות חריפה. סרט התעודה הופק ע"י HBO.

הפרפר (Papillon)

דרמה בכיכובו של ראמי מאלק (אשר מגלם את פרדי מרקיורי בסרט "רפסודיה בוהמית"), על שני גברים שמנסים להימלט ממושבת עונשין צרפתית באפריקה. מדובר ברימייק לסרט מ-1973, המגולל את סיפורו של הנרי שרייר, שכינויו "פפילון" התבסס על קעקוע הפרפר שעל חזהו. פפילון מרצה עונש עבודת פרך על רצח סרסור שהרג מתוך הגנה עצמית. באניית המסע הוא פוגש את לואיס, בחור הנאשם בזיוף איגרות חוב, ומשכנע אותו לסייע לו בתכנית הבריחה השאפתנית שלו.

מראדונה (Maradona by Kusturica)

סרט התעודה על גאון הכדרוגל מרדונה, שביים קוסטוריצה – מפגיש על המסך שני מגלומנים. בסרט מכריז הבמאי שיש דמיון רב בינו לבין הכדורגלן הארגנטיני, עד כי יש להם זהות אחת.



סדרות בסלקום TV

אלמנטרי (Elementary)

עונה שישית לסדרה הבלשית הקומית, אודות הבלש המפורסם ביותר בספרות – שרלוק הולמס.

צ'רנוביל (Chernobyl)

סדרה היסטורית חדשה ומסקרנת, שהופקה על ידי HBO ורשת סקיי הבריטית ותחל להיות משודרת בארה"ב ב-6 במאי (ובסלקום למחרת). הסדרה מספרת את הסיפור האמיתי מאחורי אחד האסונות הגרעיניים הגדולים בהיסטוריה – הפיצוץ בכור הגרעיני בצ'רנוביל ב- 1986. הסדרה מביאה את סיפורם של הגברים והנשים האמיצים שהקריבו את חייהם כדי להציל את אירופה מאסון וחושפת כיצד הוא התרחש. בין המשתתפים: אמיליווטסון ("לשבור את הגלים"), ג'ארד האריס ("מד מן", "הכתר"), סטלאןסקרסגארד ("לשבור את הגלים", "המרדף אחר אוקטובר האדום"), פול ריטר ("קוואנטום של נחמה", "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם").

שנות האלפיים (The 2000's)

סדרת תעודה חדשה הממשיכה לסדרת התעודה ההיסטורית הסוקרת עשור אחר עשור מאז שנות השישים. מדובר בפרויקט תיעודי של סי־אן־אן, בהפקת טום הנקס, גארי גוטסמן ומארק הרצוג, הסוקר את השינויים והתמורות בנושאים שונים לאורך עשורים. הסדרה הראשונה והמרתקת היתה על שנות ה–60, ואחריה הגיעו הסדרות על שלושת העשורים הבאים

עד עצם היום הזה (Once Upon a Time)

סדרת הפנטזיה האהובה חוזרת. כל האגדות והסיפורים קורים באותו יקום ומשפיעים זה על זה.

איש העתיד (Future Man)

סדרת מדע בדיוני קומית. אב בית ביום וגיימר בלילה נבחר על ידי מבקרים מסתוריים לטייל בזמן ולהציל את העולם מסכנת הכחדה.

תוכן לילדים בסלקום TV

שוברי גלים

סדרת נוער חדשה מבית ערוץ הילדים, על חבורת גולשים צעירים והמאבק שלהם לשמור על חוף המוגדר כמסוכן ומיועד להריסה. מככבים דקלה זקס, יהונתן בשן, מיכאל אלוני, יאנה יוסף, אנחל בונני ועוד. הסדרה משלבת בין סיפור הרפתקאות מסתורי לצד הסיפורים האישיים של הגיבורים ותגולל את עלילותיהם של חבורת נערים ונערות שהמשותף להם הוא אהבתם לים ולגלישה.

ג'ייגנטו והדינוזאורים (Gigantosaurus)

הסדרה, מבית דיסני קידס, עוקבת אחרי מאזו, טייני, ביל, ורוקי – ארבעה דינוזאורים צעירים החוקרים עולם פרה-היסטורי מלא הרפתקאות. התעלומה הגדולה מכל היא ג'ייגנטוזאורוס, הדינוזאור הגדול והקשוח ביותר שמישהו אי פעם ראה.

במטבח עם אור בן אוליאל

תכנית בישול לילדים עם הקונדיטור כוכב הרשת – אור בן אוליאל. ערוץ ג'וניור.

עושה בית ספר (Schooled)

סיטקום תיכון, הספין אוף של "הגולדברגים".סדרה בת לסדרה המצליחה "משפחת גולדברג". מוזיקאית עם קריירה כושלת מחליטה להיות מורה דווקא בבית הספר התיכון בו למדה לא מזמן.

סיפורים של ברווזים (Duck Tales)

עונה שנייה לסדרה מבית דיסני קידס, שבה מככבים האחיינים של דונלד דק.

כוח הטיטאנים! חיים בסרט (Teen Titans Go! To The Movies)

סרט אנימציה – סרט גיבורי על קומי. ישודר גם בגרסה מדובבת.

צ'ופצ'ופנינג'ה

סדרת אקשן לקטנטנים מבית ערוץ ג'וניור.

 



 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות