ממחר - התוכן של הוט יהיה זמין לצופים בארה"ב באמצעות אפליקציית NEXT - פואנטה

ממחר – התוכן של הוט יהיה זמין לצופים בארה"ב באמצעות אפליקציית NEXT

הוט פונה קודם כל למיליון הישראלים בארה"ב, ותציע להם את הפקות המקור שלה ב-10 דולר לחודש

תביעה נגד הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם יושבים עכשיו בסן פרנסיסקו על המים ומרגישים קצת רחוקים מהבית, צפייה בסדרה ישראלית מן הסתם יכולה לשפר את ההרגשה. החל ממחר אפשר יהיה לצפות בתכנים של הוט באמצעות אפליקציית NEXT לא רק בישראל, אלא גם בארה"ב, כאשר קהל היעד הוא מיליון הישראלים שחיים מעבר לים. בהמשך תפעל האפליקציה גם באירופה וגם בשפות אחרות.

מדובר במהלך מעניין וחדשני שמובילה הוט, שכידוע שייכת לקבוצה הצרפתית Altice וגם תיעזר בה לשם כך. בתחילה, במשך שלושה חודשים השירות בארה"ב יהיה חינם, ולאחר מכן יעלה 10 דולר בחודש.



כידוע וכפי שפורסם בעבר בפואנטה, NEXT היא אפליקציית התוכן של הוט, אשר הושקה לפני כשנה וחצי, בעיקר כדי לתת מענה לשירותי הטלוויזיה המוזלים הפועלים באמצעות האינטרנט (כמו סלקום TV, פרטנר TVסטינג TV ונטפליקס). באמצעות NEXT מציעה הוט שירותי טלוויזיה זולים לקהל צעיר שמעדיף חוויית צפייה במכשירים ניידים ובאמצעות אפליקציה.

טל גרנות גולדשטיין, מנכלית הוט צילום דפנה הראל כפיר
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט

לדברי מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, ההחלטה לפרוץ את הגבולות מישראל לחו"ל היא המשך טבעי של העשייה של הוט בתחום התוכן: "את הצעדים הראשונים שלנו בשוק הבינלאומי התחלנו לפני יותר מעשור עם מכירה של פורמטים כמו "בטיפול". כבר למעלה מעשור שהסדרות שלנו נמכרות לחברות מובילות בחו"ל, וזוכות בפרסים בינלאומיים. אחרי "בטיפול" כבר היה ביקוש לתכנים שלנו בדיוק כפי שהם, בשפת המקור, כמו במקרה של "בתולות", ולאחרונה התחלנו בקו-פרודוקציות עם חברות בינלאומיות כמו ניקולודיאון מבית ויאקום, כאשר סדרה שאנו יוצרים כאן בישראל, בעברית, תשודר בעשרות מדינות בעולם. אחרי השקעה של כ-2 מיליארד ש"ח בתוכן מקורי, התרחבות לשוק הבינלאומי היא השלב הטבעי הבא. עכשיו כאשר הטכנולוגיה מאפשרת זאת, הצעד המתבקש הבא הוא להציע את התכנים שלנו ישירות לצופים בכל העולם, בין אם ישירות ובין אם דרך שיתופי פעולה עם חברות מקומיות".

פיילוט של שלושה חודשים

בשלב הראשון, השירות של NEXT יוצע במסגרת פיילוט לתקופה של שלושה חודשים ללקוחות דוברי עברית. בתום הפיילוט הוא יהיה זמין לכלל השוק האמריקאי, ויכלול גם תכנים מתורגמים.

כאמור, עלות השירות לאחר 3 חודשים יהיה 10$ לחודש.

בין הסדרות שיהיו זמינות לצפייה ב-NEXT: מיגל, אוטונומיות, שבאבניקים, מטומטמת, גולסטאר, מלכות ועוד. לקוחות המעוניינים להצטרף ל-NEXT יוכל להגיש בקשה להשתלב בפיילוט בכתובת המייל : https://hot-usa.nexttv.co.il/.

בהמשך: שידור במדינות שונות עם דיבוב לשפות שונות

נדב חנין, סמנכ"ל תוכן וחדשנות בהוט
נדב חנין, סמנכ"ל תוכן וחדשנות בהוט

כאמור, ארה"ב היא רק היעד הראשון. בהוט מתכננים להגיע למדינות שונות באירופה ולדברי נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של הוט, יש כבר מו"מ עם חברות מקומיות באירופה: "אנו כבר נערכים להרחבת השירות שלנו לשווקים נוספים על-ידי הכנת כותרות תרגום בשפות נוספות ועם דיבוב".

לדברי חנין, העובדה שהוט היא יצרנית של סדרות היא יתרון גדול, משום שיש ביקוש רב לתוכן מסוג זה.

סדרות הוט שנמכרו לחו"ל

בין הסדרות הישראליות של HOT שכבר נמכרו והצליחו בחו"ל ניתן למצוא את "בטיפול" שנמכרה לרשת HBO והייתה לסדרת הדרמה הישראלית הראשונה שנמכרה לשוק האמריקאי; "זגורי" אימפריה שנמכרה לאולפני סוני; "אופוריה" שמצטלמת בימים אלה עבור HBO; "חצויה" ששודרה בגרסתה הישראלית ל- 80 מדינות; מטומטמת שנמכרה לאירופה; "בתולות" שמשודרת בצרפת וברזיל;

אמש זכתה הסדרה "אוטונומיות" בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות בז'נבה. בנוסף, הסדרה "מיגל" זכתה בפרס בפסטיבל הטלוויזיה בקאן והסדרה "שבאבניקים" זכתה בפרס" ציפור הזהב" בתחרות Seoul International Drama Awards.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות