סמסונג גלקסי Z פליפ - סמארטפון מתקפל בצורת צדפה וזול יותר מגלקסי פולד

סמסונג גלקסי Z פליפ – סמארטפון מתקפל בצורת צדפה וזול יותר מגלקסי פולד

סמסונג גלקסי Z פליפ הוא הסמארטפון המתקפל השני של החברה. מדוע הוא זול יותר מגלקסי פולד?

גלקסי צדפה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שנה אחרי שסמסונג הכריזה על הסמארטפון המתקפל גלקסי פולד, אשר נפתח כמו ספר, היא מכריזה על גלקסי Z Flip – סמארטפון מתקפל בצורת צדפה. מחירו של גלקסי Z פליפ נמוך יותר משל הפולד, ותכונותיו כמובן שונות.

גלקסי Z Flip: היתרונות והחסרונות

המסך של גלקסי Z Flip הוא מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ'.

מעבר לתכונה החדשנית של המסך המתקפל כצדפה, חלק מהתכונות האחרות של גלקסי Z פליפ פחות מרשימות. הוא מגיע עם שתי מצלמות אחוריות – שתיהן עם 12 מגה פיקסל. מדובר במערך צילום מאוד בסיסי ביחס לסדרת גלקסי S20 שהושקה יחד עם הפליפ. הסמארטפון היוקרתי ביותר בסדרת גלקסי S20, ששמו גלקסי S20 אולטרה, מצויד במצלמת 108 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית של גלקסי Zflip גם היא יחסית בסיסית ומגיעה ברזולוציית 10 מגה-פיקסל.

היתרון בגלקסי Z Flip הוא שאפשר להניח אותו בכל זווית, למשל בזווית של 90 מעלות – וכך למשל לצלם סלפי בלי לגעת במכשיר.

כאשר המכשיר מקופל, אפשר לראות על צג חיצוני קטנטן את המידע.

מבחינת אחסון, גלקסי Z Flip מגיע עם נפח אחסון של 256GB וזיכרון עבודה של 8GB. שוב, גם התכונות האלה אינן המתקדמות ביותר שסמסונג מציעה היום (אך אין ספק שמדובר בנתונים טובים מאוד).

הסוללה של המכשיר מגיעה בהספק של 3000 מיליאמפר-שעה.

כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, מחיר גלקסי Z פליפ בישראל יעמוד על כ-5,600 שקל – הרבה יותר זול מגלקסי פולד שהחל להימכר לאחרונה בישראל במחיר של כ-8,000 שקל.

גלקסי Z פליפ יגיע לחנויות בארה"ב ב-14 בפברואר, ויימכר שם ב-1,380 דולר לפני מסים (כ-4,700 שקל לפני מסים).

מוטורולה כבר הכריזה על מכשיר צדפה

סמסונג אינה הראשונה להכריז על סמארטפון מתקפל בצורת צדפה. כפי שפרסמנו כאן במדור הטכנולוגיה של פואנטה, מוטורולה כבר הכריזה על מוטורלה RAZR – סמארטפון מתקפל בצורת צדפה, שישחזר את המכשיר המיתולוגי שלה מלפני כעשור.

סמסונג פשוט זריזה יותר…

השוואת חבילות סלולר

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות