זארה הום בישראל: קולקציות צבעוניות ומיוחדות ומחירים לא נמוכים
חנות זארה הום (ZARA HOME) בקניון האופנה גינדי TLV
חנות זארה הום בקניון האופנה גינדי TLV

זארה הום בישראל: קולקציות צבעוניות ומיוחדות ומחירים לא נמוכים

זארה הום נפתחת בישראל באיחור… אחרי H&M home ובאיחור רב אחרי סרביה, ירדן ומצרים, פואנטה עם הצצה למחירים

חגיגה לעיניים – זו התחושה הראשונה שאופפת כל מי שמגיע לסניף הראשון של זארה הום (ZARA HOMEׂ) שנפתח בישראל, בקניון החדש של גינדי TLV Fashion.

מדובר בחנות גדולה, צבעונית ומעוצבת, שללא ספק מייצרת אווירה של חו"ל ומכסה כמעט כל פריט שנוגע לחיי היומיום בבית ובחוץ – החל מכלי מיטה, דרך כלי הגשה ועד נעלי בית, מגבות וחלוקי אמבטיה.

זארה הום – מגוון קולקציות

החנות כוללת 6 קולקציות, אחת מהן היא קולקציה לילדים, השנייה היא קולקציית בייסיק והאחרות פרחוניות, אלגנטיות ומודפסות.

מי שמחפש יחד עם כל הטוב הזה גם מחירים אטרקטיביים, לא ימצא אותם כאן – לפחות לא ברוב הפריטים.

כך למשל, ציפה פרחונית לשמיכת יחיד עולה 110 שקל, ציפה לשמיכה זוגית עולה 380 שקל, משאבת סבון עולה 90 שקל, מגבת גדולה (90*150 ס"מ) עולה 130 שקל, ספל ב-36 שקל וציפית לכרית נוי עולה 110 שקל.

האם אלה גם המחירים של הרשת בחו"ל? התשובה היא שלא.

zara home

"המחירים שלנו תחרותיים ביחס למותגים המקומיים", אמר לי היום בעת השקת החנות אלוי פריג'יירו, המנהל הבינלאומי של זארה הום.

-אני מבינה שהמחירים תחרותיים ביחס למותגים המקומיים, אבל האם אלה אותם מחירים שבהם אתם מוכרים בחנויותיכם ברחבי העולם?

פריג'יירו: "לא, המדיניות שלנו היא לפעול בהתאם למחירים בכל מדינה ומדינה".

למעשה, לא צריך יותר מתשובה כמו זו כדי להבין שזארה לא מבקשת להיות רשת כלי בית זולה – אלא פשוט ליהנות מהמחירים היחסית גבוהים שאנו הישראלים משלמים על המוצרים בחנויות בענף הזה.

זארה הום
זארה הום. צילום: דפנה הראל כפיר


זארה הום, תל אביב. צילום: דפנה הראל כפיר
zara home3
זארה הום, תל אביב. צילום: דפנה הראל כפיר
zara home4
זארה הום, תל אביב. צילום: דפנה הראל כפיר

מתלהבים מזארה הום? ישראל בפיגור אחרי העולם

בכלל, קשה להניח שכלי תקשורת בחו"ל היו מפרסמים כתבה על פתיחת סניף של זארה הום, משום שמדובר במחזה נפוץ. סניפי הרשת נמצאים בכל רחבי אירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית, המזרח הרחוק, מדינות המפרץ ואפילו בירדן ובמצרים.

אלא שכאן בארץ מדובר בסניף ראשון, ובענף כלי הבית מדובר במהלך משמעותי, שמגיע זמן קצר מאוד לאחר שכפי שפרסמתי כאן, רשת בינלאומית אחרת השיקה כאן את מותג ה-HOME שלה: H&M home.

יהיה מעניין לעקוב ולראות אם הישראלים ימהרו לשלוף את הארנק ולרכוש את המוצרים בזארה הום. התחרות שיש לרשת קשה – החל מ-fox home וגולף&קו, דרך המשביר, ועד איקאה ו-H&M home. לאלה יש להוסיף רשתות כמו ורדינון וכיתן, שמתחרות בחלק מהקטגוריות, וכמובן חנויות פרטיות.

סיבה נוספת לעוצמת התחרות היא מועדוני הלקוחות שיש לרשתות החזקות בענף, כמו פוקס וגולף, מועדונים שמאפשרים ניצול הטבות במגוון רשתות שאינן רק בקטגוריית כלי הבית. בנוסף, הרשתות האלה כלולות בדרך כלל בתווי השי שמחולקים בפסח.

לא במקרה נפתח הסניף הראשון במועד הזה שלפני פסח, אך מדובר בשלב זה רק בסניף אחד בקניון חדש שרק נפתח. לכן, קשה להניח שבטווח הזמן המיידי יורגש שינוי מהותי בענף. עם זאת, פריג'יירו אמר היום כי בכוונתם לפתוח סניפים נוספים.

כך או כך, מדובר בענף שבו המחירים גבוהים רוב השנה, בניגוד לענף האופנה שבו המחירים ירדו מאוד בשנים האחרונות.

דוגמאות למחירי זארה הום –

סכו"ם: 10-50 שקל.

שמיכות וכריות: 90-1,200 שקל.

כיסויים לכריות: מ-60 שקל.

וילונות: 100-600 שקל.

מצעים וכיסויי מיטה: 100-1,000 שקל.

מוצרי אמבט ובישום: 30-600 שקל.

שטיחים: 100-1,200 שקל.

קו הלבשה לבית: 90-350 שקל.

ילדים: 23-130 שקל.

אביזרים לבית: 30-250 שקל.

כלי זכוכית: 10-180 שקל.

מגבות: 20-250 שקל.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות