רשת קסימי ווג ממשיכה להתרחב ופותחת סניף דגל בעזריאלי תל אביב

רשת קסימי ווג ממשיכה להתרחב ופותחת סניף דגל בעזריאלי תל אביב

החל מתיקים וארנקים ועד כלי בית – חובבי הקניות שמגיעים לקניון עזריאלי בתל אביב ימצאו שם את סניף הדגל של הרשת היפנית קסימי ווג

קסימי ווג עזריאלי
חנות קסימי ווג בקניון עזריאלי בתל אביב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד חנות של רשת יפנית נפתחת בקניון עזריאלי תל אביב – והפעם מדובר בסניף הדגל של רשת קסימי ווג (XIMI VOGUE). קסימי ווג היא רשת צומחת, המפעילה כ-1,700 חנויות בכל רחבי העולם, החל מהודו ועד ארצות הברית, ומגדירה את עצמה כרשת Fast Fashion. הכוונה היא לרשת המוכרת תמהיל רחב של מוצרים, ביניהם משחקים, כלי כתיבה, כלי בית, תיקים, ארנקים, רמקולים, בשמים. טווח המחירים נע בין 10 שקלים ל-130 שקל (עבור רמקול).

אמנם קסימי ווג פעילה בישראל כבר כשנתיים, אך אין ספק שפתיחת סניף בקניון עזריאלי בתל אביב מהווה קפיצת מדרגה שתגדיל משמעותית את החשיפה שלה. המיקום כמובן אינו מקרי – חנות קסימי ווג בעזריאלי תל אביב ממוקמת קרוב מאוד לחנות של מיניסו בעזריאלי תל אביב. השתיים משווקות מוצרים דומים ומעוצבות באופן דומה, כך שאפשר כמעט להתבלבל.

מתחרות אחרות של קסימי ווג הן רשת מקס סטוק ורשת דייסו יפן – אשר כפי שפורסם כאן במדור הקניות והמבצעים באתר חדשות הצרכנות פואנטה, נפתחה גם היא ברעש גדול בישראל לפני יותר משנה.

כאמור, קסימי ווג אינה מתמקדת בתחום אחד של פריטים. בחנות נמכרים יותר מ-10,000 פריטים המתחלפים ומתחדשים כל חודש.

צילום: דפנה הראל כפיר

כמה עולים הפריטים בקסימי ווג?

  • כוסות / צלחות – מכ-10 שקלים
  • עכבר למחשב – מכ-20 שקל
  • משקפי שמש – כ-30 שקל
  • תיקי גב – מכ-20 שקל
  • בובות ענק – מכ-30 שקל
  • כריות לבית ומוצרי נוי – מכ-40 שקל
  • כריות צוואר לנסיעות – מכ-30 שקל
  • צילום: דפנה הראל כפיר

מי עומד מאחורי קסימי ווג?

לפני מספר חודשים רכשו את הזיכיון לקסימי ווג רוני ופרדי אינסאז, בעלי רשת הנעליים סקופ (SCOOP). האחים רכשו 75% מהזיכיון, והיתר נמצא בידי האחים  אשר וליאור מתתיהו.

כאמור, בעולם המותג פועל ב-77 מדינות, עם 1700 חנויות ומחזור שנתי של מיליארד דולר. כאן בארץ המותג מתחרה עם רשתות אחרות שגם מאחוריהן עומדות משפחות עסקים מוכרות: רשת מיניסו – אשר הובאה לארץ ע"י איציק ושרון ניסנוב, ורשת דייסו, שמחזיקת הזיכיון בה היא משפחת חורש (זכיינית טויוטה ו-H&M בישראל).

בימים אלה עומלים על פתיחתם של ארבעה סניפים נוספים – ביניהם בחיפה ובקריית אתא, כאשר כיום פועלים 10 סניפים ותוך זמן קצר יהיו לרשת כבר 18 חנויות ברחבי הארץ, אשר הדרומית שבהן ממוקמת בערד.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

פואנטה

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות