WOW חוזרת לטוס מישראל: מבטיחה טיסות זולות לארה"ב דרך איסלנד - פואנטה

WOW חוזרת לטוס מישראל: מבטיחה טיסות זולות לארה"ב דרך איסלנד

מחירי ההשקה מתחילים ב-200 דולר לכיוון, כלומר כ-400 דולר הלוך-חזור לארה"ב דרך איסלנד. מה חשוב לדעת?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מתכננים לטוס לארצות הברית או לקנדה – יש סיכוי שתצליחו למצוא טיסה במחיר של 400 דולר הלוך-חזור: כך לפחות מבטיחה חברת Wow Air, שחוזרת לטוס מישראל. המחיר הזה לא רלבנטי לחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט), אלא לחודשים יוני, ספטמבר ואוקטובר 2019. הוא כמובן גם לא רלבנטי למי שטס עם מזוודה גדולה – כך שרוב הצרכנים ישלמו, מן הסתם, יותר.



מדובר במחיר השקה זמני – והוא תקף בין אם רוכשים כרטיס של WOW לאיסלנד ובין אם ממשיכים משם לארה"ב. מה יהיה המחיר המלא? עדיין לא ידוע, אך ניסיון העבר מלמד שהמחירים המלאים של WOW air בשנה שעברה לטיסות הלוך חזור, כולל מזון, מזוודה גדולה וטרולי, לא תמיד היו משתלמים יותר משל חברות אחרות. לכן, מומלץ להיות עירניים, לחפש את הכרטיסים הזולים באמת ולבחון את המחיר המלא לאחר כל התוספות.

מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי, 17.10.18, בשעה 13:00, באתר החברה www.wowair.co.il, ושם אפשר לבחור מבין ארבעה סוגי כרטיסים, שמחירם עולה כשהכרטיס משתדרג.

כזכור, חברת הלואו קוסט Wow Air החלה לפעול מישראל לפני כשנה, ובחודשים האחרונים הפסיקה לטוס. מדובר בחברה איסלנדית, והבשורה שהיא הביאה היא גם בהיצע הטיסות לאיסלנד עצמה וגם בהיצע הטיסות הטרנס-אטלנטיות. זאת, משום שוואו אייר מציעה טיסות ישירות מת"א לריקאווייק בירת איסלנד ומשם טיסות המשך נוחות ליותר מ-10 יעדים בארצות הברית וקנדה, ביניהם ניו יורק (ניוארק), סן פרנסיסקו, לוס אנגל'ס, בוסטון, וושינגטון די.סי-בולטימור, שיקגו, דטרויט, מונטריאול וטורונטו.

בחברה אומרים שלאור הביקוש, היא תגדיל את מספר הטיסות השבועיות מ-3 ל-4, כאשר המחירים לכיוון אחד מתחילים כ-200 דולר עבור כרטיס WOW BASIC.

מה מקבלים תמורת כרטיס טיסה WOW BASIC?

וואו מציעה לנוסעים הישראלים 4 סוגי כרטיסים: בייסיק, פלוס, קומפי ופרימיום.
וואו בייסיק: כולל טיסות ופריט אישי.

וואו פלוס: כולל טיסות, מזוודת טרולי, מזוודה 20 ק"ג לבטן המטוס ובחירת מושב רגיל מועדף.

וואו קומפורט: כולל בנוסף למה שניתן בפלוס גם בחירת מושב מועדף XXL וביטוח נסיעות כנגד ביטול כרטיס הטיסה.

וואו פרימיום כולל בנוסף מזוודה נוספת עד 20 ק"ג, מושב גדול במיוחד, עדיפות בעליה למטוס, ארוחה ואפשרות לשינוי הכרטיס ללא עמלה.

אל תלכו לבית קפה או מסעדה בלי לקבל שובר הנחה!

כל השירותים כמו מזוודות (עלות מזוודה כ-70 דולר לכיוון), מושב מועדף, ציוד הטסה שונה (כמו אופניים) ביטוח הגנה מפני ביטול טיסות והסעה ל/מ נמל התעופה, ניתנים גם לרכישה בנפרד באתר החברה.

הטיסות מת"א יצאו ב- 8:40 בבוקר ויגיעו לרייקיאוויק ב- 13:15. בדרך חזרה הטיסות יצאו מריקאווייק לת"א בימים שלישי, רביעי, חמישי ושבת ב- 12:30 בצהריים וינחתו בארץ ב- 22:30. הקישור לטיסות ההמשך לארה"ב וקנדה הוא נוח ביותר כאשר ברוב ימות השבוע החיבור עומד על כשעתיים בממוצע בהלוך ובחזור בהתאם ללוח הטיסות המגוון ומשתנה.

מוואו אייר נמסר כי הטיסות מישראל לאיסלנד יופעלו במטוס חדיש מסוג איירבוס 321 ניאו, וטיסות ההמשך יופעלו במטוסי איירבוס 330 ו-321 בהתאם ליעדים.

קראו עוד כתבות מעניינות באתר חדשות הצרכנות פואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות