בילויים משפחתיים שווים בימי החורף

בילויים משפחתיים שווים בימי החורף

בחורף במיוחד, הילדים בבית משועממים וההורים מחפשים רעיונות איך להעסיק אותם. החל מלייזר טאג ועד ערב פיצה – הנה כמה כיוונים

(תוכן מקודם)

עונת החורף מתחילה, ויחד עם גשמי הברכה היא מביאה איתה גם אתגר להורים, בפרט הורים לילדים קטנים שמחפשים תעסוקה. לכל משפחה יש סגנון בילוי המועדף עליה ואת הדברים שהיא הכי אוהבת לעשות יחדיו, ואם חסרים לכם רעיונות – קבלו כמה כאלה:

יום של קטיף תותים

אחת הפעילויות המהנות ביותר של החורף היא קטיף תותים. הפעילות מתאימה גם לקטנטנים שלכם וגם לבוגרים שביניהם, כי מי לא אוהב תותים? כך תוכלו להעביר בנחת יום שבת שטוף שמש המציע הפוגה קלה מהגשם ולצאת לקטוף תותים אדומים טעימים. בזמן שהילדים מתרוצצים בין שבילי התותים, תוכלו לערוך פיקניק נחמד במתחם, להביא איתכם כריכים שהכנתם עבורם בבית, תרמוס עם קפה, חטיפים ונשנושים נוספים. בסוף היום הנפלא הזה תחזרו הביתה עם מלא תותים בקופסה וילדים מלאים בתותים.

פיצה חמה וטעימה

כשבחוץ יורד גשם זלעפות וקר, המקרר די ריק ואין לכם כוח לבשל, מה יותר כיף מפיצה? לא משנה איפה אתם גרים, בצפון או במרכז – בשביל להזמין פיצה באר שבע, תל אביב או קריית שמונה הן אותו דבר… היא תגיע עד פתח הבית שלכם ואתם רק תצטרכו לצאת מהשמיכה עד הדלת ולחזור מיד מתחת לשמיכה עם הפיצה הטעימה והחמה שלכם.

סרט בקולנוע

סרט טוב על מסך ענק ביום חורפי וסגרירי יכול להיות בילוי מושלם. קנו פופקורן גדול, כמה שוקולדים וחטיפים לילדים, שתייה מוגזת ובחרו סרט שמוסכם על כולם. נכון שאפשר לראות סרט בבית אבל אין כמו החוויה של הקולנוע, הרמקולים שמשדרים בעוצמה, פופקורן בטעם אחר לגמרי מזה של שקיות המיקרוגל וסרט מצויר שנמרח על המסך העצום מצד לצד. בית הקולנוע הוא מקום מצוין לבלות במקום סגור מפני הגשם החזק והרוחות הסוערות.

חדרי בריחה

בילוי משפחתי נהדר ומומלץ מאוד הוא חדר בריחה. תוכלו לבחור איזה נושא הכי מעניין אתכם ולהתחיל לפתור חידות. שילוב הכוחות בין בני המשפחה הוא שזה שיוביל לפתירת כל האתגרים עד שיוכרז ניצחון. זוהי פעילות חווייתית מגבשת, שכרוכה בהרבה צחוק, חוכמה ותושייה. מחכה לכם יום חורפי נפלא ומעניין.

ג'ימבורי

אם הילדים קטנים, הם בטח רוצים לשחרר אנרגיה. ג'ימבורי זה ה-מקום בשבילם בחורף. מתחם המשחקים הצבעוני הזה הוא חברו הטוב של ההורה העייף והמותש. כל מה שנדרש מכם הוא לשבת על ספסלי הספוג הצבעוניים ולהמתין שהילדים שלכם יפרקו את כל האנרגיה שיש להם בגוף.

לייזר טאג

בילוי משפחתי נהדר בחורף יכול להיות במתחם של לייזר טאג. תוכלו להתחלק לקבוצות, לשים עליכם את השכפ"צים, להתחמש ולצאת למשחק נועז אחד נגד השני! במסגרת הפעילות תוכלו לירות אחד בשני עם קרני הלייזר ולחסל את ה"אויב". בסיום הפעילות יהיה ברור לכולם בבית מי המפסידים ומי המנצחים וכדאי מאוד שאתם תהיו אלו שניצחו!

ביקור במוזיאון

אם מתחשק לכם להעביר עם הילדים יום מגניב במיוחד צאו לבקר במוזאון. תוכלו לנסוע איתם אל מוזאון המדע בירושלים או למדעטק בחיפה, אל הלונדע בבאר שבע ועוד ועוד. יש מגוון רחב של מוזאונים הפרוסים ברחבי הארץ, שבהם תוכלו לחוות חוויות משפחתיות נהדרות. במוזאוני המדע ילדים לא רק לומדים א מתבוננים בתופעות מדעיות, אלא ממש מתנסים בהן. במוזאון הילדים בחולון תוכלו ליהנות מסיפורים ומחזות קסומים המותאמים לגילאי הילדים ובמוזאוני האומנות תוכלו להתרשם מיצירות שונות ומעניינות ועוד.

נגישות