WE4G ממשיכה עם חבילה לכל החיים - והפעם 80 ג'יגה ושיחות לחו"ל ב-33 שקל - פואנטה

WE4G ממשיכה עם חבילה לכל החיים – והפעם 80 ג'יגה ושיחות לחו"ל ב-33 שקל

חבילה לכל החיים היא הבטחה שהצרכנים אוהבים, ו-We4G מציעה כעת חבילה רחבה הרבה יותר במחיר שהוא רק מעט גבוה יותר מהחבילה הקודמת

חבילה לכל החיים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי קמפיין מוצלח שבו חברת הסלולר We4G הודיעה כי היא צפויה להפסיק את חבילת ה-40 ג'יגה לכל החיים – היא שולפת היום קלף חדש ולא פחות חזק: חבילת סלולר לכל החיים עם 80 ג'יגה גלישה ו-200 דקות לחו"ל במחיר של 33 שקל לחודש בלבד. לקוחות שיצטרפו לחבילה עד פסח יקבלו 1 ג'יגה לגלישה בחו"ל במתנה בנסיעה הבאה.

לשם השוואה, החבילה הכי זולה שסלקום ופלאפון מציעות כיום, עולה כ-40 שקל לחודש וכוללת רק 50 ג'יגה גלישה. פרטנר מציעה חבילה אפילו פחות משתלמת – כ-506שקל בחודש עבור 40 ג'יגה גלישה…

סוגי החבילות בחברת We4G

החבילה של ה-40 ג'יגה ב-29 שקל עדיין קיימת, אבל כעת היא מוצעת לתקופה של 3 שנים ואחר כך המחיר עולה ל-55 שקל בחודש.



המשמעות היא שכעת We4G מציעה 4 חבילות – שהזולה שבהן עולה 19 שקל והיקרה שבהן עולה 33 שקל, כאשר נפח הגלישה עולה בהתאם. החבילות שאינן לכל החיים הן חבילות לשנתיים או שלוש, והן מתייקרות ל-49 שקל או ל-55 שקל בתום התקופה (בהתאמה).

סוגי החבילות מחיר לחודש תוקף נפח גלישה תוספות
גלישה עצומה 33 כל החיים 80 200 דקות שיחה לחו"ל
גלישה רחבה 29 3 שנים 40
גלישה בינונית 24 שנתיים 20
גלישה בינונית מינוס 10 שנתיים 10

כזכור, חברת הסלולר we4G, מקבוצת אקספון שבבעלות חזי בצלאל, הושקה באפריל 2018 וטלטלה את השוק עם הקונספט של חבילה לכל החיים, עם גלישה רחבה במחיר שפוי.

דבקים בקונספט של "חבילה לכל החיים"

במסיבת העיתונאים שבה הושקה We4G, הבהיר המנכ"ל יעקב נדבורני כי החברה מאמינה בחבילות במחיר קבוע שלא משתנה לעולם, והוא מחזק את ההבטחה הזאת היום: "כפי שהתחייבתי כשנכנסנו לשוק הסלולר, תמיד נציע חבילה משתלמת לכל החיים, היות ואנו מאמינים שהצרכן הישראלי מעוניין בסלולר מהיר ואמין, במחיר אטרקטיבי, עם ודאות הגינות ושקיפות ללא כאבי ראש של מחירים משתנים וקופצים. "התפיסה של חבילה לכל החיים במחיר קבוע שלא משתנה לעולם, הוכיחה את עצמה, הלקוחות מצביעים ברגליים וזו ללא ספק חבילת הדגל שלנו. היות ולציבור הרחב ישנם צרכים שונים, החלטנו להגדיל את היצע החבילות, על מנת שכל אחד יוכל למצוא את החבילה המתאימה לו".

כזכור, לאחר השקת החבילה של We4G לכל החיים ב-29 שקל לחודש לפני שנה, יצאו חברות סלולר אחרות, בעיקר הוט מובייל ו-012 מובייל, במבצעי כסאח זמניים של 29 שקל ל-100 ג'יגה או לחבילה ללא הגבלה. בעקבותיהן הכריז גם רמי לוי על חבילה של 40 ג'יגה בכ-20 שקל.

לאחר מכן, החליטה סלקום לצאת ממלחמת המחירים וסימנה לחברות הסלולר האחרות ללכת בעקבותיה. התוצאה הייתה שסלקום ייקרה מחירים, 012 מובייל ייקרה מחירים, וגם הוט מובייל וגולן טלקום ייקרו מחירים.

האם האסטרטגיה עבדה? לא בטוח. בחודשים האחרונים הרבה מנויים נטשו את חברות הסלולר לטובת We4G – שהציגה נתוני ניוד מרשימים בסוף 2018. אחת החברות שספגה נטישת מנויים הייתה הוט מובייל, וכמובן גם חברות הסלולר הגדולות – אשר מציעות חבילות הרבה יותר יקרות.

לאור זאת, ראינו כמה מבצעים של חלק מהחברות, ביניהן הוט מובייל שחזרה להציע חבילת 100 ג'יגה ב-29 שקל – אבל רק למי שינייד אליה 3 מנויים ומעלה.

המבצע הנוכחי של We4G הוא ללא ספק מבצע שובר שוק, לכן, יש להניח שנראה כעת שוב תקופה של מבצעי כסאח בסלולר, שיכללו חבילות 100 ג'יגה במחיר אטרקטיבי.



 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות