לא תופס מקום על השיש: כל הפרטים על בר מים תת כיורי

לא תופס מקום על השיש: כל הפרטים על בר מים תת כיורי

בר מים תת כיורי הוא יופי של פתרון למי שאין לו מקום לבר מים רגיל על השיש. העיצוב אלגנטי ויש גם מים חמים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים בר מים שלא תופס מקום על השיש, הפתרון הוא בר מים תת כיורי. כיום יש כמה חברות שכבר מציעות את הפתרון הזה. אגב, משרד הבריאות מדגיש שמי הברז בישראל ראויים לחלוטין לשתייה. למרות זאת, הרבה ישראלים בכל זאת מעדיפים לשתות מים מבר מים, לעתים פשוט כי המים מהברז פחות טעימים להם. אחרים לא סומכים על הצנרת.



בר מים תת כיורי – כך זה עובד

אז איך בעצם עובד בר מים תת כיורי? כשמו כן הוא, טיהור המים מתבצע מתחת לכיור – ואילו מעל פני השטח יש פשוט ברז. הברז שנמצא מעל הכיור הוא ברז יפה ומעוצב, שמותקן בסמוך לברז המים הראשי של כיור המטבח.

חלק מהחברות מאפשרות למזוג ממנו מים קרים, מים חמים ומים בטמפרטורת החדר.

חשוב לדעת כי הברז הזה לא יכול להחליף את הברז העיקרי של המטבח (שנעשה בו שימוש גם לרחיצת כלים).

מה צריך כדי להתקין בר מים תת כיורי?

ההתקנה מצריכה קידוח חורים בשיש ובארון מתחת לכיור.

הארון מתחת לכיור צריך להיות פנוי (ללא מגרה). בדרך כלל נדרש בגובה של 45 ס"מ לפחות. אם יש טוחן אשפה, ייתכן כי ההתקנה לא תתאפשר בשל אילוצי מקום. נדרשת גם נקודת חשמל תקינה ונקודת מים תקינה.

אגב, אם אתם עוברים דירה ומשפצים, זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון בשלב השיפוץ.

מה המחיר של בר מים מתחת לכיור?

בר מים מתחת לכיור הוא פתרון אלגנטי מאוד, שכרוך בהוצאה של כמה אלפי שקלים. יש פערים בין המחירים וכדאי לברר גם את עלות ההתקנה. דוגמאות:

חברת קלירבר מציעה בר מים תת כיורי קומפקטי ובעיצוב מעודן במחיר של 5390 ש"ח, כולל התקנה. הברז מפיק מים קרים וחמים ומתבסס על פילטר סינון של BRITA.

הבר של תמי4, ששמו tami4tap, משווק באחת משלוש חבילות – חבילה לשנתיים במחיר של 6,240 ש"ח, חבילה לשלוש שנים במחיר של 6,840 ש"ח וחבילה ל-4 שנים במחיר של 7,680 ש"ח. החבילה כוללת התקנה, שירות ואחריות (ביקורי טכנאי, החלפת צמד מטהרים אחת לשנה, ניקוי אבנית וחיטוי תקופתי.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
נגישות