המוצר שהזמנתם אונליין לא טוב? E-POST ו-UPS מציעות תיבות להחזרת מוצרים חינם

המוצר שהזמנתם אונליין לא טוב? E-POST ו-UPS מציעות תיבות להחזרת מוצרים חינם

אחד מכל ארבעה מוצרים שנקנים אונליין מוחזר למוכר, אז מה הפלא שתעשיית ההחזרות הולכת ומתפתחת? בחברת E-POST אפילו מבטיחים שתראו את הכסף תוך 48 שעות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הזמנת פריטים אונליין הפכה לספורט לאומי, אבל ככל שמספר החבילות גדל – גדלים גם הפריטים שמתגלים כלא מתאימים וצריכים לחזור לשולח.
לפי הנתונים בענף בעולם, יותר מ-25% מכמות המוצרים שמוזמנים מאתרי סחר אלקטרוניים מוחזרים לספק, לעומת כ-8.89% מהמוצרים שמוחזרים בקנייה בחנויות רגילות.

לכן, אם עד עכשיו ראינו תחרות עזה בין חברות שונות על מסירת חבילות, כולל לוקרים אלקטרוניים, שליחים עד הבית וכולי, כעת מתחילה תחרות גם על תחום ההחזרות – כאשר גם UPS וגם חברת E-POST מכריזות על שירותים חדשים.

E-POST: אצלנו תקבלו את הכסף תוך 48 שעות

חברת השילוח E-post תחל בעוד מספר שבועות להפעיל שירות החזרות של חבילות. השירות רלבנטי כרגע ללקוחות שהזמינו באתרים אשר עובדים עם EPOST, כמו ASOS, נספרסו, טרמינל X, רנואר, סטורי ועוד, אבל אמור בהמשך להתרחב לכל אתרי המסחר האלקטרוני.

היתרון הגדול של החזרת חבילה דרך E-POST הוא שהלקוח אמור לראות את ההחזר הכספי תוך 48 שעות.



EBOX, כמו שאפשר להבין מהשם, היא תיבה אוטומטית להחזרת חבילות – כאשר עד סוף 2019 צפויות להיות 200 תיבות כאלה ברחבי הארץ. ה-50 הראשונות ייפרסו עד סוף 2018 בסניפי סופאר פארם. כדי להחזיר חבילה, צריך להיכנס לאתר החברה, לבחור תיבת E-POST קרובה ולקבל באמצעות מסרון ברקוד אישי. את הברקוד סורקים כאשר מגיעים אל התיבה – ואז מקבלים מדבקה שיש להדביק על החבילה. את החבילה מניחים בתיבה, ומרגע זה ניתן לעקוב אחרי הפריט שהוחזר באמצעות לינק מעקב (שאותו מקבלים גם המחזיר וגם הספק).

תיבת החזרת מוצרים EBOX של חברת E-POST

למעשה, זו השיטה שמפעיל אתר E-POST גם היום כאשר לקוח מבקש להחזיר מוצר: הלקוח יוצר קשר עם אתר המכירות, מקבל ברקוד, בוחר תיבת לוקר E-post ומחזיר את החבילה, כאשר חברת E-POST דואגת לאסוף אותה מהלוקר ולהחזירה לאתר הסחר שממנו היא נרכשה.

UPS: שירות Pick Up Drop

השירות של UPS נקרא Pick Up Drop ומציע גם הוא החזרה של חבילות לאתרי הסחר העובדים עם UPS.

לפי הבטחת החברה, הוא פועל בעשרות חנויות ובתי עסק, כמו חנויות סלולר, חנויות נוחות בתחנת דלק, מכבסות ורשתות פארם. גם כאן, הלקוח מקבל עדכונים לסמארטפון באשר למיקום החבילה.

שירות Pick Up Drop של UPS, שהוא כאמור שירות החזרות, מצטרף לשירות איסוף החבילות של UPS שנקרא Pick Up והורחב לאחרונה עם השקת שיתוף הפעולה החדש עם פז. במסגרת זו התווספו מאות לוקרים בפריסה ארצית במגוון תחנות דלק פז.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות