טרמפולינה לחצר - שילוב ספורט ושעות של הנאה לילדים

טרמפולינה לחצר – שילוב ספורט ושעות של הנאה לילדים

במיוחד בימים אלה, טרמפולינה לחצר היא פתרון נהדר לשלוף את הילדים מהמסכים. תנועה, שיווי משקל, אוויר צח – היתרונות רבים. כך תבחרו

טרמפולינה לחצר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

איך מעניקים לילדים שלנו שעות של הנאה המשלבת פעילות ספורטיבית יעילה? טרמפולינה לחצר היא בדיוק מה שחסר לכם כדי להפוך את שעות אחר הצהריים לאטרקטיביות במיוחד עבור הילדים, שבימים אלו לא מרבים לצאת מהבית ובטח שלא להתנתק מהמסכים שלהם. ייתכן שאתם מרגישים תחושת נוסטלגיה כרגע, וחושבים לעצמכם שאין סיכוי שהילדים של היום יצליחו ליהנות מהפעילות שממנה אתם כנראה נהניתם מאוד כשהייתם צעירים. ובכן, טעות בידכם.

איך בוחרים טרמפולינה לחצר

טרמפולינה לחצר עושה קאמבק בימים אלו, והיא מוכיחה שהיא כאן כדי להישאר. בסופו של דבר, ילדים תמיד יהיו ילדים, תלוי בגירויים שסביבם. לאחר שתציבו את הטרמפולינה בגינה, הילדים הסקרנים יגלו עולם שלם של פעילות מהנה וספורטיבית כאחד, ויקבלו סיבה מספיק טובה עבורם לצאת מהבית ולזוז.

לפני שאתם רצים לרכוש את הטרמפולינה הראשונה שתמצאו, הנה כמה דגשים שיעזרו לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר:

באיזה גודל?

טרמפולינה גדולה יותר היא טרמפולינה נוחה יותר ובטוחה יותר.

גודל מומלץ לטרמפולינה ביתית הוא 2.5 מטרים בתור התחלה. זכרו שאין להתייחס למסגרת ההיקפית, אלא למשטח הקפיצה בלבד. אם יש כמה ילדים בבית כדאי לשקול טרמפולינה גדולה יותר, כדי שיוכלו ליהנות ממנה ביחד באותו זמן.

חומרי גלם איכותיים

הטרמפולינה חייבת להיות בטוחה ועמידה ככל האפשר; שלדה שעשויה מחומר שאינו מחליד, קפיצים באורך מומלץ של בין 16-21 ס"מ שעשויים גם הם מחומרים איכותיים שאינם מחלידים ונשמרים לאורך זמן, וכמובן משטח קפיצה עמיד לשימוש רב שנים. הדבר האחרון שאתם צריכים זה לנחות על המשטח ולקרוע אותו.

רשת ההגנה

בעיקר כשמדובר בשימוש של ילדים, אין לוותר על רשת ההגנה לטרמפולינה. קיימים סוגים שונים של רשתות אותן ניתן להתקין בדרכים שונות, אך הדבר החשוב ביותר שהופך את רשת ההגנה לאיכותית ויעילה, טמון ביכלתה "להדוף" את המשתמש בחזרה אל משטח הקפיצה. אם הרשת נלחצת החוצה עקב משקל המשתמש, במקרים קיצוניים הטרמפולינה כולה עלולה לקרוס הצידה והמשתמש עלול להיפגע.

בדקו היטב את רשת ההגנה טרם רכישת טרמפולינה לחצר. חפשו גם המלצות וביקורות של אנשים שרכשו את המוצר והתנסו בו.

הכיף שבמשחק מחוץ לבית

כעת, כשאתם יודעים את כל הדרכים לרכוש טרמפולינה חדשה הביתה, אתם לגמרי יכולים לצאת לדרך.

ילדים רבים בדור המחשבים והמסכים לא מעריכים מספיק את ההנאה שבמשחקים מחוץ לבית, באוויר הפתוח.

טרמפולינה לחצר היא דרך נהדרת להכיר להם משחק אמיתי, לשלוף אותם הרחק מהמסכים ולגרום להם להפעיל את השרירים, לחזק את המוח שכעת חייב לעבוד קשה ולהתרכז בשיווי המשקל של הגוף, וליהנות משעות ארוכות של משחק קצת כמו פעם.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות