התגעגעתם? רשת TNT חוזרת ומכניסה מותגים כמו אדידס

התגעגעתם? אחרי המשבר והרכישה, רשת TNT חוזרת ומכניסה מותגים כמו אדידס

רשת האופנה TNT, שהיא בין היחידות שקהל היעד המוצהר שלהן הוא בני נוער, עברה בעלות ומסתערת על הצעירים עם פרזנטורים צעירים ומותגים בינלאומיים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בישראל אין הרבה רשתות אופנה ייעודיות לבני נוער, והמשבר שפקד את רשת TNT (מקבוצת הוניגמן) והביא לסגירת חלק מסניפיה יצר אצל חלקם בעיה. מדובר ברשת שממוקדת בקהל צעיר הן מבחינת הקולקציות והן מבחינת המידות, מה שנתן מענה לבני נוער צעירים שלא מוצאים את עצמם בחנויות הילדים ולא בחנויות במבוגרים.
כזכור, TNT הייתה חלק מקבוצת הונגימן, אשר נקלעה לקשיים ופורקה. TNT נרכשה באפריל 2018 לאיש העסקים הישראלי עלי חיאדרה, בעוד שהוניגמן קידס נמכרה לרשת אופנת הילדים KIWI.

הבעלים החדש של TNT, שמונה כעת 27 סניפים, לא מתכוון להשאיר אותה בדיוק כפי שהייתה. ראשית, הלוגו של TNT השתנה מעט, וגם עיצוב החנויות עובר שינוי.

שנית, וזה השינוי הגדול, הרששת תמכור לא רק את הקולקציות שלה, אלא גם מותגים כמו: אדידס, נעלי לאקוסט ג'אנס ספורט. בגלגול הקודם של TNT אפשר היה למצוא שם מוצרים של VANS, והם ימשיכו להימכר שם. כך גם תיקים, גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.

את השינוי הזה מתכוונים ב-TNT לפרסם באמצעות שני פרזנטורים שנחשבים לאושיות אופנה בקרב בני נוער: תומר טליאס ולירז טורק. כל אחד מהשניים מנהל חשבון אינסטגרם עם יותר מ-60 אלף עוקבים.

חיאדרה צפוי להשקיע כ-4 מיליון שקל במיתוג מחדש של הרשת, וכן בפתיחת 8 חנויות חדשות – שלוש מהן כבר ב-2018 והאחרות ב-2019. לדברי חיאדרה, הפוטנציאל של הרשת מגיע ל-90 סניפים, ולשם הוא מכוון.

במסגרת המהלך יזכו הסניפים לעיצוב מחדש, עפ"י מחלקות מתמחות שישלבו לראשונה מותגים מובילים בינלאומיים,

הסניפים הראשונים שבהם תרגש מתיחת הפנים יהיו סניפי TNT הוותיקים ביותר: G כפר סבא, עופר גרנד קניון באר שבע, מרכז העיר ירושלים וקניון שמונה בקריית שמונה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות