5 טיפים לכלה הנרגשת

5 טיפים לכלה הנרגשת

החל מצבע לשיער ועד תיק איפור קטן – קבלי טיפים לכלה שיהפכו את יום החתונה לרגוע ונטול לחץ

ביטול חתונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום החתונה, וכמעט כל אחת חוששת משיבושים ותקלות שיפגמו בהנאה מהיום הגדול.  אם גם את נמנית על אותן הכלות לעתיד, אשר ההתרגשות שלהן מהולה בלא מעט חששות, להלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לך להפיג את החששות:

טיפ 1: לדאוג למראה השיער מבעוד מועד

כדי שהשיער יהיה במיטבו ביום החתונה, יש לטפל בו ולהשקיע בו הרבה קודם. כדאי להקפיד על ביצוע כל טיפולי היופי בזמן ובין היתר גם את טיפולי השיער. אם את מעוניינת לעשות צבע לשיער לכבוד האירוע, ההמלצה היא לעשות זאת כ-5 ימים לפני החתונה. אם את רוצה לעשות גוונים לקראת יום החתונה ההמלצה היא לעשות זאת כשבועיים לפני החתונה.

מומלץ לקבוע תור למעצב השיער הנבחר מספיק זמן מראש, על מנת להבטיח שיהיה לו תור פנוי במועד המבוקש. מעבר לכך, ניתן להיוועץ עמו גם לגבי התזמון המתאים ביותר עבור טיפול השיער.

טיפ 2: טיפול קוסמטי

גם את טיפול הפנים לא כדאי לעשות ברגע אחרון, וגם לא שבוע לפני החתונה. כשמדובר בטיפול קוסמטי לפנים לקראת החתונה, עדיף לדאוג שהטיפול יבוצע כ-3 שבועות לפני החתונה. כידוע, לאחר הטיפול עלולה להופיע אדמומיות בפנים וסימנים כאלו ואחרים ויכול לקחת זמן עד שהם יחלפו. לכן, מומלץ לקבוע תור לטיפול קוסמטי כמה שבועות לפני הערב הגדול. בנוסף, לא מומלץ דווקא עכשיו להשתמש בחומרים לא מוכרים או בטכנולוגיה שלא ניסית קודם לכן, שכן אם ייגרמו נזקים לעור יהיה קשה להתמודד איתם בפרק זמן קצר.

טיפ 3: בבוקר החתונה – חשוב מכל, נסי להירגע

בדרך כלל המתח לקראת החתונה הולך ומתעצם עד הגיעך ליום הגדול. בבוקר החתונה, ההתרגשות מלווה לא פעם בלחץ, מה שעלול גם לפגום בהכנות וגם לפגום בהנאה. היום הזה הוא היום שלך, וכדי לחוות אותו במלואו, נסי להירגע.

אם את מרגישה לחוצה, תוכלי לעשות דברים שמרגיעים אותך כמו האזנה למוזיקה מרגיעה ולשירים שאת אוהבת. זה לא היום לדיאטה מלחיצה או לשיחות טלפון מהעבודה. כדאי לפתוח את הבוקר עם ארוחת בוקר מפנקת ולא לשכוח לאכול גם בצהריים, כי בשעות הערב – כשהחתונה תהיה בעיצומה, לא בטוח שתכניסי משהו לפה….

אם את מתחברת למדיטציה ולנשימות, מצאי את הזמן במהלך היום לעשות זאת.

טיפ 4: להתכונן מראש לדמעות וזיעה

כמעט כל כלה חוששת שהאיפור יימרח בגלל דמעות או זיעה. ראשית, ודאי כמובן עם המאפרת שהיא משתמשת במוצרי קוסמטיקה עמידים ודאגי לאיפור ניסיון מספיק זמן מראש. שנית, הביאי איתך מגבונים. יש מאפרות המתמחות באיפור כלות ומציידות את הכלות עם ערכה קטנה אשר אמורה לכלול מוצרי איפור קטנים, כך שבמידה והאיפור יימרח, ניתן יהיה לתקן אותו. הערכה אמורה לכלול מוצרים כמו: פודרה, ספוגית איפור, אודם ועוד.. כמובן שאם לא קיבלת ערכה כזו, את יכולה להשתמש במוצרים הרגילים שלך – קחי איתך את תיק האיפור. בקשי מחברה טובה או מאמא שתשים לב לכל שינוי ותעדכן אותך אם את צריכה לתקן את האיפור.

טיפ 5: הכיני תיק עם כל מה שאת צריכה

יום החתונה מתקרב? קצת כמו לפני לידה, גם לפני חתונה כדאי להכין תיק… לתיק הזה תכניסי את כל מה שאת יכולה להזדקק לו ביום החתונה, כמו קרמים שאת אהובת, בושם ודיאודורנט, מגבונים לחים, קשיות לשתייה (בכל זאת, אחרי שתעברי את שלב האיפור יהיה לך קשה לשתות בלי להרוס את האודם), בקבוק מים, קיסמי אוזניים, ערכת עזרה ראשונה (פלסטרים, אקמול וכיוצא בזה) ונשנוש קליל שאת אוהבת – כדאי להכין רשימה עם כל מה שאת צריכה ולארוז את התיק בהתבסס על אותה הרשימה.

אפילו נעליים נוחות ויפות להחלפה כדאי להכניס לתיק, משום שהעמידה הממושכת והריקודים בנעלי הכלה עלולים להכאיב לאחר כמה שעות.

מובן שיש עוד דרכים שונות ומגוונות שמסייעים לכלה להגיע רגועה ליום החתונה. מה שבטוח, הכנה מראש של כל הפרטים, עד הקטן ביותר, תסייע להגיע ליום המיוחל בשלווה וליהנות מהאירוע הגדול ללא חששות.

1
נגישות