סקירת טרימסטר שלישי – רגע אחד לפני היום החשוב בחייכם

סקירת טרימסטר שלישי – רגע אחד לפני היום החשוב בחייכם

יש בדיקות רבות שעושים במהלך ההיריון, ולכל אחת חשיבות משלה. מדוע חשוב לא לוותר על בדיקת טרימסטר שלישי ומה כדאי לדעת עליה?

modern senior doctor in the office
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

אחרי חודשי ציפייה והכנות ארוכים, בטן ההריון הגדולה כבר נראית לגמרי ואת מתחילה לעכל את העובדה הכי חשובה בחייך – את עומדת להיות אמא. רגע מרגש מאוד, משמעותי ומלחיץ במקצת במיוחד בפעם הראשונה, ולכן את רוצה לעשות את כל המאמצים על מנת להגיר לרגע הלידה, כשיש ברשותך את כל הידע והביטחון במצבו הבריאותי של העובר היקר מפז שלך.

לאורך הדרך את תעברי בדיקות רבות, כאשר אחת החשובות והמרגשות בהן תהיה סקירת טרימסטר שלישי, שם מתקבלת תמונה מאוד מפורטת של המצב הרפואי. סקירת טרימסטר שלישי היא הליך מקצועי שמבוצע על ידי רופא הנשים, והיא מתמקדת באזורים שבהם תהליך ההתפתחות מואץ.

מה החשיבות של סקירת טרימסטר שלישי?

כפי שאת בוודאי מצליחה להבין, בשלבים המאוחרים של ההריון יש בעיות רפואיות שיכולות להשפיע אל חיי העובר בעתיד. ועל כן תהליך סקירת טרימסטר שלישי הוא חיוני. על פי רוב, ניתן לקבל תמונת מצב מפורטת על כמו וכמה איברים במהלך סקירה זו, כמו:

1. התפתחות מבנה המוח של העובר

אנו מצפים לראות העמקה של קפלים במוח, היווצרות של תאים נוספים במוח והעמקה של מבנים קיימים. כל זאת על מנת לקבל תמונה מוחית שדומה מאוד למוח של תינוק צעיר.

2. בדיקת ההתפתחות של מערכת הלב

המטרה היא לזהות שכל חדרי הלב התפתחו בצורה סימטרית והם מסוגלים לשאת את תפקידם בצורה הולמת לאחר הלידה. כמו כן, במהלך סקירת טרימסטר שלישי מתבצעת סקירה של מערכת כלי הדם וזרימת הדם, כדי להבטיח שאין בעיות במערכת כלי הדם המצריכות התערבות כירורגית דחופה.

3. בחינת מבחנה גופו של העובר

כאן ניתן למנות כמה וכמה בדיקות שצריך לבצע לקראת הלידה. קודם כל ולפני הכל בדיקה של עמוד השדרה, בציפייה לראות שחוט השדרה נמצא במקומו. כמו כן, בחינה של גדיל העצמות הארוכות בידיים וברגליים. הערכת משקל וגודל ומבנה העצמות באופן כללי.

4. בחינת מערכות גופניות בחלל הפנים של הבטן

הערכת אגן הכליות וקצב הגידול של הכליות בתוך העובר. מערכת העיכול והמיקום של כל אחד מהאיברים הרלוונטיים למערכת זו.

לידה בידיים מלאות – תלויה בתהליכי ההכנה והבדיקות

בעולם בו הטכנולוגיה מאפשרת לכולנו לחיות חיים בריאים יותר, תהליכי הריון ולידה מושפעים בצורה עמוקה מהאפשרויות לקבל טיפול רפואי איכותי. בכל שלב של תהליך ההריון, עומדת לרשותך הזכות לבחור בבדיקות המתאימות לצרכים שלך ושל התינוק ואת צריכה לעשות את כל המאמצים על מנת להבטיח לידה בידיים מלאות. רופאים מקצועיים ומיומנים בתחומם, ילוו אותך ברגעים הקריטיים ויבטיחו שאת מקבלת את המידע המהימן והנכון ביותר, כדי להיכנס לחדר הלידה בראש שקט ולצאת בידיים מלאות ומאושרות.




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    1
    נגישות