לחם טחינה של ביכורים: פחות מפחמימה לפרוסה. בדקנו אם הוא טעים

לחם טחינה של ביכורים: פחות מפחמימה לפרוסה. בדקנו אם הוא טעים

עבור מי שמחפש לחם בריא ומופחת פחמימות, מאפיית ביכורים מציעה לחם טחינה המיוצר ממגוון קמחים. מה הוא מכיל והאם הוא טעים? פואנטה טעימה

לחם טחינה של מאפיית ביכורים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רגע לפני שהתלמידים חוזרים ללימודים וההורים שוב מתמודדים יום יום עם אתגר הכריך לבית הספר, מושק לחם חדש: לחם טחינה של מאפיית ביכורים. כיום יש שפע של לחמים בריאים יותר מהלחם האחיד הישן והמוכר, וכל אחד מהם מגיע עם הבטחה משלו. במקרה הזה, מאפיית ביכורים מציעה לחם עם פחות מפחמימה אחת לפרוסה. כחובבת טחינה וכחובבת לחמים בריאים, התגייסתי בשמחה למשימת הטעימות, והנה מסקנות מבחן הטעימה של פואנטה ללחם טחינה של מאפיית ביכורים:

לחם טחינה של מאפיית ביכורים

הלחמים של מאפיית ביכורים מיוצרים על בסיס זרעי פשתן, וכאמור, במקרה הזה, מדובר בלחם טחינה שמבטיח להיות בעל ערכים תזונתיים גבוהים, אחוזי חלבון גבוהים ופחות מחמימה לפרוסה. את כל זה, צריך להצליח לשלב כמובן בלחם שיהיה גם טעים, במיוחד כאשר מדובר בחומר גלם כמו טחינה – שיש לו טעם מאוד מובחן אשר עלול להפריע לממרחים אחרים.

פואנטה בטלגרם

במאפייה מתחייבים גם על מרקם עדין שמאפשר להשתמש בלחם לכל צורך – אכילה לבד, ככריך כצנים.

התוצאה מפתיעה לטובה, והלחם באמת מצליח "לרקוד על כל החתונות". המרקם מצוין והוא משביע, אך מאחר שהוא פרוס לפרוסות קטנות, ייתכן מאוד ששתיים לא יספיקו. באשר לטעם, הלחם טעים אך מעט תפל. זה מורגש כמובן בעיקר כשאוכלים אותו לבד. ככריך זה פחות מורגש.

ערכים תזונתיים

לחם טחינה - רכיבים

 

הלחם מיוצר ממים, קמחים (פשתן, שומשום, אפונה, סויה ושקדים), וכמובן טחינה. בנוסף, הוא מכיל גלוטן, אינולין, מלח, חומץ, עמילן תירס, אנזימים, חומר משמר ושמרים.

כל פרוסה שוקלת 19 גרם ומכילה 36.4 קלוריות, 0.51 גרם שומן ו-23.9 גרם נתרן.

לחם טחינה של ביכורים: אריזה שומרת טריות

אחת הבעיות בלחמים היא לעתים קרובות האריזה שלא שומרת על טריות. לחם טחינה של מאפיית ביקורים מגיע למעשה בשצי אריזות – השקית החיצונית (שעליה מודפס הכיתוב) ואריזת פלסטיק פנימית אטומה השומרת על טריות ל- 6 חדשים, ללא צורך בהקפאה או קירור. לאחר הפתיחה, אין סגירה חוזרת של האריזה הפנימית.

זה מצוין מבחינת הלחם, פחות מצוין מבחינה אקולוגית…

מחיר לחם טחינה של ביכורים

המחיר 24 ₪. להשיג בכ- 3,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ – מרשתות המזון עד רשתות בתי הטבע.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות