הודעה ללקוחות איקאה: יש להקפיד לחזק את שידת SUNDVIK - פואנטה

הודעה ללקוחות איקאה: יש להקפיד לחזק את שידת SUNDVIK

איקאה לא מכריזה על ריקול (איסוף מוצרים), אך קוראת לצרכנים שרכשו שידת החתלה SUNDVIK להשתמש באביזרי הנעילה, כדי להימנע מסכנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

איקאה קוראת ללקוחות שברשותם שידת SUNDVIK לוודא כי ברשותם אביזרי הנעילה שקיבלו עם אריזת המוצר ולהתקינם על פי ההוראות.

איקאה העולמית פרסמה הבוקר קריאה ללקוחות שברשותם שידת SUNDVIK, לוודא כי ברשותם כל אביזרי הנעילה שקיבלו עם אריזת המוצר המקורית ולהתקינם על פי ההוראות.

לפי הודעת איקאה, שידת SUNDVIK היא רהיט המיועד לשימוש לטווח ארוך, כאשר הייעוד הראשוני הינו שידת החתלה, המאובטחת באמצעות אביזרי הנעילה המגיעים עם אריזת המוצר. לאחר שהילדים גדלים, ניתן לקפל את החלק העליון של השידה ולהשתמש במוצר כשידת מגירות. בעקבות מקרים שדווחו בעולם בהם לקוחות השתמשו בשידה שלא על פי הוראות ההרכבה והשימוש, בחרה איקאה לחדד ולהדגיש את חשיבות השימוש באביזרי הנעילה. לקוחות שרכשו את השידה ואיבדו את אביזרי הנעילה, מתבקשים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לקבלת ערכה חדשה עד הבית, ללא תשלום וללא הוכחת רכישה.

יש לציין כי שידת SUNDVIK נבדקה והינה בטוחה ותקינה לשימוש, זאת כאשר השימוש מתבצע בהתאם להוראות ההרכבה ולהנחיות השימוש המצורפות באריזת המוצר ובאתר האינטרנט.

לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון: 09-8928888 וכן באתר איקאה בכתובת www.ikea.co.il או באמצעות אנשי השירות בחנויות.

שורה של הודעות ריקול באיקאה

כפי שמתפרסם בפואנטה מדי פעם, איקאה לא אחת מודיעה על איסוף מוצרים (ריקול) מסיבות בטיחותיות. כך למשל, היא קראה לריקול על מספר שידות – לאחר שאלה נפלו על תינוקות בארה"ב והביאו למותם. פרטים נוספים בכתבה על ריקול באיקאה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות