5 המלצות לבוש לקיץ 2021

5 המלצות לבוש לקיץ 2021

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אחרי שנה שלמה בה נמנענו מלצאת מהבית, העולם לאט לאט מתחיל להתעורר לחיים. זו הייתה תקופה קשה ומורכבת עבור רובנו והחזרה לשגרה עשויה להיות מורכבת לא פחות. גם בעולם האופנה הייתה שנה שקטה מאוד ועכשיו כשהקיץ כאן, זה הזמן לצאת באמירה חדשה עם לוק מרגש וייחודי. הקיץ הקרוב מביא אתו כמה טרנדים ששווה לאמץ. לקראת בניית המלתחה החדשה שתלווה אותך, אלו כמה מהמגמות החמות שכדאי לך לדעת לקראת קיץ 2021.

הבלייזרים חוזרים

המותגים המובילים עושים קאמבק חזק לשנות ה-80 עם בלייזרים ארוכים המצוידים בכריות כתפיים. יש משהו במראה המוקפד הזה שפשוט אורז הכול ויוצר מסגרת מושלמת לכל מה שנזרוק עלינו. כדי לשבור את המראה הכבד הזה, אפשר לשלב אקססוריז צבעוניים, או מכנסיים בעלות לוק קליל ומודרני. זו דרך מושלמת ליצור לוק מגה שיקי במאמץ מינימלי.

גווני פסטל

לאן שלא נסתכל, גם השנה גווני הפסטל שולטים. בין אם מדובר בעליוניות, צעיפים או נעלי נשים, הצבעים הרכים האלו הופכים את הרחוב למיצג אמנותי. נראה השנה הרבה חליפות תואמות בצבעי פסטל שמציעות מראה מוקפד ואחיד ושיתאימו למגוון רחב של גווני עור. אחרי שנה כל כך אפורה, מה הפלא שפתאום כל הצבעים מתפוצצים בקולקציות הכי חמות בשוק.

מסכות פנים מעוצבות

אז הרבה מההגבלות כבר ירדו ורובנו התחסנו, אבל המסכות עדיין איתנו. עם קצת יצירתיות, אפשר להפוך את המטרד הזה לאקססורי כיפי. קולקציות הקיץ מציעות מסכות פנים שחורות ואלגנטיות שיתאימו לכל פריט שנלבש. בנוסף, הן תלת שכבתיות ומציעות מצד אחד הגנה איכותית מפני חשיפה ומצד שני, מאפשרות לנשום בנוחות. הן מגיעות עם מגוון דוגמאות וקישוטים ובעיקר – משתלבות נפלא עם מגוון אביזרים ופריטי לבוש.

התיקים הצהובים ממשיכים

בעונה האחרונה, התיקים הצהובים השתלטו על המסלולים ועל הרחובות. נמשיך לראות גם בעונה הזאת גווני חרדל דומיננטיים בתיקים ומגוון אביזרים אחרים. נוכל לשלב את הגוונים הללו עם צבעי פסטל נוספים או ללכת על נושא מונוכרומטי עם עליונית צהובה.

צעיפים לראש

הטרנד החם של ארה"ב בשנות ה-50 וה-60 חוזר ובגדול ומביא אתו לוק קלאסי ומתוחכם. לפני שהקיץ יכה במלוא עוזו, שווה להכיר את הפריט הזה שיכול להגן על השיער שלך מפני השמש הישראלית. יש משהו קליל ונוח בהרבה מכובעים בצעיפי הראש. הם מגיעים במגוון הדפסים ודוגמאות – ממוטיבים פרחוניים ועד צורות גיאומטריות ושלל צבעים. זה הזמן להכיר את הקשירות הכי טרנדיות לצעיפים האלו, לשלב אותם עם משקפי שמש וללכת עד הסוף עם מראה הג'קי אונאסיס שלך.

החיים נפתחים מחדש וזו ההזדמנות שלך לחזור לרוטינת הטיפוח שלך ולהשקיע במראה. זה הזמן לפזר מחדש את השיער, לצאת מהפיג'מה ולזכור כמה כיף היה לדפוק הופעה לפני שיוצאים מהבית.

1
נגישות