קרוב ל-300 הודעות שיווקיות בתקופה של כשלושה חודשים שלחה גרופון ללקוחה שבסך הכול הזמינה פעם אחת כרטיסים לבריכה. כעת היא תשלם על כך 20,000 שקל. הלקוחה, שהגישה נגד החברה תביעה קטנה (ת”ק 42161-11-15) בגין משלוח הודעות פרסומת, טענה בתביעתה שכבר בעת ההזמנה הראשונה סימנה במקום המיועד לכך שאינה מעוניינת לקבל הודעות שיווקיות.
להגנתה טענה גרופון (ששמה הרשמי הוא גרופר) שהתובעת הביעה בעבר הסכמה לקבל פרסומות, אך השופט טען שגרופון לא הצליחה להוכיח זאת. עוד טענה גרופון להגנתה שהתובעת ערכה את ההודעות שנשלחו אליה למייל, אך השופט שוב טען שגרופון לא הצליחה להוכיח זאת.
השופט קיבל את טענות התובעת שלא רק שהיא סימנה מראש שאינה רוצה לקבל דואר פרסומי, היא אף שלחה בקשת הסרה במייל – בדיוק באופן שבו קיבלה את דברי הפרסומת.
התביעה המקורית עמדה על סך של 33,800 שקל, והשופט פסק לבסוף שגרופון תפצה את הלקוחה ב-20,000 שקל.