סודה סטרים מקדמת זכויות להט"בים עם בקבוקים חדשים ומפתיעים

סודה סטרים למען זכויות להט"בים

סודה סטרים יוצאת במהלך שיווקי עם אמירה, ומשווקת מארזי בקבוקים שעליהן מאוירות משפחות חד-מיניות – מתוך מטרה להגביר את המודעות לזכוית הלהט"בים. המארזים ישווקו ב-46 מדינות בעולם

מארז סודה סטרים sodastream לרגל חודש הגאווה
צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת סודה סטרים (Sodastream) יוצאת מדי כמה חודשים במהלך חדשני או מקורי. לאחרונה סודה סטרים עשתה זאת עם יוזמה יצירתית: השקה של סדרת בקבוקים מיוחדים שעליהם מאוירות משפחות חד-מיניות. זאת, לרגל חודש הגאווה ותחת הכותרת  LOVE IS LOVE.

מדובר במהדורה מוגבלת שהיא חלק מקמפיין גאווה עולמי ב-46 מדינות ברחבי העולם. הקריאה בקמפיין היא לקבל משפחות חד-מיניות ולכבד את חופש הבחירה של כל אדם באשר

המארז כולל 3 בקבוקים המסמלים משפחה של אבות / אימהות וילד / ילדה. הבקבוקים מייצגים משפחות חד-מיניות, כאשר על שני הבקבוקים הגדולים (כל אחד מהם הוא בקבוק של ליטר) מצוירים שני הורים מאותו מין, ועל הבקבוק הקטן מצויר ילד (בקבוק של חצי ליטר).

שלושת הבקבוקים מגיעים בתוך מארז המעוצב כבית, כך שממש לא כדאי להוציאם מהקופסה ולזרוק את האריזה, אלא להפוך אותה למשחק רב-שימושי עבור הילדים.

מארז סודה סטרים לחודש הגאווה תחת הכותרת Love is Loveהבקבוקים לא רק מעוטרים באיורים, אלא מתאפיינים בעיצוב מיוחד, נוח לאחיזה ואופנתי שמקנה להם נוכחות על השולחן. מי שרגיל לבקבוקים הישנים של סודה סטרים, ימצא בהם ללא ספק שינוי מרענן.

מחיר המארז הוא כ-100 שקל, וניתן לקנות אותו בבלעדיות במיניסייט ייעודי www.sodastreampride.com או במוקד המכירות 9880*. ההכנסות ממכירות המארזים ייתרמו לעמותת "אבות גאים", התומכת במשפחות של הורים בני אותו מין בישראל ובהשגת שיוויון זכויות ביחס לכלל ההורים במדינת ישראל.

Sodastream, כידוע, משווקת מכשיר להגזת מים שמאפשר להכין סודה וגזוז בטעמים. מדובר באחת החברות הישראליות המצליחות בעולם, שהפכה במרוצת השנים למותג בינלאומי של מים מוגזים. לפי נתני סודה סטרים, כ-2 מיליארד ליטר של סודה מסופקים ליותר מ-8 מיליון בתי אב בכ-46 מדינות בכל שנה, ונמכרים בכ-80,000 חנויות וב-5 יבשות ברחבי העולם.

על רקע המאבק הבינלאומי המתחזק בשימוש בפלסטיק חד-פעמי, בודהסטרים גם מחדדת את המסר הסביבתי ומזכירה כי כל בקבוק רב פעמי של Sodastream הואו חלופה לכ-4,000 בקבוקים חד פעמיים ופחיות שצורכת משפחת ממוצעת בישראל על פני 3 שנים.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות