עכשיו גם בחולון: מנה של מושיק רוט בשמונה שקלים

עכשיו גם בחולון: מנה של מושיק רוט בשמונה שקלים

רשת הכריכים הבשריים "שמונה" מתרחבת, והיועץ הקולינרי מושיק רוט משדרג את התפריט

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי היה מאמין שיוכל לאכול מנה של השף מושיק רוט ב-8 שקלים? אז אמנם זה לא בדיוק כך – לא מדובר במנות הגורמה של רוט במסעדת כוכב המישלן שלו באמסטרדם – אבל עדיין, מדובר ברשת המסעדות שאליה הוא הצטרף לאחרונה כיועץ קולינרי וכפרזנטור, רשת "שמונה" – אשר כשמה כן היא – מגישה מנות של כריכים בשריים ב-8 שקלים בלבד.

כעת, מה שהחל כמסעדת כריכים בשריים בפריפריה – מגיע למרכז, קרוב קרוב לתל אביב: הרשת פתחה סניף בחולון, המצטרף לסניפיה בחיפה, באר שבע, חדרה, עפולה וקריית מוצקין.

הבשורה של רשת "שמונה" דומה לזו של קופיקס: מחיר קבוע וזול. התפריט הנוכחי כולל בשר אסאדו, אנטריקוט, עוף, שניצל, המבורגר, נקניקיות מרגז וחביתת ירק, כאשר כל מנה מוגשת עם תוספת לבחירה של ביצת עין, פלפל קלוי, פטריות או בצל. מנות נוספות בתפריט הן סלט שרי וקולסלאו, צ'יפס, בטטה. יש גם מנות בחצי מחיר של 4 שקלים, בהן גלידות ושתייה מוגזת בטעמים. כעת, כאשר רוט משמש כיועץ קולינרי, הוא עובד על חידוש התפריט. 

אז האם הרשת תגיע גם לתל אביב ולירושלים? לדברי רוט, זה בהחלט בתכנון: "סימנתי מטרה חדירה לאזור המרכז ולערים גדולות כירושלים ותל אביב, כדי לייצר חוויה איכותית לכמה שיותר סועדים במסגרת המחיר המקובעת של שמונה שקלים למנה".שמונה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות