מיוחד לזוגות: עסקים ששווה להכיר

מיוחד לזוגות: עסקים ששווה להכיר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

זוגיות מאפשרת לנו להתחבר עם פרטנר אחד, לחלוק איתו את כל הסודות והמשאלות הכי כמוסות שלנו וגם את הפחדים. היא נותנת לנו משענת וכתף תומכת ברגעים פחות נעימים בחיים ומאפשרת לנו לשמוח בגדול ברגעים המאושרים. זוגיות מביאה איתה מן הסתם גם לא מעט אתגרים. בכל בוקר צריך לקום ולהחליט שרוצים להיות ביחד ולפעמים יש גם רגעי משבר וצורך בעבודה קשה ומאומצת כדי להתגבר עליהם. כמובן שחלק מהותי בכל מערכת זוגית היא הניהול הכלכלי של משק בית משותף. במהלך החיים כולנו נזדקק לשירותים ומוצרים מסוגים שונים שיהוו הוצאה כלכלית חריגה ומשמעותית עבורנו.
איך צולחים את הרגעים האלו בשלום? חשוב להיות פתוחים תמיד, לגלות סבלנות ולהקשיב לצד השני, וכמובן כדאי למצוא עסקים טובים שיתנו תמורה אמיתית לכסף, וכך לחסוך עוגמת נפש מיותרת.
הנה שלושה עסקים מתחומים שונים, שאיתם אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו את התמורה ההולמת לכספככם. על כך יעידו לקוחותיהם.

לאירוח מושלם ובלתי נשכח – קרוסלה מתנות לחגים

זה לא משנה אם התחלתם לצאת רק לאחרונה, אם אתם לפני או אחרי הנישואים או בכלל איזה סוג של מערכת יחסים אתם מנהלים. אם החלטתם ללכת על זה ולארח חברים ומשפחה בחג, אתם ודאי מתכננים אירוח מיוחד עד כמה שרק אפשר. שווה לשקול את האפשרות של הענקת מתנות קטנות וסמליות לאורחים, שאותן תוכלו למצוא באתר קרוסלה.

אם אתם מחפשים מתנות לחג פסח למשל, תוכלו להעניק מוצרים נהדרים כמו אגדות ממותגות בעיצוב אישי, מארזים מהודרים עם צלחת סדר, בקבוקי יין, כיסויים למצות וכו׳, צנצנות מקסימות עם כיתוב אישי ונשיקות כשרות לחג ועוד. כמובן שזוהי דוגמה אחת ותוכלו למצוא מתנות לכל החגים – יום העצמאות, ראש השנה, שבועות ועוד ואפילו ימים מיוחדים כמו יום האישה ויום המשפחה.

היתרון הגדול כאן זה שניתן למתג את כל המתנות שתחליטו לרכוש. דמיינו לכם את הפתעת האורחים שמגלים מתנה מיוחדת במינה ועליה מודפס או חרוט השם שלהם והתאריך של האירוע. שימו לב שהאתר הוא נוח ונגיש ותוכלו להתרשם ולבחור את כל המוצרים דרכו (כולל הזמנה עד הבית). אתם מוזמנים גם ליצור קשר טלפוני ולקבל עזרה מיפית בעלת החנות ואפילו לתאם הגעה מראש אם בא לכם ולראות את החנות בעיניים. שווה להכיר.

סוגרים לכם את הפינה כשאתם נתקעים – השירות המהיר והמקצועי של מצברים עד הבית

אז אירוח בחגים זה בהחלט רגע נהדר בחיים הזוגיים, אבל בואו לא נשכח שלא כל הרגעים הם כאלו. חלקם לא מתוכננים מראש והרבה פחות נעימים ורצויים. למשל – כל זוג מכיר את הרגע המעצבן הזה בו מגלים שהמצבר שלנו ברכב שבק חיים ושכדי להמשיך לנסוע נצטרך להחליף אותו קודם לכן.

בשלב הזה מתחילים לחפש מצברים לרכב וכבר לוקחים בחשבון את הזמן המשמעותי שילך לאיבוד, מבקשים חופש מהעבודה או דוחים סידורים חשובים אחרים. הנה עסק שפשוט יפתור לכם את הבעיה הזו בלי הרבה רוח וצלצולים. הם מציעים שירות ייחודי של מצבר עד הבית. כלומר – אתם מתקשרים, מתארים את הבעיה ואם מבינים שאכן מדובר במצבר, תקבלו הצעות שונות לדגמים שיתאימו לכם במסגרת התקציב שכיוונתם אליה ככל הניתן.

בשלב הבא החבר׳ה יתאמו מולכם מועד ומקום החלפה ויגיעו להחליף את המצבר אצלכם בבית, בעבודה והיכן שלא תבחרו. כמובן שבזמן הזה אתם יכולים להמשיך בעיסוקים שלכם כרגיל – לטפל במטלות הבית, להישאר בישיבה החשובה בעבודה או כל דבר אחר. בתוך חצי שעה פחות או יותר המצבר יוחלף ותוכלו להמשיך כרגיל.

ומה לגבי המחירים? מדובר על משווק ותיק למדי שעובד עם היבואנים הראשיים של כל מותג, ככה שלרוב אלו המחירים הטובים ביותר בשוק ללא תחרות.

תכשיטים יוקרתיים במחיר נורמלי? יש דבר כזה – חנות התכשיטים ואתר אינטרנט דיאמור

אחד הדברים הנפלאים בזוגיות זה האפשרות להעניק מתנות לבני הזוג שלנו ולראות אותם שמחים ומוקירי תודה. אין ספק שתכשיטים זו מתנה נפלאה בהרבה מאד רגעים – החל מהצעת הנישואין ועד לימי נישואין וימי הולדת, והרבה פעמים קשה למצוא תכשיטים יוקרתיים ואיכותיים באמת במחירים מתקבלים על הדעת.

בדיוק בגלל זה שווה להכיר עסקים כמו דיאמור, מיזם מיוחד שהצליח לקצץ באופן משמעותי בפערי התיווך שמייקרים את המחירים הסופיים המוצעים לנו הצרכנים. הוא הוקם על ידי שני יזמים ומנוהל על ידיהם מתחילת הדרך. האחד הוא יהלומן ותיק שמייבא את כל אבני החן בעיקר מאפריקה ורוסיה. השני הוא מעצב תכשיטים מוכר בביצה שנחשב לאחד המעצבים המובילים בשנים האחרונות.

השניים למעשה מייבאים את כל חומרי הגלם ארצה ודואגים לעיבוד התכשיטים מהרגע הראשון – ליטוש היהלומים, התכת הזהב, שיבוץ האבנים וכו׳. המשמעות היא שהתכשיטים לא עוברים ידיים, וכך הם יכולים להציע לכם אותם במחירים זולים משמעותיים מהמחיר הממוצע על דגמים דומים בשוק.

מה תוכלו למצוא שם? מה לא. טבעות אירוסין זהב לבן, טבעות אירוסין וינטג׳ ועוד מבחר דגמים (יאללה, למה אתם מחכים?). שרשראות יוקרתיות, עגילים, תליונים, צמידים, תכשיטים לגבר ועוד הרבה דברים נהדרים. את הכל תוכלו לראות באתר ואפילו לעצב דרכו תכשיטי בהתאמה אישית. לבסוף ניתן גם להזמין הכל אליכם עד הבית במשלוח מהיר ומאובטח. ואם יש לכם הזמדנות, שווה לגמרי לקפוץ לחנות במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גם ולהתרשם מהמבחר והמחירים בעצמכם. מאחלים זוגיות נפלאה וארוכת שנים!

1
נגישות