אל תפספסו:

איך תקדמי את האתר שלך?

מי שמחזיקה אתר יודעת היטב שכדי לדאוג שהוא יופיע במקומות הראשונים וייחשף לכמה שיותר גולשים ולקוחות, יש לקדם את האתר. אז מהם כללי האצבע לקידום אתר? הנה כמה שיטות שאסור לוותר עליהן

(תוכן מקודם)

בעידן הנוכחי כל אחת ואחד יכולים לבנות אתר מדהים בעצמם או באמצעות חברה. בעולם פועלים כמעט 2 מיליארד אתרים ברחבי העולם, ואתרים חדשים עולים לאוויר בכל שנייה. בין כל הרעש האינטרנטי הזה, גם לאתר שלך ולרעיונות שלך מגיע לבלוט. לשם כך, את חייבת לפרסם ולפרסם חכם! את חייבת לחזק את המוניטין של המותג שלך כדי למשוך מבקרים לאתר ולרכוש את המוצרים והשירותים שאת מציעה – בין אם מדובר במוצרי יופי ובין אם במוצרים אחרים. הדבר נכון בכל מקרה, גם כאשר את מנהלת עסק של שירותי טיפוח וקוסמטיקה, כגון טיפולי מניקור, פדיקור, טיפולי לייזר, טיפולי פנים, טיפולי גבות ועוד. יש מספר שיטות או מוקדים שעלייך לנווט אליהן את המשאבים והאנרגיה שלך, ובכלל זה שיווק ברשתות החברתיות, קידום אורגני וקידום ממומן באתר ייעודי.

שיווק ברשתות החברתיות

המונח “שיווק במדיה חברתית”, או “שיווק ברשתות חברתיות”, מתייחס לשימוש במדיה חברתית וברשתות חברתיות כדי לשווק את המוצרים והשירותים של החברה. שיווק ברשתות חברתיות מספק לחברות דרך ליצור אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולהגיע ללקוחות חדשים. לשיווק במדיה חברתית יש כלים מותאמים לניתוח נתונים המאפשרים למשווקים לעקוב אחר הצלחת מאמציהם לאורך זמן.

המדיה החברתית שינתה את אופן הגלישה שלנו

המדיה החברתית שינתה את הדרך בה אנו מתפקדים כחברה, כולל הדרך בה אנו מתחברים אחד לשני. כאשר פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם המריאו, עסקים שונים החלו לשים לב לפוטנציאל של הכלים הללו. הם החלו להשתמש באתרים אלה כדי לקדם את תחומי העניין שלהם באמצעות שיווק במדיה חברתית. הסיבה לכך היא שאתרים אלו מסוגלים לשנות את התנהגות הצרכנים. אתרי מדיה חברתית מאפשרים למשווקים להשתמש במגוון רחב של טקטיקות ואסטרטגיות כדי לקדם מוצר או שירות ולגרום לאנשים לרכוש אותם. רשתות חברתיות רבות מאפשרות למשתמשים לספק מידע גיאוגרפי, דמוגרפי ואישי מפורט, המאפשר למשווקים להתאים את המאמצים שלהם לקהל היעד הנכון.

קידום אורגני באמצעות ביטויי מפתח

כאשר את מחפשת תשובה לשאלה או פתרון לבעיה, המשאב הראשון שלך הוא כנראה גוגל. ולא רק את. חיפושים בגוגל יכולים להיות מקור רב עוצמה לתנועה באתר. במיוחד אם את או איש מקצוע מנהלים את כתיבת התוכן וההטמעה שלו למנוע החיפוש של גוגל.

כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים משהו בגוגל, לא סביר שהם יסתכלו למטה מעבר לשתיים או שלוש התוצאות המובילות. המטרה שלך היא לגרום לחיפושי מילות מפתח הקשורים לאתר שלך להופיע בפסגה של הדף הראשון. זה המקום שבו אופטימיזציה למנועי חיפוש או אסטרטגיית SEO נכנסת לתמונה.

קידום אתרים הוא המדע/אומנות של הגדלת הנראות של האתר שלך, בתוצאות של מנועי חיפוש אורגניים. את יכולה לעשות זאת על ידי שימוש בביטויי מפתח שסביר שאנשים יחפשו. SEO היא שיטה בסיסית אך חיונית להבאת תנועה לאתר שלך; בלעדיו, האתר שלך יילך לאיבוד בין אלפי הקולות הזועקים לתשומת לב הגולשים. כדי לשפר את דירוג תוצאות החיפוש של האתר שלך, עלייך ליצור תוכן איכותי שיכלול את ביטויי המפתח.

בנוסף, עלייך להגדיל את מספר הקישורים שמובילים לאתר שלך מאתרים אחרים. קישורים נכנסים חשובים במיוחד לדירוג Google שלך, מכיוון שהם מדגימים את הפופולריות של האתר שלך, ועוזרים למנוע של גוגל לקדם אותו מעל אתרים מתחרים.

קידום ממומן באתר ייעודי

מדובר בשיטה של קידום ממוקד מטרה באתרי אינטרנט ספציפיים, הקולעים לקהל יעד מסוים ומאפשרת לחברות לפרסם את מוצריהם ושירותיהם לקהל, שיותר סביר להניח שיבצע רכישה של המוצר או השירות. למשל, פרסום מוצרי טיפוח ויופי באתר של לאשה Ynet. שיטת פרסום זאת נחשבת למוצלחת במיוחד, וצוברת פופולריות רבה בשנים האחרונות, בזכות התוצאות המרשימות של קידום ממומן באתר ייעודי.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 28 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תהיו חברים, שתפו את הכתבה
נגישות