ריינאייר פותחת קו חדש מתל אביב לרומא בעשרות אירו בודדים לכיוון

ריינאייר פותחת קו חדש מתל אביב לרומא בעשרות אירו בודדים לכיוון

כמה עולים הכרטיסים הבסיסיים וכמה יעלה לשדרג את הטיסה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בחודש הקרוב אפשר יהיה לטוס מתל אביב לרומא וחזרה ב-100 אירו ואף פחות מכך, לאור השקת קו חדש של חברת הלואו קוסט ריינאייר (RyanAir). 

מדובר בטיסות יומיות לשדה התעופה פיומצ'ינו, כשהמחיר ההתחלתי לכרטיס היה כ-17 אירו לכיוון.

כידוע, ריינאייר היא חברת לואו קוסט, והתעריף המוזל, המוגדר כ-standart fare, מתייחס לטיסה ללא מזון, ללא בחירת מושב וללא מזוודה למעט תיק יד שעולה למטוס.

כרטיסים משודרגים יותר, המוגדרים כ-Plus, מאפשרים הבאת מזוודה, צ'ק אין של 60 יום ועוד, מייקרים את ההוצאה בכ-40 אירו לכיוון – כך שכרטיס הלוך ושוב מגיע ל-160-200 אירו בסביבות נובמבר.

אפשר גם לקנות כרטיסים משודרגים במיוחד המוגדרים Flexi Plus ומאפשרים גמישות וביטולים, ב-100 אירו יותר לכרטיס – מה שמייקר את ההוצאה לכ-150 אירו לכיוון.

ככלל, הקו החדש מצטרף ל-8 קווי תעופה של ריינאייר לתל אביב ו-12 קווים לאילת הפועלים כיום.

לוח הטיסות של ריינאייר לתל אביב בחורף 2017 כולל 8 קווים חדשים – באדן באדן (2 בשבוע), גדנסק (2 בשבוע), קראקוב (2 בשבוע), מילאנו-ברגמו (4 בשבוע), פאפוס (יומי), פוזנן (2 בשבוע), רומא-פיומצ'ינו (יומי), ורוצלב (2 בשבוע).

מדובר  ב-28 טיסות שבועיות וב-330,000 נוסעים, כאשר משרד התיירות עומל כל העת על הרחבת שיתוף הפעולה.

 אפשר כבר להזמין כרטיסים באתר החברה.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות